Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tenenkrommend ignorant kereltje, je wilt het echt niet zien he. En ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen..

EDIT: en dan nog, wat wil je in vredesnaam opschieten met deze thread? Je hebt een slechte ervaring gehad, joh, verrassend, now get over it and go on about your life.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou zeg !!
balon nu vind ik te hard worden,
die jongen verteld ons wat hij heeft meegemaakt,
miss niet slim om dit al op 16e te doen, ZIJN ZAAK
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
nou zeg !!
balon nu vind ik te hard worden,
die jongen verteld ons wat hij heeft meegemaakt,
miss niet slim om dit al op 16e te doen, ZIJN ZAAK
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik geen mod meer, kan ik fijn eens uit mn slof schieten :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
minn zei:
nou zeg !!
balon nu vind ik te hard worden,
die jongen verteld ons wat hij heeft meegemaakt,
miss niet slim om dit al op 16e te doen, ZIJN ZAAK
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik geen mod meer, kan ik fijn eens uit mn slof schieten :wink:
Klik om te vergroten...
maar kan je wel sneller warns krijgen :grin: :P :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
minn zei:
nou zeg !!
balon nu vind ik te hard worden,
die jongen verteld ons wat hij heeft meegemaakt,
miss niet slim om dit al op 16e te doen, ZIJN ZAAK
hij leest hier voldoende wat er fout kan gaan en heeft het zelf ook gemerkt = eigen verantwoordelijkheid

en mensen moeten hier kunne posten wat ze willen, en deze thread gaat niet buiten de regels naar mijn mening
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik geen mod meer, kan ik fijn eens uit mn slof schieten :wink:
Klik om te vergroten...

als iemand uit zn slof schiet is dat voor niemand leuk,
stuur dan gewoon een PM als je deze gozer op zon'n manier iets duidelijk wilt maken,
niemand last van
just you 2
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar ben ik toevallig vant weekend zelf ook mee bezig geweest, toch vond ik het wel vrij harde woorden tegen zo'n lieve Belgische drugsgebruikende knul.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
voel ik hier opgekropte emoties :( :( :(
tjonge.........
vanwaar die uitval balon,zo ken ik je helemaal niet joh :confused:
ik kan ook niks speciaals uit zijn verhaal opmaken,dan ken ik zijn andere posts natuurlijk niet.....
in principe zou niemand drugs moeten gebruiken of je nou 10 of 80 bent...
dus volgens mij staat leeftijd hier los van....
ik begrijp wat je bedoeld hoor,ik erger......eigenlijk is dat niet t juiste woord maar ja me ook weleens aan domme opmerkingen van vooral jongere gebruikers.....
dan denk ik.........grow up,zo als jij over drugs praat....
maarja hij is 16,dan kijk je anders tegen dingen aan dan waneer je een paar jaar ouder bent :wink:
ik lees tegenwoordig wel meer posts van jou dat ik me afvraag......
wat is er met balon gebeurd, :confused: :wink: :wink:
hij gaat flink los :wave: :wave:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...



"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal



@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen met je manier van praten tegen andere mensen ik bedoel wie denk je wel niet wie je bent om zo tegen anderen te praten.
hij wou ten 1e alleen maar weten hoe het komt dat hij zich zo voelde
en als er dan een of ander persoon komt en zo doet schiet ie er nog niks mee op...
ok hij is fout bezig kwa gebruik en dat mag je ook rustig zeggen maar doe het dan op een NORMALE manier...

en dat je hem niet kan uitstaan is jou probleem wees dan een normaal en goed denkend mens en reageer er dan niet of normaal op, waarschijnlijk wil hij gewoon kwijt dat wat hij allemaal heeft meegemaakt dat is volkomen normaal...
je gaat toch ook niet alle trip reports afzeiken omdat jij vind dat het fout gebeurt, of ben je soms op ruzie uit met bepaalde mensen... je maakt zo immers geen vrienden...
en van wat ik zo merk als jij uit je slof schiet pak je mensen direct op alle punten die jij fout vind "ga eens wat meer aandacht besteden aan je Nederlandse lessen.." dat slaat toch helemaal nergens om... ik wil alleen zeggen kijk verder dan je neus lang is want
ten1e: het is een belg
ten2e: er bestaat zoiets als een leerprobleem
ten3e: taal is niet belangerijk, zolang je elkaar maar begrijpt...



"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld

en ik ga toch ook niet iedereen bewust maken van jou taalgebruik daar val ik ook niemand mee lastig... ik probeer het gewoon te negeren... en wat is er mis met jou dat jij dat niet kan ?
het lijkt me als er iets mis is daarmee dat jij ook niet helemaal in orde bent :wink:
dus kijk eerst naar jezelf en dan pas naar anderen
hierbij eindig ik mijn verhaal



@flash: probeer gewoon is wat minder te nemen :)
Klik om te vergroten...

I agree :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

zeg dat dan op een andere manier, dan luistert die jongen er ook naar!
nu heeft flash kieke echt zoiets van :
man flikker tog op doe niet alsof je alles beter weet,,

als je het normaal brengt neem t ie het sneller over en gaat ie nadenken: hee die bal0n zou best es gelijk kunnen hebben :)

zo ben je veel sneller waar je zijn wilt
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...
zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

Maar jij moet mij ook niet vertellen dat ik minder moet gaan gebruiken,en zeker niet op zoon manier!!

Als je nou zou zeggen,als ik jou was zou ik minder gebruiken,maar op zoon kut manier vin ik toch maar laf!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat vind ik dus echt wel meevallen! Hij zeikt helemaal niet IEDEREEN af! das nog geen 1 procent! Balon geeft gewoon z'n mening en hij brengt het misschien met iets te veel negatieve emoties maar zo is hij nou eenmaal?
Ik word in andere forums ook altijd afgezeken maar Balon heeft dat nog nooit gedaan, en als dat al wel eens het geval is geweest was het terecht...

Trouwens, als Balon niet zo fel had gereageerd was Flash kieke zich misschien niet zo bewust geworden van het feit dat hij slecht bezig was!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."