#1
dat zal helaas niet gaan bal0n zoals jij ook al zei over je onbegripBal0n zei:Speed-queen zei:Haze zei:^ komt vaker voor![]()
ja weetjuh is allemaal best maar hij zeikt altijd iedereen af.....
Lang niet iedereen, een enkeling hier en daar, learn to live with it![]()
iig voor sommigen zal het niet gaan

