Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geen zorgen maken, dan maak je je zorgen alleen maar erger. ik maak me eerder zorgen of ik wel genoeg speed HEB, dan dat ik teveel gebruik. geen dank"
"r.i.p."
"doe nou maar gek, dan doe je al normaal genoeg!"
"Deranged zei: Daar komt dus ook de naam speed vandaan, logisch eigenlijk. Klik om te vergroten... verklaar je nader en droge speed snuift lekkerder weg maar speed wat NET 'bijna' droog is vind ik het lekkerst en werkt het beste ja. Dan nog werkt compleet droge speed wel degelijk."
"je kan het ook naar mij sturen, ik test het wel voor je."
"Supervlieg zei: Nou tegenwoordig snuif ik mn droge speed echt wel op iniminimale energiebesparende snuifstand weg, want droge pep tot diep in je keelgat, en je hebt gegarandeerd de tijd van je leven de komende 2 minuten. Als je snakkend naar adem happen helemaal t einde vind en t gevoel hebben dat je stikt in de vers bijtende/brandende pep op je huig helemaal jouw ding is, dan is een normale snuif grotdroge pep niet aan jou besteedt. dussssssss Klik om te vergroten... iniminimale energiebesparende snuifstand hahaha top!!!"
"nee hoor, ik heb 4 gram nodig om het te testen.. 4 keer een gram, voor 4 verschillende testen. stuur maar op"
"is het stoer als je lang wakker bent? ik voel me meestal kanker lomp en junk als ik zeg hoe lang ik wakker ben.."
"OOOOOOOO DAN IST GOED!!!!!!"
"Nick de Neger zei: Tik hem aan ouwe! Klik om te vergroten... (Y) ik heb ff zitten rekenen...... dinsdag ochtend 7 uur..6 keer 24 uur = 204 uur... -4 = precies 200 PFFFFFFFFFFFFFFF"