#1
Speed moet je ook leren waarderen, net als alle andere goeie dingen in het leven 


Nick de Neger zei:Had ze maar niets aan... dan had ik tenminste nog iets veel leukers om naar te kijken![]()
als ik zeg 'de lengte van een sigaret' bedoel ik ook de lengte en niet te dikteSupervlieg zei:Welke gek geeft er nou een lijn ter grootte van een sigaret aan iemand die het t voor t eerst doet.
Ik geef ze maximaal 100mg, leer t gevoel eerst maar kennen pas dan krijg je meer. Laat zien dat je een vent bent en dit aankan. Het ligt natuurlijk aan de speed, maar 30% is wel gemiddeld onder gevorderden (met minder kan je als dealer echt nie aankomen in mijn kringen).
Speed is voor mensen die ermee om kunnen gaan, en dat kun je gelijk aan iemand zien. Het heeft geen zin iemand helemaal met de kop vol chaos de wijde wereld in te sturen. Die shit moet je rustig aanpakken.
Net als dat ik hier rustig me woordjes in sneltreinvaart maar compleet geluidsloos intyp.![]()
Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kanRapido zei:hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles

angie123 zei:Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt!
Ik vind er gewoon niets aan!!!!!.
Ik krijg er geen rusch van.
Ik ga er niet door babbelen.
Ik word er niet actiever door.
Ik voel me niet ön top of the world".
Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer"
Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan)? Zijn er meer die dit herkennen?
Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.Taat zei:Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kanRapido zei:hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
berbe zei:mag ik je uitnodigen voor een pepbuffet
van mijn nieuwe pep
nee nee
maar
ja
kan goed eh
heb je misschien add of adhd
ik ken een vrouw is 32 nu
die heeft hele zware vorm van adhd
driftbuie enzo
die neemt gewoon voor ze gaat slape bommetje van gr

stoere boysDeranged zei:Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.Taat zei:Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kanRapido zei:hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
Wat nou stoer. Het is me ooit PER ONGELUK overkomen zeg ik er nog bij en uiteraard molet jij weer over stoer beginnen.Rapido zei:stoere boysDeranged zei:Van die andere opmerking weet ik het niet maar bovenstaand is iig bullshit. Anders had ik nooit per ongeluk een heel zakje van een gram in m'n neus kunnen laten verdwijnen.Taat zei:Onzin, als je je rietje/snuifbuis in een berg pep stopt gaat het nog in een lijn ter dikte van de buis omhoog dus krijg je evenveel speed per seconde binnen omdat er gewoon niet meer door je snuifbuis heen kanRapido zei:hoe langer en hoe dunner de lijn, hoe beter het effect.. anders verstropt alles
als ik wil tover ik ook 2 gram in 1 keer weg
ik had het over het effect..
niet over hoeveel gram er door je neus kan gesnoven worden
vraag dit aan elke ERVAREN snuiver (niet dat ik dat ben xxx)
shiiiiiit... lekkere geile postPhreakingout zei:Er is niks lekkerders dan gewone Pep, ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.
Lekker alert, beetje strakstaan, vol zelfvertrouwen, die constante lekkere warme "rush" waar je inzit met die tintelingen zo nu en dan over je lichaam.. wat een spul.
Maarja het probleem is vaak, bijna iedereen die niet helemaal thuis is in het drugswereldje, gaat gelijk de vergelijking zoeken met XTC. Wat daar dus geen moer mee te maken heeft, en ook totaal anders is.
En het heeft natuurlijk zijn charmes om een paar mooie lijntjes te leggen, of even de tijd te nemen om een mooie capsule te vullen. En dan wachten tot het opkomt, echt dan zit je in de hemel gewoon
Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!
Ja zo iets dus ongeveer.
dat snap ik dus ook niet..ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.
Phreakingout zei:Er is niks lekkerders dan gewone Pep, ken genoeg mensen die het gevoel niet kunnen waarderen; daar snap ik dan ook helemaal niks van hehe.
Lekker alert, beetje strakstaan, vol zelfvertrouwen, die constante lekkere warme "rush" waar je inzit met die tintelingen zo nu en dan over je lichaam.. wat een spul.
Maarja het probleem is vaak, bijna iedereen die niet helemaal thuis is in het drugswereldje, gaat gelijk de vergelijking zoeken met XTC. Wat daar dus geen moer mee te maken heeft, en ook totaal anders is.
En het heeft natuurlijk zijn charmes om een paar mooie lijntjes te leggen, of even de tijd te nemen om een mooie capsule te vullen. En dan wachten tot het opkomt, echt dan zit je in de hemel gewoon
Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!
Ja zo iets dus ongeveer.
Rapido zei:per ongeluk een hele gram opsnuiven is héél grappig maar nog meer dom/stoer
Belg? hahaha OK!
Phreakingout zei:Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm
Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!
Ja zo iets dus ongeveer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."