Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
Haze zei:
^ komt vaker voor :stoned:
Klik om te vergroten...

ja weetjuh is allemaal best maar hij zeikt altijd iedereen af.....
Klik om te vergroten...

Lang niet iedereen, een enkeling hier en daar, learn to live with it :wink:
Klik om te vergroten...
dat zal helaas niet gaan bal0n zoals jij ook al zei over je onbegrip :wink:
iig voor sommigen zal het niet gaan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Je ken ook gewoon aardig zijn in plaats van een betweterige biatch. :wave:
Klik om te vergroten...

Kan wellicht
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Streng doch rechtvaardig :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze topic zou beter dichtgaan imo.. posts hebben hier weinig toevoegnede waarde meer en ze worden persoonsgericher en agressiever :openmouth:

Misschien is het trouwens gewoon je lichaam die aangeeft dat het even te veel is met je drugsgebruik flash?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kinky boel hier.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ten eerste zijn we erg off-topic, maar...

Bal0n, mod of geen mod, je mag mensen niet persoonlijk en openbaar gaan beledigen. Je berijkt er niks mee en helpt hem ook geen stap verder. Denk dat de meeste mensen hem niet zo'n verstandige gebruiker vinden, maar das nog geen rede om hem hier belachelijk te maken. Ook voor hem mag hij hier zijn vragen stellen en wij bepalen wel wat belachelijk genoeg is om te verwijderen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als kulleke zichzelf naar de klote wil snuiven dan is hem dat goed recht, er is genoeg op dit forum te lezen waaruit op te maken is hoe het WEL moet. Vind het echt smerig om iemand op zo'n manier aan te vallen vanwege z'n gebruik en dan vervolgens ook nog iets te zeggen van ''Ik hoor zelf meer bij DHP dat zijn net als mij verstandige gebruikers'' Daarmee wordt dit hele forum in het algemeen beledigd, stelletje onwetende idioten zijn we toch he gelukkig ben jij er om ons te vereren met je wijsheid. :rolleyes:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat het komt dat het fout ging door die bus,
persoonlijk wordt ik niet goed van bussen, ze stinken en wordt er altijd misselijk van,
en misschien gaf het flash kieke een aantal prikkels die hij door wat ie ophad niet meer goed kon plaatsen en daardoor outging

da's mijn analyse :wave:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
edpep zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
Klik om te vergroten...
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
Klik om te vergroten...
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)
Klik om te vergroten...


ow ja reken daar maar op! heb t een keer meegemaakt en t gebeurt me echt nooit meer. ik zorg dat ik tussendoor af en toe wat eet al is het steeds maar een klein beetje en smaakt het nog zo slecht. en voor gebruik zorg ik dat ik goed en genoeg gegeten heb.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
RoosJe16 zei:
@ Ball0n:

Ik ben 15(tot vannacht 00:00).
Een paar maanden geleden snoof ik coke aan 1 stuk door, elke dag opnieuw. Daarnaast ging ik elke dag naar de shop en ging speed ook zo naar binnen. En ach, 1x in de week ketamine avond is toch best leuk?

Nu mag jij zeggen wie er hier dom bezig is/was. Waarschijnlijk komt hij daar vanzelf wel achter, sommige mensen moeten nou eenmaal eerst heel hard op hun bek gaan om ergens iets van te leren. Zo ik dus ook, maar ik heb er wel van geleerd.

@ Flask kieke; iets minder pakken de volgende keer zou msg sowiso niet verkeerd zijn. Kan aan het jointje liggen, kan ook teveel hebben gesnoven, maar ik weet niet wat jij gewend bent.
Klik om te vergroten...

Ben verandert hoor meisje. Heb men lesje wel geleerd :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
Psilo zei:
Wat je zegt ben je zelf :rolleyes:
Klik om te vergroten...



....met je broek in de helft. :)


Dat zijde ze veel in de kleuterklas vroeger. :wave:
Klik om te vergroten...

wij zeiden altijd met je kop door de helft...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koele_Komunikator zei:
Komt wel door depep hoor mafkees.

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.
Klik om te vergroten...

hoe lang gebruik je?1 gram op een avond + nacht is vrij veel, maar kan best..
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel cool dat je zegt dat je veranderd bent. Dat hoop ik dan voor je. Had niet gezien dat dit topic al zo oud was trouwens..

Whatever..
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
ach jongen, your still breathing en daar mag je dan wel blij om zijn! Leer hiervan en luister naar je lichaam de volgende keer :wink:
:mrgreen:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee hoor kan echt wat ie zegt
kword nooit fell para
ik bedoel op pep gewoon para
als ik er wiet op rook
word ik super para
ik heb zwak voor wiet kan er niet tege
4 keer trekken en ik voel het al (nuchter dan )
op pep 3 keer trekke en word nog meer para
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koele_Komunikator zei:
Komt wel door depep hoor mafkees.

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.
Klik om te vergroten...

1 gr is toch niet zo veel zeker niet bij uitgaan
(nouw bedoel ik wel niet uitgaan tot 1 a 2 uur)
maar tot een uur of 7,8 of 9 dan kan jer wel 3 a 4 door heen meer ook mja dan werk je jezelf gewoon een afkick die je eig nooit wil :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."