Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HappyMind zei: Heb je lekker geslapen vannacht @KevinHenni? Klik om te vergroten... Ik heb wel redelijk geslapen gelukkig ja. Heb alleen nog niks met mn vriendin durven/willen bespreken. Ze had gister zo'n lange werk dag en dan wil ik haar niet met mijn gevoelens opzadelen. Misschien dat ik het er vandaag wel met haar over ga hebben. Het gaat gelukkig iets beter nu maar nog steeds niet stabiel. Bedankt voor je berichtje"
"Dick_van_Leeuwen zei: Wat bij mij helpt is beseffen dat de dip letterlijk wordt veroorzaakt door een tekort aan stofjes die je in het weekend allemaal hebt gebruikt. Goed voor jezelf zorgen werkt echt. Vitamientjes, goed slapen, water drinken en beweging. Wel stevige dip voor een halve pil dan. Klik om te vergroten... Had uit eindelijk denk ik 1 tot 1 1/4 pil op ongeveer. Bedankt voor de tips!"
"Natozlato zei: Goedemorgen! Misschien heb je hier wat aan 😜 Bekijk bijlage 53497 Klik om te vergroten... Banaan en kiwi wil ik nog wel proberen, van de penis blijf ik uit de buurt als je het niet erg vind haha"
"Mindless zei: Ik herken dit heel erg. Niet het festival gedeelte want ik ben geen festivalganger, maar wel die melancholie van dingen die voorbij zijn: feestjes, samenkomsten met vrienden/familie, momenten met exen. En voor mij ook elk weekend dat zondagsgevoel (want: alweer laatste dag van het weekend, terwijl het weekend eigenlijk nog maar op de helft is). Maar dit is allemaal veranderd (al komen oude overtuigingen ook heus nog weleens boven). Als ik dit zo van je lees: "het gevoel van het festival zou ik voor eeuwig willen voelen maar ik weet dat die piek niet meer gaat komen. Vond het gewoon zo geweldig mijn dierbaren en mezelf zo te zien genieten van alles en van elkaar en dat we allemaal zonder zorgen daar stonden.... Wetende dat dat niet voor eeuwig gaat zijn doet heel veel pijn en ik zou ze het zo graag wensen...." Doet dit mij denken dat je jezelf projecteert op een (tijdelijke) gebeurtenis. Ik denk dat je van je liefde/geluk een emotie hebt gemaakt, maar zoals Rumi zegt: Bekijk bijlage 53495 Omdat wanneer je je liefde koppelt aan een gebeurtenis of zelfs relatie, het daarna wanneer deze voorbij is het niet slechts voelt alsof iets moois of fijns voorbij is, maar dat het voelt alsof je jezelf (deels) kwijt bent. Want in zekere zin heb je jezelf (alleen maar schijnbaar!) weggegeven: Je inherente gevoel van welzijn/liefde, heb je gereduceerd tot een bepaald moment, gevoel, of samenzijn met een specifiek iemand. Je moet terugkomen naar jezelf: Bekijk bijlage 53496 Het is niet per se makkelijk, maar dit is een cruciaal iets om te beseffen: je kunt niet ál je liefde, ál je geluk weggeven aan een emotie, aan een gebeurtenis, aan een moment, aan een ander, áls je niet stevig geworteld bent in diezelfde liefde. Ik zie het zelf soms alsof ik de "bewaker" ben van het "juweel" dat altijd al in mij is, in mijn hart. Maar wanneer ik niet oplet, kan het lijken alsof ik dat kwijtraak aan 1 van voorgenoemde dingen. Ondanks dat dit niet echt mogelijk is, omdat dit "juweel" jezelf is, kan het wel zo voelen alsof je je meest dierbare kwijt bent geraakt. Dit allemaal betekent niet dat je je liefde niet kunt/mag geven aan anderen, aan mooie momenten/gebeurtenissen. Absoluut kan dat wel! Maar tegelijkertijd moet er ook altijd het onderliggende besef zijn dat jouw "kopje" alreeds en altijd vol is, door zoals hierboven door Rumi gezegd: terug te vallen in liefde en daar te blijven. Het is wél voor eeuwig mogelijk om zonder zorgen in het moment met je naasten te zijn, maar dan moet je eerst opnieuw zien dat liefde niet 1 van je emoties is, maar je eigen bestaan. Bekijk bijlage 53498 Klik om te vergroten... Super mooi geschreven weer Mindless. Ik ga dit nog een paar keer door nemen en mee aan de slag. Bedankt weer"
"Mevrouw Pløp zei: Dosering? Getest? Aantal pillen zegt niets. 1 pil van 57mg (waarschijnlijk underwhelming) is zegmaar anders dan 1 pil van 280mg, wat tenzij je 140 a 186 kilo weegt al hoog gedoseerd zou zijn. Klik om te vergroten... Nee niet getest, volgens de gene waar ik ze van had waren ze 240mg maar dat is nooit een goede graadmeter. Mocht het wel zo zijn is 240 natuurlijk nog te veel aangezien ik 83kg weeg"
"Rond 22:00 half genomen lig al lekker aardig in mn space. Feel free to have a nice chat in de reacties!"
"23:45 nog even een kwartje bij nemen"
"Nihilist88 zei: X zonder gezelschap? 😲 Klik om te vergroten... Ja zeker wel. Vaker gedaan, en is echt zo relaxed. Soms ga ik even helemaal op in de muziek en mezelf. Maar vaak zit ik hier te lezen of kletsen op omegle. Echt een hele chille vibe, en voor mij een goed moment even helemaal te ontstressen en even momentje helemaal voor mezelf!"
"Miraculeus zei: Wat voor muziek luister je? Klik om te vergroten... Ik luister eigenlijk altijd psytrance als ik aan de xtc ga. Enige suggesties zijn welkom"
"Idd met xtc moment voor inkicken ineens heel nodig naat het toilet😂"