Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Iddd.zo dacht ik er ook over.

Maar geef mij maar een betrouwbare dealer. Iemand die ik ken, die zich laag houden(dus niet het stereotype kijk mij geld hebben) en bovenal.kwaliteit levert..mocht het slecht uit de.test komen.je gewoon veel excuus krijgt en een betere kwaliteit..

Ja het is illegaal, maar de term dealer heeft zo'n negatieve klank..een goede vaste dealer is goud waard. Daar kunnen de vendors never nooit aan tippen.
Klik om te vergroten...
Daar kunnen vendors niet aan tippen maar ondertussen maken duizenden mensen ze wel miljonair door die RC’s door hun neusgaten te douwen en bellen ze de oude vertrouwde coke-boer amper nog. Mensen duwen liever 3 gram synthetische drugs in ze dan oldschool cocaïne tegenwoordig.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blyatman zei:
Daar kunnen vendors niet aan tippen maar ondertussen maken duizenden mensen ze wel miljonair door die RC’s door hun neusgaten te douwen en bellen ze de oude vertrouwde coke-boer amper nog. Mensen duwen liever 3 gram synthetische drugs in ze dan oldschool cocaïne tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
Zolang ze hier 0.28 g en 0.6 g als halvfies en hele blijven zien.....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Het was geen normaal hallucineren… Dan had ik er nog om kunnen lachen…
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...

Hey!

Dat ontstoken oog komt mij wel heel erg bekend voor zeg!

De O-DSMT dus.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
Klik om te vergroten...
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Klik om te vergroten...
Ik heb dit totaal niet ervaren bij O-DSMT. Het voelt idem als tramadol. Wel wat sterker omdat je het hoger kan doseren.

Maar hallucinaties op deze manier, zonder te nodden (nodden is niet op die dosis) zijn echt heel gek. Je kan niet heel diep slapen op O-DSMT maar het voelt toch als de fijnste nacht ooit. Man wat lig je lekker daarop. Juist daarom is dit iets anders geweest. Op veel hogere dosis duurt het maar 10 uur. Niet 24
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Als O-DSMT sterk (er) zou zijn, dan vraag ik me af, welke stof in casu welk rc, nog indruk op mij maakt....
3 x 40 mg pellets geprobeerd, ik merk er bijna niets van.
Van een rush is geen sprake!.
En dan de kostprijs van deze pellets.
Ronduit zwaar over the top!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Klik om te vergroten...
Zoals in de reacties was gezegd: Datura.
en dat is het enige wat 1:1 overeenkomst vertoont, zeker door de duratie van 24uur plus. Ook alle symptomen daarvan zijn identiek, echter zal het speculaties blijven want de vendor is een van de pot gerukte eikel die niet normaal kan reageren, en zijn rapportage die hij stuurt zegt precies niks.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Zoals in de reacties was gezegd: Datura.
en dat is het enige wat 1:1 overeenkomst vertoont, zeker door de duratie van 24uur plus. Ook alle symptomen daarvan zijn identiek, echter zal het speculaties blijven want de vendor is een van de pot gerukte eikel die niet normaal kan reageren, en zijn rapportage die hij stuurt zegt precies niks.
Klik om te vergroten...
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
Klik om te vergroten...
Vermoedelijk weet de vendor ook dat het niet zuiver geweest is. Want nog steeds neemt hij de telefoon niet op en beantwoord hij niks qua communicatie.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow wat heftig, heb zelf periode aan de Tramadol (pillen en vloeistof) gezeten, had dit voor nierkolieken, maar nam het meer en meer recreatief. Na dat de Tramadol op was, ook eens O-DSMT tabletten geprobeerd, het was in de verste verste van wat jullie hebben ervaren, maar was er toch ook echt slecht van, vooral kotsmisselijk, trillen, zweten en indd enoooorme jeuk, alsof beestjes onder je huid zitten. De paar uurtjes warme cossy gloed, woog niet op tegen het ellendig gevoel. Ook dag erna de rest vh goedje doorgespoeld. Bij Tramadol had ik de gekende jeuk, maar het fijne gevoel overheerste, dat was bij O-DSMT bijlange niet het geval.

Edit: zonde dat je de rest vernietigd hebt, had samen met velen wel de inhoud willen weten. Maar het goede nieuws is dat jullie nu ok zijn en er hopelijk niets aan overhouden, niet lichamelijk en niet geestelijk.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
Klik om te vergroten...
Oh en qua testen, ik mag hopen dat dit voor iedereen ogen heeft geopend. We vertrouwen op een compleet vreemde die stofjes per post stuurt zonder überhaupt te weten wat er in zit. (Alles behalve bekend dan) maar een controle kan mentale en lichamelijke problemen tegen gaan en misschien wel voorkomen dat mensen aan bevuilde of slecht geproduceerde goederen kunnen overlijden..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet niet welke vendor dit was, maar had hier toen ook contact mee opgenomen via Whatsapp en kreeg idem antwoord, ik blufte (had namelijk rest weg gekieperd, omdat het zo'n nare ervaring was) dat ik dit rest ging laten onderzoeken en ze deze stof/batch niet konden nakijken, reactie bleef uit. Sindsdien deze vendor lekker achter mij gelaten. Dus kans dat het om zelfde vendor gaat is misschien reëel. Indien meer zekerheid achter de schermen hier, straffen die handel!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Datura lijkt me sterk. Dat zou een RC-producent nooit hebben liggen. Het is ook nog eens een plant waar je dan stoffen uit zou moeten extraheren.

Ik denk dat we kunnen speculeren tot we een ons wegen, maar er nooit achter zullen komen. De kans lijkt me in ieder geval aanzienlijk dat jullie pilletjes op zijn minst vervuild waren met een andere drug. Dat hoeft op zichzelf niet eens zo'n naar middel te zijn, maar de combinatie met O-DSMT kan natuurlijk allerlei rare effecten veroorzaken.

Klinkt in ieder geval als een heel nare ervaring! Goed dat jullie elkaar er doorheen hebben kunnen slepen. Het werpt wel weer een duidelijk licht op de RC-markt en de risico's waar we mee te maken hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Vermoedelijk weet de vendor ook dat het niet zuiver geweest is. Want nog steeds neemt hij de telefoon niet op en beantwoord hij niks qua communicatie.
Klik om te vergroten...
Wat een laag bij de gronds gedrag.
Deze vendor doet dus niet aan zelfreflectie.
Een waardeloos sujet.

Wat is Datura?
Ik ken deze stof niet...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Wat een laag bij de gronds gedrag.
Deze vendor doet dus niet aan zelfreflectie.
Een waardeloos sujet.

Wat is Datura?
Ik ken deze stof niet...
Klik om te vergroten...
Doornappel. Laat je trippen maar valt in de categorie deliriums, niet in de categorie klassieke psychedelica als LSD, psilocybine, DMT, mescaline, etc.

Gebruikers rapporteren meestal heel erg duistere ervaringen met geloof ik ook realistische hallucinaties.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Er is wel een verschil tussen 30mg oraal en 45mg rectaal denk ik ook.

Maar apart dit soort verhalen. Blij dat je deze post, nog een reden om er ver van weg te blijven.
(Tramadol is ook mijn meug niet sowieso)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Elk nadeel heb zen voordeel.
Nu weten we dat er ons verre moeten houden van enig middel of stof, waarin dit goedje verwerkt is....
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus, leuk is anders. Wat een hel. Ik zeg soms gekscherend dat ik een badtrip wil meemaken om een keer te ervaren hoe het is. (Wel met tripsitter in de buurt). Maar jullie verhaal dat hoef ik nooit mee te maken.

Ik denk dat Tripadvisor hetzelfde werkt als Iens. Je laat heel wat mensen een goede review schijven. Ik denk dat ik weet waar jullie je zooi hebben gehaald. Toen ik eenmaal het pakketje had ontvangen, kreeg heel snel een mailtje binnen hoe de ervaring was. Alsof de meeste mensen het gelijk gaan gebruiken. In de reviews staan haast enkel positieve berichten over de snelle service. Ik heb 1 berichtje gelezen dat iemand naar het ziekenhuis werd gebracht.
Mijn 6apb heb ik laten testen bevatte een extra middel in. Vendor beweerde van niet. Kreeg ik ook een nietszeggend grafiekje mee.
Haha en nu zie ik op Tripadvisor dat heel veel reviews van deze vendor verwijderd. Mijn bericht is verwijderd!!


Hou deze vendor en de Kamer van Koophandel gegevens bij. Als hij opdoekt en met een andere naam vandoor gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."