Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsten einde raad

ten einde raad

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
You fail @ life.
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#2
sterk verhaal.. zwak karakter

succes
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
berbe zei:
uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!

ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Niet eens zin hier op in te gaan. Ben jij wel goed in je hoofd?

Ontopic:
Goed dat je ziet dat het niet langer zo door kan gaan. Volgens mij heb je inderdaad een negatief zelfbeeld voor zover ik uit je verhaal kan aflezen. Nergens voor nodig, ieder mens is een mens en op zijn eigen manier knap, slim en wijs. Heel veel succes!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
berbe zei:
hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
Klik om te vergroten...

nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

behoorlijk klein kind ben je maakt ni uit wa je identiteitskaart zegt
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een kind kan de was doen. En ze gebruiken ook leestekens.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
kansloos... helaas

:smoke:

eerst je zaakjes op orde, dan pas kan je serieus iets aan je drugs en schrijfproblemen doen.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
als je weer een buisje in je neus voelt kijk es wie hem erinstopt..daar moet je het probleem zoeken..je hebt jezelf helemaal tot slachtoffer gemaakt terwijl je juist dader bent..
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer eerst de gedachten dat je niet zonder drugs of alcohol kan leven uit je hoofd te halen, want dat is onzin.

Jij :
in mijn jeugd heb ik dag in dag uit te hore gekrege
dat het niets zal worde met mij
dat ik in de goot zal eindige
dat ik drugs en alcohol probleme heb


Je weet dat je het kan, je bent een mens net als ik en je buurman. Waarom kunnen wij het dan wel ? Een andere achtergrond, een ander verleden andere gedachten. Maar toch je bent een mens met hersenen en een lichaam. Je kan het wel en dat weet je.
Je hebt dus vaak te horen gekregen dat je het leven niet aankan. Laat eens zien wie je bent, misschien hoor je hem nauwlijks.. maar ergens in je hoofd hoor je een stemmetje, die je verteld dat je het wel kan. Probeer eerst je leven op orde te krijgen, kijk dan verder naar je verslavingen.

Sterkte
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#9
een héél goed begin zou een goede vriend zijn die tijd gnoeg heeft om u
gecreëerde miserie aan te horen..
------------------------
of vertrek gewoon !

ga naar afrika, amerika, maakt ni, zoek de horizonten op :)

na een weekje of 2 goed afzien/inzien wat het égte leven in houdt
leer je er wel iets van

.. geloof me :)

goede manier om jezelf te leren kennen?

// hoe kom je aan eten? pak zo weinig geld mee dat je je geld niet KAN verbrassen aan shit, tenzij je al zo diep gezonken bent..

Ik lijk mischien impulsief/naief
maar als je even van alle shit weg bent, ga je égt nadenken.

// dit gaat wel een ongelooflijke schock worden
maar het is het wel waard

groeten
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lysergine,
ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig.
Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen.
Wou ik gewoon even vermelden.

om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Shana ..... :hearteyes:

:wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shana_P zei:
Lysergine,
ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig.
Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen.
Wou ik gewoon even vermelden.

om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!
Klik om te vergroten...

ik kan de humor van lys wel waarderen anders...
niks mis mee :smoke:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
post berbe nog wel hier....?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien heeft ie dan toch het advies van lysergine opgevolgd :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."