Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

zeg dat dan op een andere manier, dan luistert die jongen er ook naar!
nu heeft flash kieke echt zoiets van :
man flikker tog op doe niet alsof je alles beter weet,,

als je het normaal brengt neem t ie het sneller over en gaat ie nadenken: hee die bal0n zou best es gelijk kunnen hebben :)

zo ben je veel sneller waar je zijn wilt
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...
zeg dat dan gewoon tegen hem :)
ik bedoel om zo te reageren als hiervoor is toch nergens voor nodig het helpt alleen problemen de wereld in :wink:
en zoals je nu praat is tenminste acceptabel :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...

Niks moet.

Het punt is niet dat ik mensen duidelijk wil maken wat ik vind van zijn gebruik, meer van het feit dat het gewoon bijzonder slecht is. Dat mensen dit niet moeten doen als hun lichaam hen lief is. Nu weet ik niet hoe Flash Kieke over zijn lichaam denkt, maar hij doet er wel erg luchtig over.

Terwijl hij gewoon zijn lichaam compleet de tering in helpt, en er is hier ook niemand die het afkeurt. Dat is enkel wat ik probeer te zeggen, dat die jongen dom bezig is.
Klik om te vergroten...

Maar jij moet mij ook niet vertellen dat ik minder moet gaan gebruiken,en zeker niet op zoon manier!!

Als je nou zou zeggen,als ik jou was zou ik minder gebruiken,maar op zoon kut manier vin ik toch maar laf!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
Klik om te vergroten...

DHP'er?
wat is dat ? :) :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
een forum waar de mensen wel verantwoord gebruiken en zich bewust zijn van de risico's..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn zei:
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
Klik om te vergroten...


Ik heb ook wel genoeg na een halve joint, dan ben ik ook volledig stoned.

maar het gevoel dat ik had na pep was heel intens,en veel harder dan normaal.

En vroeg mij gwn af dat er mensen waren dat ze dat ook eens hebben meegemaakt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
Klik om te vergroten...
Ge lult in de ruimte, 1 gram speed is een minimum hoeveelheid en dit is best te combineren met een jointje als iemand daar behoefte aan heeft. Waarom het zo fout ging bij kulleke weet ik niet maar het zou gewoon moeten kunnen, ook voor een 16 jarige. Zelf combineer ik speed nooit met wiet omdat ik daar het nut niet van in zie maar ik geloof dat iemand als Mac dat bijvoorbeeld wel gewoon doet, er is echt niks mis mee. Niks onwetendheid, dit weet ik toevallig. :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
minn zei:
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
Klik om te vergroten...


Ik heb ook wel genoeg na een halve joint, dan ben ik ook volledig stoned.

maar het gevoel dat ik had na pep was heel intens,en veel harder dan normaal.

En vroeg mij gwn af dat er mensen waren dat ze dat ook eens hebben meegemaakt.
Klik om te vergroten...

moet toch ook gewoon kunnen ? :)

zullen we dan nu maar weer ontopic gaan ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
minn zei:
Deranged zei:
1 grammetje speed en een jointje is nog niet eens zoveel eigenlijk.
Klik om te vergroten...

verschilt per persoon
ik ben ook na n halve joint mét tabak volledig stoned
nou deze jongen na deze hoeveelheid blijkbaar ook, of er is iets gruwelijk fout gegaan :)
Klik om te vergroten...


Ik heb ook wel genoeg na een halve joint, dan ben ik ook volledig stoned.

maar het gevoel dat ik had na pep was heel intens,en veel harder dan normaal.

En vroeg mij gwn af dat er mensen waren dat ze dat ook eens hebben meegemaakt.
Klik om te vergroten...
dude na een avond speed zullen er wel meerdere mensen misselijk worden als ze roken!!!
beetje schudden met de bus met je maag ed...
komaan,doe niet kinderachtig and face it!!!! :rolleyes:

ik geef balon toch wel gelijk,als ik flash zn eerdere berichten in ut verleden zie,dan denk ik ook dat balon zeker wel gelijk heeft... :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Bal0n zei:
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
Klik om te vergroten...
Ge lult in de ruimte, 1 gram speed is een minimum hoeveelheid en dit is best te combineren met een jointje als iemand daar behoefte aan heeft. Waarom het zo fout ging bij kulleke weet ik niet maar het zou gewoon moeten kunnen, ook voor een 16 jarige. Zelf combineer ik speed nooit met wiet omdat ik daar het nut niet van in zie maar ik geloof dat iemand als Mac dat bijvoorbeeld wel gewoon doet, er is echt niks mis mee. Niks onwetendheid, dit weet ik toevallig. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik doelde meer op het feit dat je sommige mensen echt geen ruk bij kan brengen, omdat ze gewoon te eigenwijs zijn.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Bal0n zei:
Zucht, nu weet ik weer waarom ik geen mod widle zijn. Onwetendheid galore, ik ben denk toch meer een DHP'er.. :)
Klik om te vergroten...
Ge lult in de ruimte, 1 gram speed is een minimum hoeveelheid en dit is best te combineren met een jointje als iemand daar behoefte aan heeft. Waarom het zo fout ging bij kulleke weet ik niet maar het zou gewoon moeten kunnen, ook voor een 16 jarige. Zelf combineer ik speed nooit met wiet omdat ik daar het nut niet van in zie maar ik geloof dat iemand als Mac dat bijvoorbeeld wel gewoon doet, er is echt niks mis mee. Niks onwetendheid, dit weet ik toevallig. :wave:
Klik om te vergroten...
volgens mij volg jij balon niet helemaal,het gaat um helemaal niet om die joint bij die speed ofzo...
lees eens opnieuw en denk es na!!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoveel heisa rond 1 oud topic zeg :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.
Klik om te vergroten...

de hoeveelheid telt mee hoe je je voelt tijdens de trip maar ook hoe je die dag in je vel zit
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Flash boy gebruikt wel onverstandig af en toe, dat is te lezen in andere topics. Maar wat hij hier beschrijft is niet zo extreem, niks meer kunnen proeven na een nachtje op de snelle is dan weer een heel ander verhaal.
Klik om te vergroten...


Als ik 1keer harder wil gaan dan normaal doe ik da toch zekers,ik weet ook wel wanneer ik effe moet stoppen met pillen pakken en dergelijke.

Je moet mij niet wijs maken dat niemand is harder wilt gaan dan normaal. :P
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)
Klik om te vergroten...


ohhhh ik bedoel t niet negatief hoor meis....
als ik wat tegen jongere had zat ik hier niet he :wink:
ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
die dom bezig zijn en zichzelf cool vinden :cry: :cry:
dan denk ik drugs is niet cool,niet in t opzicht zaols sommigge dat brengen.
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......
maar ik denk niet dat iemand afzeiken dan echt helpt....
goeie info geven,op een beschaafde manier mischien wel.........
alhoewel ik dat ook betwijfel.....
vandaar mischien ook balons opmerkingen........
hij weet idd waar hij t over heeft........alleen t komt niet bij ieder aan he
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
melissa zei:
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)
Klik om te vergroten...


ohhhh ik bedoel t niet negatief hoor meis....
als ik wat tegen jongere had zat ik hier niet he :wink:
ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
die dom bezig zijn en zichzelf cool vinden :cry: :cry:
dan denk ik drugs is niet cool,niet in t opzicht zaols sommigge dat brengen.
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......
maar ik denk niet dat iemand afzeiken dan echt helpt....
goeie info geven,op een beschaafde manier mischien wel.........
alhoewel ik dat ook betwijfel.....
vandaar mischien ook balons opmerkingen........
hij weet idd waar hij t over heeft........alleen t komt niet bij ieder aan he
Klik om te vergroten...

weet ik, dat je het niet negatief bedoeld hoor :grin: :grin: zo was mijn post ook niet bedoeld :)

maar ik geloof wel dat als je het beschaafd brengt en uit eigen ervaringen spreekt, dat het dan beter aankomt als dat je het doet op balons manier :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."