Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
melissa zei:
mijn motivatie kwam eigenlijk door t feit dat ik ooit is belgische afslankpilletjes had waar ook een kleine hoeveelheid speed in zat.
neem daarbij t feit dat adhders iedere dag ook een kleine hoeveelheid toegediend krijgen dus in mijn ogen kon t allemaal niet zoveel kwaad.
schijnbaar zat ik ernaast :confused:
Klik om te vergroten...

Die Ionamin Forte, waar jij het over hebt, zouden geen speed moeten bevatten, maar Fentermine. In de praktijk bevatten ze echter vaak alleen maar Amfetamine (speed) en Caffeïne. En dan kun je inderdaad afvallen. De Amfetamine en Caffeïne geven je energie, nemen de eetlust weg, en houden je wakker. En dan val je inderdaad af. Wat hier ook beweerd wordt, dat je met Speed niet kunt afvallen, is natuurlijk stierenpoep. Je kunt van speed wel degelijk afvallen, en meestal doe je dat dan ook.

Maar, het is niet de manier. Op het moment dat je stopt, gaat je lichaam in de tegenaanval, en houdt alles vast uit de voeding die je tot je neemt, en je eetlust wordt groter. Met als gevolg dat je inderdaad weer net zo hard aankomt als dat je af bent gevallen, of nog erger. Per saldo verlies je dus...

Advies; bewegen, gezond eten, op gezette tijden eten, en veel aan sex doen :hearteyes:

Hemi
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je gewoon consequent bent in gezond eten en regelmatig bewegen zal je misschien niet direct afvallen, maar op langere termijn misschien wel, speed breekt meer spiermassa dan vet af, dus op korte termijn val je van speed af, maar op de lange kan het problemen veroorzaken.

Er zjin websites waar je kan berekenen hoeveel calorieën je op een dag eet, als je dat verlaagt naar 1200-1500 zit je nog boven de hoeveelheid van een crashdieet, maar onder wat een volwassen vrouw nodig zou hebben, op die manier zou je wat kunnen vallen en het zou zelfs kunnen wennen.

De beste manier om dun te zijn / worden is denk ik nog steeds weinig, maar altijd gevarieert eten, dus elke dag iets anders en geen voedingsgroepen uitsluiten.

Hoe dan ook, een speed dieet maakt dus meer spieren dan vet stuk, en op lange termijn lijdt het tot een uitgezakt uiterlijk en een onvoormogen om te sporten en een slechte conditie, dus niet wenselijk lijkt me.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
melissa zei:
eerst wekenlange shit en ruzies om die shit te laten voor wat t is,dan wekenlang depresief zijn en als toetje 13 kilo extra bagage zien kwijt te raken.
als die kilo"s eraf zijn hoop ik dit hoofdstuk ver achter me te laten.
Klik om te vergroten...

Zoooo herkenbaar dit!!! Mijn lief en ik zaten dus samen dagelijks aan de pep en er mee stoppen ging ook niet makkelijk, omdat we elkaar steeds weer "aanstaken", daar weer dikke ruzie om kregen, maar uiteindelijk toch wel gestopt voor 3 mnd en toen vlogen de kilo's er bij mij ook in sneltreinvaart aan. Ik werd er echt niet vrolijker op...

Inmiddels gebruiken we wel weer, maar niet meer zo vaak. Ik krijg op deze manier ook niet de kans om er weer van af te vallen, omdat ik nu telkens na gebruik een herstelperiode invoer. Inmiddels ben ik van 53 kg naar 63 kg gegaan, maar mijn lief vindt het helemaal niet erg dat ik wat vetrolletjes heb gekregen. Ik zie er tenminste wel weer gezond uit en dat is wel anders geweest!
Ik accepteer nu ook dat ik wat zwaarder ben geworden. Soms heb ik nog wel eens mijn zwakke momenten (ik worstel al vanaf mijn 16de met eetproblemen), maar een lief complimentje van mijn Tyler beurt me meestal wel weer op. Afvallen dmv speed probeer ik echt NOOIT meer, we gebruiken het nu alleen nog maar puur omdat we het lekker vinden! Als je het tot een paar keer per maand kunt beperken en daarbij goed eet en drinkt, blijft het tenminste ook nog gewoon leuk!
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
melissa zei:
en word ik er niet zoals coke "space"van of para (nog erger) ik moet nmlk nog wel naar mijn werk ed.
en wat zou de juiste hoeveelheid zijn om een hongergevoel te stoppen.

ik weet dat dit niet erg verantwoord is(ik ben een groote meid).
maar ik ben de wanhoop zo een beetje nabij.
ik heb geen zin in vooroordelen,dus aub bespaar me dat...
maar goede raad is welkom...

dikke kus melis
Klik om te vergroten...

Hey je post is zeer herkenbaar voor mij. Niet zozeer het overgewicht door het beeindigen van een verslaving als wel het willen afvallen. Mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt? (Gewoon om een idee te krijgen..) Ik ben op zich helemaal niet te dik. Ben wel een slanker geweest en met de zomer in het vooruitzicht verlang k daar wel naar terug. Het liefst zou ik gewoon via de "makkelijke" weg snel een paar kilo kwijt willen raken en daarna gewoon verder gaan zoals ik t nu doe. Ik durf wel te zeggen dat ik extreem veel beweeg (een combinatie van werk, hobby en buitenleven) en ik eet niet per definitie veel of ongezond. Ik eet veel brood en drink door de week bijna alleen water en koffie. Genoeg daarover.. Vandaag en gister had ik mijn speed-dieet-test :) Wel toevallig dat je er net nu een topic over begint. Gister en vandaag heb ik voor het werk uit 3 lijntjes gesnoven (weet bij god niet hoeveel dat was) (ca. de lengte van een sigaret maar wel zeer dun gelegd) De effecten: veel energie, hele bek kapot van het knarsetanden (ik mag geen kauwgom op het werk :openmouth: ), de tijd ging supersnel, non-stop m'n collega's de oren van het hoofd kletsen :) en last but not least.. geen honger!! Doel bereikt. Ik wil dit niet non-stop gaan doen maar af en toe een dag lijkt me geen kwaad kunnen.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit een superlelijke actie vinden, maar er zullen ook vast en zeker vrouwen/meisjes zijn die het stiekem wel begrijpen..

Ik voel me er goed bij en het werk gaat me lekker makkelijk af :openmouth:

Nou.. laat de killer reacties maar komen.. :wave:

(P.s. Voor éénieder die hierop negatief wil reageren.. ik snap het wel hoor. Ik til er gewoon niet te zwaar aa en wil het eens proberen. Het is toch ook wel komisch om je zo goed te voelen steeds op het werk :) Nou. oké ik lees het morgen wel... bye now :wave: )
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opzich kan het wel, maar ook ik blijf erbij als ik zeg dat het niet de juiste manier is om af te vallen.

Maar even ter aanvulling op laatste post, het kan opzich wel, je krijgt ook geen honger. Maar het nare daarvan is weer dat je lichaam gaat teren op al je (vet)reserves e.d. en dat zweet je er ook uit. Dit kun je herkennen aan zo'n glimmende/vette huid en je ruikt het ook op een gegeven moment als je al een dagje meegaat. Niet prettig vind ik zelf.

Het enige wat je daar tegen kan doen is drie keer per dag douchen en steeds maar weer schone kleren aan doen enzovoort.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Antondebeuker zei:
Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
Maar als je met coke kan stoppen moet dat geen al te grote problemen opleveren.
Want dat er beslist gezondere manieren zijn om af te vallen wist je al. :wink:
Klik om te vergroten...

zoals gewoon gezond ete
en antondebeuker
een bepaalde drugs is zo verslavend als het de gebruiker ligt
zal als vb mezelf nemen
voor mij is speed verslavender als coke
omdat ik het gevoel van speed meer waardeer dan van coke
voor speed zou ik nog wel 50 euro vrijmake als het zo duur zou zijn
coke is fijn als het gratis is:d
iemand die coke niet echt leuk vind kan na een lijn zegge van pffff dan vind ik die of die drugs fijner
snap je
en de afkicks en het lege depri gevoel je ook wel kan krijge van pep
make spêed ook veel verslavender en veel moeilijker om vanaf te rake
omdat dat je bij speed meestal de stap doet zetten voort eerst gebruike om het nare gevoel te verdringen
en als je dat straatje eens ingeslaan bent word het gevaarlijk
coke kruipt idd meer in je hoofd
maar als een persoon de effecten van speed leuker vind als van coke
dan is speed voor die persoon veel verslavender eh:)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Antondebeuker zei:
Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....
Klik om te vergroten...
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN! :wave:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe sowieso niet aan de lijn... de lijn is gewoon een deel van mij :P
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Antondebeuker zei:
Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.
Klik om te vergroten...

Dank u!!!!!!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
^ +100!!! Het gaat allemaal om de binnenkant dat is wat jou als mens maakt...Niet de buitenkant, als je een mars koopt gooi je toch ook de wikkel weg?

X
Klik om te vergroten...
Maar als het merk er niet op staat, of de wikkel saai goedkoop en lelijk is laten veel mensen het al liggen in eerste instantie :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lust geen mars, maar voor mij gaat dit niet op met snickers bijvoorbeeld, als je wilt dan wil je... en je bent zelf lelijk! :openmouth:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het gaat om de uitstraling die je uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling wack en krijg je zo'n terug speel effect terug van je omgeving. :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter123 zei:
Het gaat om de uitstraling die uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling kut en krijg je zo'n terug speel effect van je omgeving. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Precies! Een vriendin van mij is 120 kg ofzoiets en is gelukkig en heeft veel fijne vrienden om haar heen. Zij straalt uit dat ze vrede heeft met zichzelf en dat straalt kracht uit...

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je moet wel eerlijk tegen jezelf zijn natuurlijk en jezelf nooit voor de gek houden! :sunglasses:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
het werkt echt niet ik ben in 3 maanden weer 8 kilo bij gekomen
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beter ga je aan de lsd, werken aan de binnenkant ipv aan de buitenkant!
Daar wordt je vanzelf mooi van, uitstraling, zelfverzekerder en minder drang naar een ongezonde levensstijl! :wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo hé, hele topic in 1 keer gelezen, was een lange ruk, maar ik was nieuwsgierig :grin:

Lekker negatief trouwens allemaal hierover. Op sommige punten vast terecht, maar
volgens mij moet het afvallen met speed ook anders kunnen. Ben er zelf mee aan het
experimenteren en dat is tot nu toe nog niet tegengevallen, maar het wordt steeds
moeilijker helaas. Zit nu met het dilemma hoe verder te gaan. Stoppen met speed
levert onherroepelijk extra kilo's op waar ik niet op zit te wachten, maar doorgaan
betekent in mijn geval dat ik tegenover mezelf moet bekennen dat ik verslaafd ben.

Ben er gewoon nog niet helemaal uit. Trouwens ik ben bij lange na nog niet bleek met
grafkop en dunne armpjes en met wat iedereen hier voor superleuke voorbeelden had :sunglasses:

Bovendien ben ik veel gespierder geworden in het afgelopen jaar dan ik was voordat
ik speed ging gebruiken om af te vallen. Ik geef hiermee slechts even aan wat mijn
eigen ervaringen zijn, zijn verder geen feiten misschien die voor iedereen gelden :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je het een volledig jaar elke gebruikt? En hoeveel?
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
Heb je het een volledig jaar elke gebruikt? En hoeveel?
Klik om te vergroten...
Ja ongeveer eind maart vorig jaar begonnen met extreem kleine bommetjes.
Net genoeg om de trek in lekker eten te bedwingen, maar niet genoeg om zwaar
speedy in het rondte te lopen. Het is daardoor gelukt om 10 kilo af te vallen.

Nu het een jaar later is klinkt dat wel als heel veel, maar het is ontzettend langzaam
gegaan gedurende de tijd. Met een klein bommetje kun je namelijk nog wel gewoon
eten, maar tis gewoon die extra behoefte naar snoep en chocola ofzo dat je weghaalt.
Bovendien helpt het mij net even over de drempel heen om extra te gaan sporten
en bewegen. Ik hou daar namelijk niet echt van, maar tja, het moet als je wilt afvallen.

Per week viel ik dus maar een paar onsjes af. De laatste weken helaas niet echt meer.
Vandaar ook mijn dilemma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."