#1
De meeste reacties in dit topic zijn positief. Laat je niet verleiden tot het schenken van aandacht aan alleen de negatieve. Veeg het van je schouders.

Komt dit u ook bekend voor? Denkt u ook daadwerkelijk dat u deze adviezen kreeg van mensen die dit daadwerkelijk zelf ook konden? Helaas... u gaat niet door voor de koelkast! Het waren enkel junkies die je probeerde te laten leren van hun eigen fouten...Emo zei:ik heb in het verlede al vaak tips en goede raad gekrege hier op df om het niet zo ver te late kome

Zelfmedelijden is een bitch is het niet? Ga anders eerst ff lekker slapenberbe zei:Ben net weer gaan zuipe en word er super emotioneel van. Zit al vanaf 12 uur me kapot te wene! Ik kan het gewoon ff ni meer aan.
Het leven is een grote weg vol keuzes en obstakels, je hoeft enkel je eigen keus en doel te stellen waarna je je volledig hierop gaat richten. De keus is makkelijk lijkt me zoberbe zei:Net nu ik een super meisje heb leer kenne waar ik morge mee naar centerparcs ga. Heb ik het bessef gekregen dat ik gewoon nooit meer van de drugs af raak.
Je ouwe geeft je een voorbeeld hoe je het juist niet zou moeten doen. Hij en jij staat echt helemaal los van elkaar. Je pa heeft de foute keuzes gemaakt, maar dit wil niet inhouden dat jij dat ook moet doen.Ik ben opgegroeid in een grote ruzie, vader die alcohol verslaafd is. Hierdoor heb ik zelf ook probleme met alcohol in een depressieve situatie.
Je weet dus zelf wel hoe een degelijke opvoeding zou moeten zijn geweest. Sommige kinderen moeten gewoon zichzelf of hun ouders opvoeden... Het is een grote / zware stap, maar bedenk wel dat je het al eens gedaan hebt en het later dus minder moeilijk zou moeten zijn. Ik begrijp best dat het niet hoord dat je pa je drank voert op je 12de maar als je tegenwoordig kijkt schijnt coma zuipen wel heel erg hip te zijn... Het is wel niet jou bewuste keus geweest, maar dit wil niet zeggen dat je pa je heeft leren drinken... Anders had je er zelf wel achter gekomen op het eerste feestje waar wel alcohol geschonken werd hoe je moest drinken, of eigenlijk nietIk ben opgegroeid zonder degelijke opvoeding. Mijn stiefmoeder zegt zelf dat een groot deel van de fout bij men vader ligt. Op mijn 12de heeft men vader me eens dronke gevoerd met een halve fles sterke drank van 40%

Nee dit ben je niet... dit wil je zelf zijn! Elk wezen op aarden mag zijn eigen keuzes maken, zelfs jij! Zonder drugs kan je ook prima leven schijnt het :Pik weet van mezelf dat ik een monster ben een monster met een onbevredigbare drang naar drugs en alcohol
En dat zei je pa zeker? Het probleem van alcolisten is dat ze zelf niet kunnen / willen erkennen dat ze zelf fout zitten. Het is veel makkelijker om bijvoorbeeld de dingen die je over jezelf denkt tegen iemand anders te zeggen... Helaas voor jou was jij elke dag thuis en moest jij dit aanhoren, maar dit wil totaal niet zeggen dat je ook daadwerkelijk het leven wat paps je voorspeld heeft waar moet gaan makenin mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege, dat het niets zal worde met mij, dat ik in de goot zal eindige, dat ik drugs en alcohol probleme heb
Ga wat doen! Zoek leuke mensen die niet drugs als hobby hebben... En nadenken over de zin van het leven is niet erg. Dit moet iedereen ooit doen, juist tijdens die periode ben je jezelf aan het vormen tot de persoon die je later word. Het is niet telaat! Ga lekker pitten en lekker naar centerparks met je chick!nuchter denk ik heel de dag na over de zin van mijn leve. Speed is het enige wat me nog kan doen lache, terwijl het me als ik alleen ben depressief en stil maakt zonder speed of alcohol
Mocht je je 's avonds vervelen heb je in iedergeval een goed gespreks onderwerp... De zin van het leven natuurlijk
Andere mensen kunnen je heel erg helpen in de zin van het leven voor jezelf te kunnen vinden Als je met zo'n gedachte de relatie in gaat hebben jullie niet veel perspectief nee... Misschien kan ze je wel genoeg andere leuke afleiding geven waardoor je wel niet meer aan drugs denktik ben stapel verliefd op dat meisje en bessef gewoon dat het geen zin heeft er een relatie mee te beginne als de gevoelens wederzijds zijn, omdat ik goed genoeg weet dat ik in het begin wel van de drugs kan afblijve en daardoor verkloot ik de relatie dan toch weer

Nooit van anti depressiva gehoord?iedereen van men vriende denke allemaal dat ik speed gebruik omdat ik het zo lekker vind terwijl ik eigelijk drugs gewoon haat. Drugs maakt men leve gewoon draagelijk. Niemand weet dat ik het enkel gebruik om al mijn verdriet te kunne verberge en verschuile
Nee serieus... Word nuchter, zodra die tranen naar boven komen moet je iets gaan doen om zo die geestelijke meuk om te zetten in iets lichamelijks... Ga heel hard rennen, fietsen, boksen, wat dan ook als je jezelf er maar mee uit kan putten en zo alles eruit kan huilen. Crying is not a crime... just don't do it in public 
Gast!! Wat kan je wel? :P Al heb ik hier wel een paar leuke goeie ideeën gegeven waar je wat aan hebt lijkt me zoik denk gewoon elke dag aan zelfmoord en heb het lef niet om de stap te zette, weet gewoon geen raad meer met mezelf
Ikke wel!!en begrijp niet dat men vader 21 jaar gelede geen condoom gebruikt heeft
Zonder condoom neuken is veel lekkerder 
Daar kies je echt zelf voordan zat ik nu niet in deze situatie, en was ik denk ik veel beter af geweest, ik denk gewoon dat ik niet gemaakt ben om te leve op aarde

Je bent 21, is dat geen goeie leeftijd om uit huis te gaan? Every beginning has an end Neo.. Neo is dan misschien weer niet zo'n goed voorbeeld want die ging wel dood aan het eind van deel 3en heb gewoon enorm veel spijt dat ik ooit met drugs en alcohol begonne ben, want ook bij mij is het als experimentere begonne. en is het door mijn enorm miezerabele jeugd periode
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Maar hij had er wel zelf voor gekozen uiteindelijk! Al lijkt mij doodgaan aan de drugs omdat het gewoon absoluut niet lekker is, toch minder nobel dan doodgaan voor mensen in nood. Maargoed... aan jou de keus.
berbe zei:eerst en vooral meld ik dat je nu een text zonder leestekens gaat krijge
en mss een beetje ongeordend
mot da nu echt ?berbe zei:zal eve heel mijn verhaal doen
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......berbe zei:bedankt alvast aan de mense die de moeite doen het te leze
lysergine25 zei:berbe zei:eerst en vooral meld ik dat je nu een text zonder leestekens gaat krijge
en mss een beetje ongeordend
bierbis eige afscheidbriev zonde enige leestekens
mot da nu echt ?berbe zei:zal eve heel mijn verhaal doen
okee tips:
zuup jezelf zo sne meugelijk kapudt kijk niet achterum
reet je eige ziel van de duvel drugsstein
uwe leve is inderdat gee fuk meer waart
een forumterhoerist op zoe naa medelijde
Allah Hakbar wort moslim en bekee je tot het ultieme geloov
'zij' zullen je van je pijn verlossen
'zij' hakkuh je kup erav
zelvmort kost de gemeenschap tevee doekoe
je bent een tiepende diesliekt
de alle beste typ is en blijvt
ga lekku teruch naar skool leur tieppe
stop me da drank en da druks ?
laa da arme meidke lekker met rust !
laat haar hier lezuh wie je echt benne je besmet haar met uwe eige deprissies [/b]
uwe kund he beste deze link goe deur lese
http://www.wozz.nl/wozz_boek-bestellen.html
mega tips staan in hoofdstuk 4 met de namen en doseringen van dodelijke medicijnen en van de juiste slaapmiddelen.
samunfatwing
http://www.wozz.nl/wozz_boek-samenvatting.html
geen dank graag gedaan dr gpilhboozebpep uwe interne doktuh......berbe zei:bedankt alvast aan de mense die de moeite doen het te leze
berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l

lysergine25 zei:berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.
![]()
berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
lysergine25 zei:berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!
ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."