Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuffelaar zei: Jammer. Ga je naar dergelijke festivals? Misschien komen we elkaar ooit eens tegen 😇 Klik om te vergroten... Aah jammer. Ik heb dit berichtje te laat gelezen. Stonden jullie met tenten in een kring na de hoofdingang in de buurt van het water? Beetje achteren?"
"Snuffelaar zei: Begint deze vrijdag pas, misschien heb je het over iets anders? Klik om te vergroten... Ik zie het. Spacesafari."
"Niets is haast heerlijker te kunnen spacen op hele fijne RUSTIGE space muziek. Ik ga er meestal lekker hard op. Bewandel de nieuwe werelden van pijn en vreugde. Drop hier onder onbekende nummers waar je op kunt rustig wegspacen. Met de nadruk op onbekende nummers! Dus geen PINK FLOYD oid en geen harde techno/psy fy. Zulke lijstjes zijn er genoeg te vinden. Hoe tof Pink Floyd en al die bekende artiesten mogen zijn. Die de meeste in zijn afspeellijstjes hebben staan! Zet de volledige artiesten met titel en de weblink.... Voor het geval de weblink niet meer klikbaar wordt Hyperlink maken -> Ga naar de website van het muziekje dat je wilt laat horen. Kopieer de volledige webbrowser/website link uit het filmpje Selecteer met je ingedrukte linkermuisknop het woord waarvan een hyperlink moet worden gemaakt. Klik met de rechtersmuis knop op het geselecteerde woord. Klik dan in de lijst op het woord kopiëren Rechts van jouw profielfoto/naam staat een icoontje van een paperclip hierop klikken In het vakje URL jouw geselecteerde tekst plakken Klikken op Invoegen (klik voor opties) Buddha - Lex Van Someren​"
"Fullmoonparty Kijkduin (Den Haag) 21 AUGUSTUS 2021 VAN 20:00- 04:00 Kleinschalig max 1000 bezoekers Geheime Liefde: mooi opgezet, verschillende stages waaronder techno. Je weet nooit wie er gaat draaien. Landjuweel (ruigoord): zo goed als uitverkocht. Je kan niet meer kamperen. Verschillende bandjes en psy-fi achtige muziek."
"Misschien dit jaar naar Psy-Fi oa als vrijwilliger. Ik hoor twee jaar terug dat werken op Psy-Fi niet zo tof was. Lange werktijden. Heeeel misschien Landjuweel. Maarja met al die nieuwe kutregels door de gemeente is het stuk minder leuker op geworden. En ben benieuwd of die kudt bedrijf Zalando al op de nieuwe camping plek haar intrede heeft genomen."
"Eerste xtc pil live concert Paul Kalkbrenner: Sand and Sky op Lowlands. Wat vond ik vreselijk vervelend dat iedereen moest gaan zitten om vanuit de hurkhouding op te springen met de armpjes omhoog. Sowieso vind ik dit vaak ruk."
"Kaartje is binnen maar ook ik weet niet 100% zeker of ik ga. Landjuweel ligt net te dicht op Psy-Fi. (Iets met tolerantie) Ik ben nog nooit op Psy-Fi geweest. Mijn energielevel is enorm laag ik zal dan om het half uur moet uitrusten/zitten . Hoe zijn de afstanden op Psy-Fi als je van de ene uithoek naar de andere uithoek wandelt? Op Landjuweel vind ik de afstanden overzichtelijk en klein. Dan weet ik niet of ik zoveel dagen aan psychedelische muziek trek. Ik las hierboven een bericht dat er 1 techno en ambient stage is. Hoe liggen de prijzen voor drank en eten, zoals bij elk doorsnee festival? En als ik de vrijdag-zondag kom. Is het dan lastig om een campingplek te vinden? Ik vergeet namelijk zo vaak iets uit mijn tent te pakken."
"Hoi aanstaande donderdag wil ik voor de Ziggo Dome een ticket kopen. Dit word mijn eerste keer. Eigenlijk lijkt mij de Ziggo Dome helemaal niets. Te groot. En zeker voor een artiest als Nick Cave. Hmmmm Hoe was de Ziggo Dome voor jou? Ik moet een plekje reserveren en de tickets zullen vast en zeker binnen no-time uitverkocht raken. Wat zijn goede 1e rangs plekken. Ik wil de artiest en muzikanten redelijk goed kunnen zien. "" voor de 2e rangs... Het is mij nog niet duidelijk. Welke stoelen je bv kan reserveren. of je kunt staan of niet. tnx"
"tnx hier heb ik wat aan. Duimen dat ik doorkom"
"Hola Psy-fi liebhebbers, Gaat er nog iemand naar het Psylân festival op 23-27 augustus? Misschien leuk om dan beetje bij elkaar te zitten. Ik zit nog in de overweging en weet niet of ik vier dagen psy fi muziek trek . Het duurt tot 0200 uur en het is binnen met de koptelefoons dat zijn beetje de nadelen voor mij... Beter iets dan niets natuurlijk...."