Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ehm op dit moment gemiddeld tussen de 2-5 x per week."
"Nah, heb er wel eens 1 gebruikt, heb er zelfs nog 1 liggen hier, vind em niet zo handig, ik ga liever even naar de wc ofzo. Het is niet zo veel in 1 keer en hij loopt de hele tijd vast en dan moet ik alsnog naar de wc om dat hele ding uit elkaar te halen.. Hoe die werkt: open maken, pep er in, dicht doen, aan een dingetje draaien en op de kop doen, snuiven. Die van mij komt geloof ik bij een smartshop weg.."
"Ik heb nergens last van, pas als ik een tijdje ermee stop word ik brak :P"
"Op dit moment: caffeine, amfetamine, alcohol, thc en nicotine (oftewel cola, pep, whiskey/amaretto&beerenburg, wiet&hasj + tabak)"
"1. Geslacht : Meisje 2. Je leeftijd :16 3. Drink je wel eens alcohol? ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? meetsal 2 a 3 keer 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? mixdrankjes en sterke dranken. 6. Hoeveel glazen drink je per keer? verschilt sterk, meestal tussen de 2-15 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Lekker & prettig 8. Drinken je ouders alcohol? Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? Ja 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? wat word ik over alcohol? nooit voorlichting gekregen, ook geen behoefte aan."
"Acolhol en wiet, waarom niet? :P Met uitgaan lekker wat alcohol en een dikke joint. (ik drink buiten het uitgaan bijna niet)"
"Ik gebruik al een tijdje speed, afwisselend van 1 a 2 ker per maand tot dagelijks.. Heb last van tanderosie, afgesleten en afgebroken tanden, uitgekauwde vullingen en af en toe gaatjes.. Ik let laatste tijd goed op tandenpoetsen en tandarts bezoekjes, anders loop ik op mn 25e met een kunstgebit.."
"Alcohol Cafëine Tabak Wiet & Hasj Paddo's XTC/MDMA Speed Salvia Yohimbe Yopo/DMT Lachgas te weinig om te trippen: sleutelpuntje ketamine en een kwart tripje lsd."
"Tijdens/ voor het uitgaan, met lang nazitten, feestjes, soms bij vrienden thuis etc. Heb het in vrijwel elke situatie wel gedaan."