Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja goed, ik geef nog ff 1 kans om weer on-topic te komen, flash kan er ook niks aan doen dat zijn topic zo zwaar vervuild word
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Oh, ja dat kwam er denk i kwat verkeerd uit. Zo bedoelde ik het iig niet, maar zoals jullie vast weten ben ik toch wat meer van het gebruiken met kennis en mate ipv als een doelloos projectiel door een zakje poeder stofzuigeren.
Klik om te vergroten...
en dat is dus wat ik bedoel met drugs gebruiken en nie gelijk de sommige misbruiken :) :) :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit topic kan lijkt me wel dicht. Weinig toegevoegde waarde meer. Of zet het anders onder de naam "bal0n" in general.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat het komt dat het fout ging door die bus,
persoonlijk wordt ik niet goed van bussen, ze stinken en wordt er altijd misselijk van,
en misschien gaf het flash kieke een aantal prikkels die hij door wat ie ophad niet meer goed kon plaatsen en daardoor outging

da's mijn analyse :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
Klik om te vergroten...
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
e
edpepLid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet regaeert iedereen anders op

komt me wel bekent voor wat je beschrijft
gewoon geen joint roken als je er geen tijd voor hebt :wink:
e
edpepLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
Klik om te vergroten...
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
Klik om te vergroten...
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
edpep zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
Klik om te vergroten...
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
Klik om te vergroten...
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)
Klik om te vergroten...
idd
het vettigste wa ge kunt hebben :flushed: :flushed: :flushed:
T
T.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
Klik om te vergroten...

I agree
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
edpep zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
veel alcohol/wiet en nachtbussen zijn een slechte combo. Mag algemeen bekend zijn.
Klik om te vergroten...
en met speed + niks eten daar nog eens bij!!! :)
Klik om te vergroten...
daar heb ik eens van moeten kotsen, 3 dagen helemaal niks eten

als je een keer maagzuur hebt gekotst zorg je in het vervolg wel voor een goeie bodem in je maag :)
Klik om te vergroten...


ow ja reken daar maar op! heb t een keer meegemaakt en t gebeurt me echt nooit meer. ik zorg dat ik tussendoor af en toe wat eet al is het steeds maar een klein beetje en smaakt het nog zo slecht. en voor gebruik zorg ik dat ik goed en genoeg gegeten heb.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij mij is het nooit nie goed als ik iets eet wnr ik alcohol,weed, pep en coke gemixt heb, blijven doorgaan en drinken, maar als mn maag nie in orde is, probeer ik gewoon te kotsen, da lucht op...nie echt gezond maar twerkt wel!! :P :wave:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
Klik om te vergroten...


Ik zen 16 :wink:

ik was bekan 16 toen ik begon te gebreuke

1 gram op 1 nacht...das toch het normaal voor 1nacht

de meesten snuiven 2 a 2.5 gr.
dan is dat voor jouw buitegewoon veel. zeker?
Klik om te vergroten...

3 a 4 gr is zelfs ni uitzonderlijk
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik snap daar niks van, die mensen die 2, 3 of 4 gram wegwerken

voor een goed feestje is mijn medicijn, 2 goeie pillen en een halve tot max. 3/4 gram speed
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben 19 en ik kom meestal toe met een halve gram voor een nacht, ma ik heb meestal dan ook wel goeie pep. De combinatie met jointen vind ik heerlijk!
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#16
cannabis werkt op bloeddruk en speed werkt op bloeddruk.

Wat gebeurt er wanneer die te hard zakt , juist flauwvallen en kotsneigingen.

Ben je je lichaam naar de kloten aan het helpen? uiteraard, dat doet iedereen die is gebruikt of een keer stevig doordrinkt elke dag. Maar van mij doe je wat je wil.

Mijn beeld over jou: gewoon weeral is een 16 jarige jumper die wat stoer wilt doen en eigenlijk amper weet wat zoiets als dopamine of amfetamine is. Maar geen probleem zo lopen er 1000en rond
K
Koele_KomunikatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Komt wel door depep hoor mafkees.

Deie "toet" zij jou gewoon dat je jezelf aan t kapot maken was. 1 grm pep op een normaal avondje utigaan, jij maakt jezelf dus echt helemaal naar de kk.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je bent echt een sukkel, op de manier waarop jij gebruikt. Je bent pas 15 ook toch?

Word toch wakker, ook al zou het de joint zijn, dan nog, je gebruikt kennelijk te vee lwant je lichaam gaat er aan onder door. Get a grip man..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan je ook niet verdragen. Je komt elke maandag zo'n beetje vertellen hoe erg je wel niet naar de getver was het afgelopen weekend. Vervolgens ga je aan ons vragen hoe het komt dat je ligt te kotsen.

Snap je nu hoe dom dat is?
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon een jointje in combinatie met wat pep dat verkeerd valt, gebeurd je vast niet vaker als je het een beetje normaal houd.
en anders zou ik maar gaan minderen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."