Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben dus ten eerste op zoek naar de dichtstbijzijnde coffeeshop vanuit Gent, België, waar geen "wietpas" vereist is ofc. + bestaat er infeite nog "zwakke weed", in deze coffeeshop. Ik ben een gelegenheidsgebruiker en onlangs is er een ex-collega iets komen eten bij me thuis en wilden we achteraf een filmpje kijken. Volledig onverwachts vroeg hij of ik geen jointje wou roken van weed die hij in zijn tuin had gegroeid. Nu normaal ben ik redelijk gevoelig aan weed en wordt ik er altijd paranoia van maar deze gaf echt de perfecte high. Echt een beetje een typisch wiet-momentje gehad, wat zitten vertellen en ongelofelijk veel lachen, wat samen zitten jammen op de gitaar enz.... Lekker high maar niet stoned, daar ben ik naaar op zoek, enige soorten die aan te raden zijn hiervoor in de shops?"
"Ik heb nog eens zin achter wat wietjes te gaan, maar weet op den duur niet meer in welke coffeeshop ik nog terecht kan. Zijn ze in terneuzen nog allemaal gesloten? En hoe zit het met de regel dat je een nederlands paspoort moet hebben? Heb onlangs gehoord dat dat het geval is in Bergen-op-zoom? Kortom, waar kan ik vanuit Gent (België) terecht en welke coffeeshop is vervolgens het dichtstbij? thx!"
"studeren en heel veel, heel lang seksen en soms ook wat online pokeren"
"idd, heb al menig schooljaar ermee gered"
"hi, Ik pak bijna nooit speed, enkel wanneer ik een zware blok heb, zoals nu. Ik ben begonnen met twee grammetjes waar ik twee weken mee gedaan heb, heel goeie stuf, met 3 lijntjes per dag zat ik gemakkelijk aan 100tal pg'as. Nu kon die persoon er niet meer aangeraken en heb ik tevergeefs gezocht zonder resultaat. Nu heeft een vriend van mij iets meegebracht van een goa-fuif, zag er eerst goed uit, diezelfde typische chemische reuk, maar als ik het kapte, dan zag het er niet echt uit als korrels, maar eerder, tja uitgerekte witte stofjes. Als ik het dan ook snoof, brandde het maar een heel klein beetje, voelde ik me er maar heel weinig opgepept van en kreeg zelfs kort erna honger! nu ben ik ervan overtuigd dat er wel iets van aan is, dus vroeg ik me af af je op een of andere (goede) manier de pep kan zuiveren. Ik heb nu juist het in een koffiefilter gekapt en drie maal aceton over gekapt, nu laat ik het drogen... Maar er blijft nog quasi alles van over, dus denk dat dit niet echt goed geholpen heeft, iemand tips, hoe ik dit aanpak?"
"hehe, zag toevallig dit topic terug dus dacht dat ik effe een update deed. De gastroscopie hebbik nu een aantal weken geleden ondergaan. En het was idd wel is leuk om gedeeltelijk op kosten van de staat stoned te worden. Hetgeen wat ze me inspoten bleek niet precies lorazepam te zijn maar iets met merknaam dormicum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Midazolam. iets gelijkaardigs dus. De verpleegster vroeg me na mn eerste spuit of ik al iets voelde, en dat was op dat moment niet echt het geval, dus ik antwoorde "nee". Toen nam ze de telefoon en belde naar de dokter met de vraag of ze nog een spuit mocht geven. Op dat moment begon ik toch al wat te draaien, maar ik dacht, nog efkes normaal doen! Dus tweede spuit gekregen en vanaf dan is het een groot zwart gat tot het moment dat ik thuis kwam. In die tussentijd hebbik blijkbaar zo stoned als een ei beginnen discussieren met de dokter over de diagnose, was volgens de getuigen blijkbaar wel hilarisch Anywayz, volgende dak me herinner is dak gelukzalig thuiskwam en kost wat kost wou genieten van mn stonede middag, spijtig genoeg na enkele ogenblikken weer in slaap gevallen. Ik denk dat die tweede spuit er teveel aan was geweest..."
"- ramage la batisse - nero d'avola wijnen - alle margaux wijnen, vrnl de chateau palmer en de chateau margaux - de casillero d'el diablo wijntjes zijn ook best te pruimen voor weinig geld - en als geld geen punt is de petrus wijnen,romanée-conti, etc<<<<<<<<<<<<<<<<<<<;;;;;"
"Ofc heb ik de twee al veel gecombineerd. Vooral stimulantia kunnen me langs de ene kant erg geil maken maar brengen soms wel een groot nadeel mee voor mn partner, nl. dat ik van geen ophouden weet . Vooral speed heeft dat effect, ik blijf dan altijd het "hoogtepunt" uitstellen. Heb het al meer dan eens meegemaakt dat ze mij letterlijk vroeg er een eind aan te maken . Wat de discussie betreft over swingen en seks als vorm van (hoge) intimiteit ga ik volledig akkoord met seth. Seks met een geliefde kan uiteraard een zeer intieme beleving zijn maar ik geloof dat dat op lange termijn eerder een uitzondering is als een regel... Lees er maar is een basiscursus bio-antropologie op na, zeker wij als "mannen" worden instinctief gedreven door twee dingen, zelfbehoud en om het cru te zeggen, ons "zaad" zoveel mogelijk te verspreiden. Monogamie is puur biologisch gezien eigenlijk onnatuurlijk."
"We hebben hier een beginnend plantje staan en zouden die graag zonder veel boe of ba (lees euros) onder een lampje plaatsen. Het is niet de bedoeling er een patser van de maken, gewoon is wat proberen. Iemand suggesties"
"ik ken maar 1 ding die helpt tegen hartkloppingen, of een onaangenaam gevoel ik je borststreek, en dat is een goeie nurofen 400. Wel oppassen dermee"