Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets aan

Niets aan

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed moet je ook leren waarderen, net als alle andere goeie dingen in het leven :mrgreen:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Had ze maar niets aan... dan had ik tenminste nog iets veel leukers om naar te kijken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

[url=http://www.digischool.nl/vz/images/vette-vrouw.jpg]www.digischool.nl/vz/images/vette-vrouw.jpg[/url] :wave:
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Welke gek geeft er nou een lijn ter grootte van een sigaret aan iemand die het t voor t eerst doet.

Ik geef ze maximaal 100mg, leer t gevoel eerst maar kennen pas dan krijg je meer. Laat zien dat je een vent bent en dit aankan. Het ligt natuurlijk aan de speed, maar 30% is wel gemiddeld onder gevorderden (met minder kan je als dealer echt nie aankomen in mijn kringen).

Speed is voor mensen die ermee om kunnen gaan, en dat kun je gelijk aan iemand zien. Het heeft geen zin iemand helemaal met de kop vol chaos de wijde wereld in te sturen. Die shit moet je rustig aanpakken.

Net als dat ik hier rustig me woordjes in sneltreinvaart maar compleet geluidsloos intyp. :stoned:
Klik om te vergroten...
als ik zeg 'de lengte van een sigaret' bedoel ik ook de lengte en niet te dikte

hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles

als ik alles op een hoopje bij elkaar nam, scheelde het niet veel van jouw 100mg hoor :wink: (mss toch ietsje meer :tongueout: )
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rapido zei:
hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
Klik om te vergroten...
Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kan :mrgreen:
Lijntje leggen is dus meer om het te doseren..

Het is wel beter om het zo fijn mogelijk kappen, want dan word het wat sneller opgenomen, maar als je het gewoon ff rustig in je neus laat oplossen komt alles uiteindelijk gewoon in je ---> :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
angie123 zei:
Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt!
Ik vind er gewoon niets aan!!!!!.

Ik krijg er geen rusch van.
Ik ga er niet door babbelen.
Ik word er niet actiever door.
Ik voel me niet ön top of the world".

Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer"
Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan :angry: )? Zijn er meer die dit herkennen?
Klik om te vergroten...



mag ik je uitnodigen voor een pepbuffet
van mijn nieuwe pep:tongueout:

nee nee
maar
ja
kan goed eh
heb je misschien add of adhd
ik ken een vrouw is 32 nu
die heeft hele zware vorm van adhd
driftbuie enzo
die neemt gewoon voor ze gaat slape bommetje van gr
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is niks lekkerders dan gewone Pep, ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.

Lekker alert, beetje strakstaan, vol zelfvertrouwen, die constante lekkere warme "rush" waar je inzit met die tintelingen zo nu en dan over je lichaam.. wat een spul.

Maarja het probleem is vaak, bijna iedereen die niet helemaal thuis is in het drugswereldje, gaat gelijk de vergelijking zoeken met XTC. Wat daar dus geen moer mee te maken heeft, en ook totaal anders is.

En het heeft natuurlijk zijn charmes om een paar mooie lijntjes te leggen, of even de tijd te nemen om een mooie capsule te vullen. En dan wachten tot het opkomt, echt dan zit je in de hemel gewoon :hearteyes:

Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taat zei:
Rapido zei:
hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
Klik om te vergroten...
Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kan
Klik om te vergroten...
Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
mag ik je uitnodigen voor een pepbuffet
van mijn nieuwe pep:tongueout:

nee nee
maar
ja
kan goed eh
heb je misschien add of adhd
ik ken een vrouw is 32 nu
die heeft hele zware vorm van adhd
driftbuie enzo
die neemt gewoon voor ze gaat slape bommetje van gr
Klik om te vergroten...


Berbe leer typen of zout op forever .... respecteer de fukking forumregels
!!!


:wave:
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Taat zei:
Rapido zei:
hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
Klik om te vergroten...
Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kan
Klik om te vergroten...
Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.
Klik om te vergroten...
stoere boys
als ik wil tover ik ook 2 gram in 1 keer weg

ik had het over het effect..
niet over hoeveel gram er door je neus kan gesnoven worden

vraag dit aan elke ERVAREN snuiver (niet dat ik dat ben xxx)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rapido zei:
Deranged zei:
Taat zei:
Rapido zei:
hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
Klik om te vergroten...
Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kan
Klik om te vergroten...
Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.
Klik om te vergroten...
stoere boys
als ik wil tover ik ook 2 gram in 1 keer weg

ik had het over het effect..
niet over hoeveel gram er door je neus kan gesnoven worden

vraag dit aan elke ERVAREN snuiver (niet dat ik dat ben xxx)
Klik om te vergroten...
Wat nou stoer. Het is me ooit PER ONGELUK overkomen zeg ik er nog bij en uiteraard molet jij weer over stoer beginnen.

Belg.
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#11
per ongeluk een hele gram opsnuiven is héél grappig maar nog meer dom/stoer

Belg? hahaha OK!
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Phreakingout zei:
Er is niks lekkerders dan gewone Pep, ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.

Lekker alert, beetje strakstaan, vol zelfvertrouwen, die constante lekkere warme "rush" waar je inzit met die tintelingen zo nu en dan over je lichaam.. wat een spul.

Maarja het probleem is vaak, bijna iedereen die niet helemaal thuis is in het drugswereldje, gaat gelijk de vergelijking zoeken met XTC. Wat daar dus geen moer mee te maken heeft, en ook totaal anders is.

En het heeft natuurlijk zijn charmes om een paar mooie lijntjes te leggen, of even de tijd te nemen om een mooie capsule te vullen. En dan wachten tot het opkomt, echt dan zit je in de hemel gewoon :hearteyes:

Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
Klik om te vergroten...
shiiiiiit... lekkere geile post :grin:

ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.
Klik om te vergroten...
dat snap ik dus ook niet..
mss moeten we ze verplichten er mee klaar te komen hahaha wedden dat ze er dan van zullen houden :grin:

een maat van mij (die het niet kan waarderen) beschreef zichzelf onder invloed van pep:
het is alsof ik een marathon kan winnen, alleen zit ik in een rolstoel
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Phreakingout zei:
Er is niks lekkerders dan gewone Pep, ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.

Lekker alert, beetje strakstaan, vol zelfvertrouwen, die constante lekkere warme "rush" waar je inzit met die tintelingen zo nu en dan over je lichaam.. wat een spul.

Maarja het probleem is vaak, bijna iedereen die niet helemaal thuis is in het drugswereldje, gaat gelijk de vergelijking zoeken met XTC. Wat daar dus geen moer mee te maken heeft, en ook totaal anders is.

En het heeft natuurlijk zijn charmes om een paar mooie lijntjes te leggen, of even de tijd te nemen om een mooie capsule te vullen. En dan wachten tot het opkomt, echt dan zit je in de hemel gewoon :hearteyes:

Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
Klik om te vergroten...

dikte 0.40 mm kun je daar eens een foto van maken met de schuifmaat erbij ? :tongueout:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rapido zei:
per ongeluk een hele gram opsnuiven is héél grappig maar nog meer dom/stoer

Belg? hahaha OK!
Klik om te vergroten...

en weer eens het bewijs voor wat voor shitcoke we hier in aanbieding hebbe
In 2006 was de gemiddelde hoeveelheid aangetroffen cocaïne 53%
bron wikipedia

Een letale dosis is die hoeveelheid waarboven in 50% van de gevallen de dood intreedt. De fatale dosis wordt door sommige medici geschat op 1,2 gram cocaïne na orale inname. De fatale dosis bij het in de ader spuiten van cocaïne of bij het inhaleren wordt geschat op ongeveer 750 à 800 mg. Een schatting van fatale dosis bij snuiven is niet bekend. De gemiddelde letale dosis van een cocaïne-injectie in de ader is ongeveer 500 mg
bron jellinek
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed is zo fucking lekker :hearteyes: Voor mij is het een gevaarlijk goedje heb ik helaas ondervonden vandaar dat ik het al een tijdje niet meer gehad heb maar het verlangen is nog steeds heeeeel groot. Ik hou het nu bij sos, ook lekker maar het haalt het echt niet bij het lekkere speedgevoel :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Berbe; als je nou eens wat vaker knipt en plakt, dan leest het voor ons een stuk makkelijker, zoals in je laatste post. Ook ik erger me mateloos aan het taalgebruik op dit forum. (en natuurlijk ook andere fora)

@iedereen; Speed is voor iedereen anders, en elke speedsoort is anders. Amfetamine, Dextroamfetamine, Fluoramfetamine, Methamfetamine, MDMA en alle onbekende soorten, het heeft allemaal een ander effect. Als je dan nog eens bedenkt dat veel dealers de pep versnijden, met allerhande minder lekkere goedjes, zoals caffeïne en paracetemol, dan kan het gewoon niet zo zijn dat iedereen hetzelfde lekkere gevoel heeft op speed. Verder speelt je lichamelijke gesteldheid, je verwachtingspatroon, en zelfs de setting erg mee in de beleving van de speed.

Mijn eerste keren speed waren erg lekker, erg druk, chaotisch, geweldig. Dat went vlug, in mijn geval. Daarna leerde ik Dex kennen, en dat was in mijn beleving 10x beter! Was, want ik wen blijkbaar nogal vlug aan allerhande soorten drugs....Ik gebruik trouwens wekelijks/twee wekelijks.

Ik ga nu Fluoramfetamine proberen, en dat zal wel weer een geweldig gevoel zijn voor me. Maar, zoals met alle andere amfetamines, went dat waarschijnlijk ook heel snel voor me. Ik heb dan ook besloten om de speed wat langer in de vriezer te laten liggen,omdat ik het effect gewoon minder leuk vind als ik het elk weekend gebruik. Ik hoop, dat als ik het een aantal weken niet gebruik, dat mijn ervaring dan weer fijn is, met alle kriebels, praatkicks, en insomnia zoals de eerste keren.

Hemi
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Phreakingout zei:
Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
Klik om te vergroten...

Dankjewel. Dat was wat ik even wilde weten.. Gewoon om een beeld te krijgen :)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omg niets aan speed :openmouth: di versta ik nou echt nie :confused:

Brol dus ...
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
^Nee ik snuif liever. :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
FUCK SPEED!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."