Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Druggo zei:
Speciaal geregistreerd voor dit topic (wel jarenlang gelurkt :innocent:). Ik ben van ODSMT verkoper gewisseld en heb dezelfde ervaring als de TS; trip elementen..?

Niet zo heftig en lang maar wel duidelijk aanwezig. Zou het de leverancier zijn?

(zie PM @Spyro )
Klik om te vergroten...
ik heb ooit getript als een gek op een pilletje wat clonazolam moest zijn maar waarschijnlijk iets anders was, we'll never know
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Opioïden kunnen de gebruiker de eerste 1 a paar keren enorm ziek maken en dan hoeft het niet persee om een vervuilde stof/ onbekende stof te gaan. Ik heb wel eens iemand een hele nacht lang ziek laten worden met kotsen en trillen, alsof ze dood ging. En dat was van tramadol pillen van de apotheek. Sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen opioïden en dan voorral tramadol/ odsmt. Mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd je middel laten testen!

Het horror/tripreport van topicstarter en haar vriend durf ik niet te zeggen of dat het echt een andere stof was of dat het wel gewoon odsmt was, hun ervaring vond ik wel echt heel erg heftig en zeker omdat ik weet dat @Spyro al wel eens kratom nam verwacht ik zeker niet dat ze dan zo leip van odsmt zou gaan.

Maar wij kunnen nooit jou precies vertellen hoe en wat want het blijft speculeren alleen een labuitslag of iets dergelijks zal je duidelijkheid kenne geven..
Klik om te vergroten...

Ik heb één keer oxycodon gehad als een soort experimentje met een opiaat, en ik heb zeker zeven uur om het uur gekotst (zonder dat er iets te kotsen viel, doodgaan was het niet, maar het was zacht gezegd vrij kut). Mentaal had ik helemaal niet het gevoel dat de dosis te hoog was, voelde me alleen licht gestimuleerd en kon niet slapen. Maar die Satans-misselijkheid was echt niet te doen, en dan had ik al uit voorzorg primperan genomen wat ik krijg voor migraine. Hielp niet.

Van kratom ga ik ook over mijn nek als het maar iets te veel is. Blijkbaar kun je hier gevoelig voor zijn?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik heb één keer oxycodon gehad als een soort experimentje met een opiaat, en ik heb zeker zeven uur om het uur gekotst (zonder dat er iets te kotsen viel, doodgaan was het niet, maar het was zacht gezegd vrij kut). Mentaal had ik helemaal niet het gevoel dat de dosis te hoog was, voelde me alleen licht gestimuleerd en kon niet slapen. Maar die Satans-misselijkheid was echt niet te doen, en dan had ik al uit voorzorg primperan genomen wat ik krijg voor migraine. Hielp niet.

Van kratom ga ik ook over mijn nek als het maar iets te veel is. Blijkbaar kun je hier gevoelig voor zijn?
Klik om te vergroten...
Ik heb het dus de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb meerdere keren overgegeven van 5mg oxycodone. Kratom moet ik altijd van overgeven boven de 2 gram, maar dat is een andere misselijkheid ofzo.

Een keer op heroine (wat ik maar enkele keren gedaan heb) heb ik 200mg weggewerkt in 20 uur en geen moment misselijk geweest.

Een andere keer op heroine moest ik overgeven van 20mg, en die was ook nog een slapper.

Heel random. O-DSMT word ik nooit misselijk op 1 keer na. Verder geen andere nadelen ervaren bij opioiden, meer bij benzos.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik heb één keer oxycodon gehad als een soort experimentje met een opiaat, en ik heb zeker zeven uur om het uur gekotst
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit een keer een paar pillen oxcodone gehad, ik ging er prima op. Zo prima zelfs dat ik voelde alsof alles opeens super lekker ging. Dus ik denk inderdaad een soort allergische reactie, of iets dergelijks.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik heb één keer oxycodon gehad als een soort experimentje met een opiaat, en ik heb zeker zeven uur om het uur gekotst (zonder dat er iets te kotsen viel, doodgaan was het niet, maar het was zacht gezegd vrij kut). Mentaal had ik helemaal niet het gevoel dat de dosis te hoog was, voelde me alleen licht gestimuleerd en kon niet slapen. Maar die Satans-misselijkheid was echt niet te doen, en dan had ik al uit voorzorg primperan genomen wat ik krijg voor migraine. Hielp niet.

Van kratom ga ik ook over mijn nek als het maar iets te veel is. Blijkbaar kun je hier gevoelig voor zijn?
Klik om te vergroten...
Jazeker daar kun je gevoelig voor zijn. Sommige mensen hebben altijd jeuk of zijn altijd misselijk van opiaten. Waarschijnlijk naarmate je het steeds vaker gaat gebruiken went je lichaam er steeds meer aan waardoor je steeds minder negatieve dingen ervan ervaart. Het kan ook interacties hebben met andere middelen ofc wat de bijwerkingen ook kan versterken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Jazeker daar kun je gevoelig voor zijn. Sommige mensen hebben altijd jeuk of zijn altijd misselijk van opiaten. Waarschijnlijk naarmate je het steeds vaker gaat gebruiken went je lichaam er steeds meer aan waardoor je steeds minder negatieve dingen ervan ervaart. Het kan ook interacties hebben met andere middelen ofc wat de bijwerkingen ook kan versterken.
Klik om te vergroten...
Ik heb alleen jeuk inderdaad. Misselijkheid nog nooit meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."