#1
melissa zei:mijn motivatie kwam eigenlijk door t feit dat ik ooit is belgische afslankpilletjes had waar ook een kleine hoeveelheid speed in zat.
neem daarbij t feit dat adhders iedere dag ook een kleine hoeveelheid toegediend krijgen dus in mijn ogen kon t allemaal niet zoveel kwaad.
schijnbaar zat ik ernaast![]()
Die Ionamin Forte, waar jij het over hebt, zouden geen speed moeten bevatten, maar Fentermine. In de praktijk bevatten ze echter vaak alleen maar Amfetamine (speed) en Caffeïne. En dan kun je inderdaad afvallen. De Amfetamine en Caffeïne geven je energie, nemen de eetlust weg, en houden je wakker. En dan val je inderdaad af. Wat hier ook beweerd wordt, dat je met Speed niet kunt afvallen, is natuurlijk stierenpoep. Je kunt van speed wel degelijk afvallen, en meestal doe je dat dan ook.
Maar, het is niet de manier. Op het moment dat je stopt, gaat je lichaam in de tegenaanval, en houdt alles vast uit de voeding die je tot je neemt, en je eetlust wordt groter. Met als gevolg dat je inderdaad weer net zo hard aankomt als dat je af bent gevallen, of nog erger. Per saldo verlies je dus...
Advies; bewegen, gezond eten, op gezette tijden eten, en veel aan sex doen
Hemi