Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"luf10tje zei: Afgelopen zaterdag ben ik naar Masters gweest met een hele groep, we gebruikten allemaal zo'n beetje (speed), en ik ook (voor m'n 2e keer)... Op een gegeven moment waren er van die knipperlichtjes (heel irritant) en toen is een vriendin van me out gegaan, en volgensmij had ze een epilepsie-aanval... (ik heb 1x eerder iemand met epilepsie gezien en dit leek er dus heel erg op, maar veel verstand heb ik er niet van)... Normaal heeft ze hier geen last van, dus ik wou eventjes weten of je door speed een epilepsie-aanval kunt krijgen en of er meer zijn die zoiets hebben meegemaakt (die vriendin zij zelf dat het door die knipperlichtjes kwam, en njah die waren idd heel irritant, maar ik zou het toch graag willen weten)... Ik flipte er helemaal door man bah was héél eng gezicht... Klik om te vergroten... hey las net toevallig op internet een verhaal over iemand die epilepsie had: hier een stukje... Die aanval duurde 8 minuten dat is heel lang voor zo een aanval. de ambulance kwam en hielp hem, ze vroegen of hij iets van drugs had genomen, ik zei: "ja hij heeft 2 en halve schijf gehad en een lijntje speed." Ze hebben hem toen mee genomen naar het ziekenhuis. Hij heeft er vier dagen gelegen aan de hartbewaking, hij was er erg aan toe. ze hebben een scan gemaakt en daar bleek dus uit dat hij in erge maten epileptie had. toen ik me realiseerde dat het zijn dood had kunnen zijn. heb zelf een vriendin die door heel lang en veel gebruik epilepsie heb gekregen!! je kent het dus echt krijgen erdoor ik zelf heb ook opeens last van hyperventylatie na veel gebruik! Het doet echt allemaal meer met je dan je denkt!! zoek maar eens allemaal op! epilepsie , hyperventilatie, schrizofeen.achtervolgings waanzin, hart problemen, stemmingswisselingen, jeuk, depressie, oververmoeidheid, sterke angstgevoelen, denken dat iedereen je aankijk...en nog meer.... ik heb ook bijna alles....is echt niet leuk daarom doe ik nu al 2 weken rustig aan en geen pep. Ik dacht echt op eengegeven moment dat ze acher me aan zaten en werd onwijs bang voor ZE....maar wie dan....wist ik niet ...ze kwamen me wel halen!! dus waarom doe ik het eigenlijk... niet dat ik stop wel minder voorlopig.. dus mensen die epilepsie hebben pas op a.u.b MAak mij blij en doe het niet....."
"ff voor de duidlijk heid ! Iedereen die gebruik misbruikt het.... alleen wiet ken je nog krijgen op dokter recept! [/quote] iedereen moet eens leren drugs te gebruiken en nie gelijk de meeste te misbruiken dan krijgt ge da soort dingen nie[/quote]"
"selly zei: ik gebruik nu ongeveer 1 jaar meestal ieder weekend speed, zo'n 2 gram per weekend. nu heb ik de laatste 2 weekenden dat ik gebruikte gehad dat mijn haar verkleurde. de eerste dat ik dat had was mijn haar donker paars en donker groen en nu heb ik het weer en nu is mijn haar donker blauw/paars. nu vraag ik mij af hoe komt dit precies en kan je er iets tegen doen op het moment dat het verkleurd is of moet je wachten tot het weer weg trekt? en zijn er meer mensen die dit ook hebben. Klik om te vergroten... jep zeker vaag maar ik denk dat je gewoon moet kleren... heeft geen invloed op je haar, ik ben zelf kapster dus je hebt kunstpigment toegevoegd aan je haar daar heeft pep geen invloed op wel op de conditie vanje haar... wel haaruitval en futloos haar (net als medicijnen) maar denk dat je gewoon moet kleuren.. en waarscchijnlijk is je groen blauw geworden toch? dat kan want allekleuren worden altijd gemengd. en geel en blauw (primaire kleuren) worden groen (secundaire kleur) als het gaat vervagen kanhet blauwachtig worden..."
"GabberFreak17 zei: hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet? Klik om te vergroten... ja zijn relax ik had ze ook chilluh shit ik ging naar dedokter en zei ik heb zulke angsst-stress aanvallen en kreeeg ik die shit (natuurlijk ONzin) Mensen ik moet zeggen Minder dat dat doosie al leeg is Ik ben nog steeeeeeeeeds wakker je weet toch carnaval heb wel onwijzzzze pijn in me neus..... maar das eigenlijk wel chill weet niet of het goed is dat die na een nakkie bloed maarja dan zit die er goed in haha Sorry heb praat kick......denk ik.....boeiend >oxze[pam is dus para en neem niet teveel in een keer! je moet die dingen op bouwen en afbauwen!!! en niet verslaafd worden! is vet erg ! Je moet dan in een ziekenhuis afkicken door al de afkickverschijnselen!!! Das wel bruute shit dat heb je niet van pep of coke Zulke onwijze afkick dverschijnselel. Hoop dat ik duidelijk typtuh... So childeren Don't do drugs..."
"melissa zei: is dat nou niet super slecht...... eerst up dan down...... zou je ervan kunnen slapen als je sos gebruikt Klik om te vergroten... a;s je gewoon bruut veel drink ken je wel slapen na s.o.s Kan dan meestal eerder slapen dan van Pep dan slaap ik du echt niet.... b.t.w. sorry dat berichie vanme kwam behoorlijk hystitische over.. maar als je oxzepam neemt voel je je lichaam wel moeier worden! maar als je persee moet slapen kenje natuurlijk ok nix gebruiken. is toch som ook wel chill lekker wakker zijn"
"GabberFreak17 zei: hehe eigk naar mijn mening zijn slaap en kalmerings middelen uitermate veel verslavender dan bijvoorbeeld pep.. naar mijn mening kom je in een vrolijke tamelijke relexe roes.. waar j lkkr van d dingen kunt genieten van bijvoorbeeld tv kijken.. Klik om te vergroten... kijk een jongen met brainsss je hebt echt gelijk Als je wilt afkicken moet je worden opgenomen.... En dan heb ik het du sover dat je zulke gevaarlijk onhoudings verschijnselen hebt en je kan niet zomaar stoppen met gebruik! je moet dus ehct naar het ziekenhuis!!! en uppers en downers zijn inderdaad heel slecht voor je hart... ken hartstilstand veroorzaken!!! dus of je gebruik en spaced hem gewoon chill tot je kunt slapen... of niet...is altijd beter.... maar in de bij sluiter van b.v oxzepam staan ook veel dingen dat j emoet uitkijken als drugsverleden hebt (verslavingsgevoelig) je raakt er snel aan gewent en is moeilijk te stoppen! Bijverschijnselen zijn wel deppressie gewichtstoenamen, en nog meer... maar je word er heel deprie van...."
"ik heb echt altijd na veel gebruik al helemaal en als ik niet gebruik ook maar word het elke dag iets minder(gebruik min. 3 x in de week) van die rare stuptrekkingen ofzo door me lichaam als ik ga zitten of ga slapen (als ik bijna in slaap val zegt me vriend is het helemaal erg) en nu me moeder zegt dat zulke trekje te maken hebben dat je hersenenkrimpen ( dat ging wel over hersenvliesontstekking) en waren ergere stuptrekkingen.... die van mij zijn minder ik had dit nooit... soms wel grappig lig je bijna te slapen Vlieg je been door een soor samentrekking bij je knie ophoog? Weet iemand wat die is....en wat ook vaag is is dat me handen na gebruik helemaal in elkaar trekken.... hebben jullie dat ook... Hoop dat er iemand gesturdeerd heeft voor arts..."
"caatje zei: ik met pillen, altijd kouden handen na de 1ste Klik om te vergroten... ik heb dus altijd koude handen.... went wel"
"flash kieke zei: Bal0n zei: Omdat het mixen van alcohol en GHB behoorlijk dom is, en dat de mensen zijn die er aan overlijden. Klik om te vergroten... Dat zijn mensen die heel veel ghb in hun alcohol doen. Jij doe precies dat ik een flesje in mijn drinken doe.. Ik doe er heel weinig in men glas,en ben nog niet fout gegaan en ook niet in die buurt.. En ermee,heeft drugs zo ie zo geen slechte naam?? En ik wil drugs helemaal geen slechte naam geven Klik om te vergroten... Hey ik neem het gewoon zonder iets erbij hah is wel echt niet te zuipen Hoor GADVER!!!!! MaaRruh wou ff zeggen dat BolOn hier zeker gelijk in heeft.. ik zelf heb het gemixt om een dag met Speed, S.O.S en paar uuur later een pilletje... maar met alcohol word je OVERAL gewaarschuwd!!! Pas dus op en er staan er op internet Bruutte verhalen over mensen die het wel deden!!!!! lees dat maar is...."
"een Fan club vind het wel cool ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt en nam ik coke.... Niet meer doen (na paar keer) het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater (kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus.. op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet... en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had) Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na... xxx"