Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook wel eens. Denk eraan dat er een hoop achter blijft in je neusholtes waardoor je mogelijk niet goed in slaap kunt komen. Je zou vorodat je gaat slapen je neus kunnen reinigen met warm water. Als ik niet in slaap kan komen ga ik gewoon wat anders doen heb er nooit zo'n moeite mee."
"barbara1976 zei: armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen Klik om te vergroten... Via een forum drugs regelen doe je ook nie! Dat is gewoon über dom.. Wees blij dat het geen bakmeel is, suiker kun je nog in je koffie gooien."
"komt volgens mij ook omdat je huid uitdroogt."
"goaflasher zei: dr. pepper zei: weet iemand iets tegen: grote pupillen ?? Klik om te vergroten... Wel, ik heb zo ooit is een oogonderzoek moeten laten doen, en daar kapten ze een product in m'n ogen dat m'n pupillen groot maakte, om allerlei testjes te doen. Na da onderzoek kapte diejen doc. een ander produkt in m'n oogjes en hop, kleine pupillekes Alleen kak dak de naam van da product ni meer weet Is er hier niemand die dokter is ofzo Klik om te vergroten... Atropine gebruiken ze daarvoor."
"Heb ik ook wel eens gehad, maar niet zo erg als jij beschrijft. Ging bij mij vanzelf over na een paar dagen."
"0,333 mg ?"
"nooit last van eerlijk gezegd! maar ik kan ook best rustig zitten zonder tikken, ook heb ik nooit last van m'n kaken itt mdma. ik denk dat het persoonsafhankelijk is,"
"Ik had ook wel eens last van hartkloppingen, meestal de dag erna of als het uit aan het werken was. Denk dat ik er onder invloed gewoon niet op lette. Heb ook het idee dat het bij de ene speed erger is dan bij de andere. let er af en toe wel eens op en merk het de laatst tijd nauwelijks meer.."
"is niet zo veel.. stuk of 6 dikke sleutelpunten."
"haha geloof je het zelf.."