Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...



"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal



@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)
Klik om te vergroten...

I agree :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

zeg dat dan op een andere manier, dan luistert die jongen er ook naar!
nu heeft flash kieke echt zoiets van :
man flikker tog op doe niet alsof je alles beter weet,,

als je het normaal brengt neem t ie het sneller over en gaat ie nadenken: hee die bal0n zou best es gelijk kunnen hebben :)

zo ben je veel sneller waar je zijn wilt
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...
zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

Maar jij moet mij ook niet vertellen dat ik minder moet gaan gebruiken,en zeker niet op zoon manier!!

Als je nou zou zeggen,als ik jou was zou ik minder gebruiken,maar op zoon kut manier vin ik toch maar laf!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat vind ik dus echt wel meevallen! Hij zeikt helemaal niet IEDEREEN af! das nog geen 1 procent! Balon geeft gewoon z'n mening en hij brengt het misschien met iets te veel negatieve emoties maar zo is hij nou eenmaal?
Ik word in andere forums ook altijd afgezeken maar Balon heeft dat nog nooit gedaan, en als dat al wel eens het geval is geweest was het terecht...

Trouwens, als Balon niet zo fel had gereageerd was Flash kieke zich misschien niet zo bewust geworden van het feit dat hij slecht bezig was!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Streng doch rechtvaardig :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deze topic zou beter dichtgaan imo.. posts hebben hier weinig toevoegnede waarde meer en ze worden persoonsgericher en agressiever :openmouth:

Misschien is het trouwens gewoon je lichaam die aangeeft dat het even te veel is met je drugsgebruik flash?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
Klik om te vergroten...

Wat heb ik nou aan jou mening.

Nu kun je wel zeggen dat je me op mijn bek wilt slagen he,tot dat je hier staat!!

Ik heb is 2 a 3 keer op school gebruikt,en niet elke dag!!

Wat kan mijn leven ,wat schelen voor jou?!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
Klik om te vergroten...
so tr00
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kinky boel hier.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ten eerste zijn we erg off-topic, maar...

Bal0n, mod of geen mod, je mag mensen niet persoonlijk en openbaar gaan beledigen. Je berijkt er niks mee en helpt hem ook geen stap verder. Denk dat de meeste mensen hem niet zo'n verstandige gebruiker vinden, maar das nog geen rede om hem hier belachelijk te maken. Ook voor hem mag hij hier zijn vragen stellen en wij bepalen wel wat belachelijk genoeg is om te verwijderen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als kulleke zichzelf naar de klote wil snuiven dan is hem dat goed recht, er is genoeg op dit forum te lezen waaruit op te maken is hoe het WEL moet. Vind het echt smerig om iemand op zo'n manier aan te vallen vanwege z'n gebruik en dan vervolgens ook nog iets te zeggen van ''Ik hoor zelf meer bij DHP dat zijn net als mij verstandige gebruikers'' Daarmee wordt dit hele forum in het algemeen beledigd, stelletje onwetende idioten zijn we toch he gelukkig ben jij er om ons te vereren met je wijsheid. :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh, ja dat kwam er denk i kwat verkeerd uit. Zo bedoelde ik het iig niet, maar zoals jullie vast weten ben ik toch wat meer van het gebruiken met kennis en mate ipv als een doelloos projectiel door een zakje poeder stofzuigeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."