#1
You fail @ life.
lysergine25 zei:berbe zei:uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd.
de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets.
niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !!
ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd:
hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden
lysergine25 zei:berbe zei:hoe oud ben jij eigelijk?
jij zou je mss beter kapot zuipe?
l
nee dat doe jij gelukkig al, jou dood komt snel ...
luisteren kun je niet, zo vader zo zoon.
ik ben ongeveer net zo oud als je pa.
dus geen grote mond berbie
mijn advies was het beste van allemaal.
je wilt toch snel sterven, nou ik help je wel.
kost niets.
![]()

Shana_P zei:Lysergine,
ik heb veel bewondering en respect voor jou, jouw posts zijn altijd leuk om lezen maar hier vind ik ze echt ondermaats en zielig.
Als je niks nuttig te zeggen hebt tegen de TS laat deze topic dan links liggen.
Wou ik gewoon even vermelden.
om toch maar iets OT te zegge: sterkte man, je komt er wel door!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."