Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets aan

Niets aan

73 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Zou best kunnen. 40% lijkt me zeer degelijk maar er gaat niets boven een hoogwaardige dex.
Klik om te vergroten...

amen! :smoke:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
Klik om te vergroten...

wat heeft verslaafd met effect te maken
eerder gewenning

ik geef toe aan mijn verslaving, maar ik heb altijd speed die wel degelijk werkt.

zeker als het ten grote van een sigeret is!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welke gek geeft er nou een lijn ter grootte van een sigaret aan iemand die het t voor t eerst doet.

Ik geef ze maximaal 100mg, leer t gevoel eerst maar kennen pas dan krijg je meer. Laat zien dat je een vent bent en dit aankan. Het ligt natuurlijk aan de speed, maar 30% is wel gemiddeld onder gevorderden (met minder kan je als dealer echt nie aankomen in mijn kringen).

Speed is voor mensen die ermee om kunnen gaan, en dat kun je gelijk aan iemand zien. Het heeft geen zin iemand helemaal met de kop vol chaos de wijde wereld in te sturen. Die shit moet je rustig aanpakken.

Net als dat ik hier rustig me woordjes in sneltreinvaart maar compleet geluidsloos intyp. :stoned:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
O, een muis, was ff vergeten dat ik die ook nog had idd :mrgreen:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#7
laptop steez hier, maar dat vinger-schuif-dingetje vind ik niet leuk
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi
Klik om te vergroten...

Nee Nee ik ben wakker hoor, maar niet door de speed :grin:

Ik heb geen ADHD, dus zal het zeker gewoon troep zijn dat ik heb gekregen (hartelijk dank hiervoor!!!) Ik snuif altijd een middelmatig lijntje. EN eigenlijk maar heeeeeeeeeeeel af en toe. Max één per week.

Kan het ook niet aan de manier van bewaren liggen? Ik heb het nu wel in de vriezer, maar hoelang kan je het bewaren? En als het een tijdje uit de vriezer is geweest, gaat de kwaliteit dan achteruit?

Ik gebruik regelmatig MDMA en dat gaat altijd prima, dus jammer dat ik geen positief gevoel krijg van dit.

Maar bedankt voor de leuke, positieve en geinige reacties. Ook al zijn er jammer genoeg een paar vaste DFfers afgevallen of verdwenen het blijft toch een gezellig en informatief forum :hearteyes:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
angie123 zei:
Kan het ook niet aan de manier van bewaren liggen? Ik heb het nu wel in de vriezer, maar hoelang kan je het bewaren? En als het een tijdje uit de vriezer is geweest, gaat de kwaliteit dan achteruit?
Klik om te vergroten...
In een luchtdichte zak in de vriezer opsluiten, dan zou je het mss wel een half jaar kunnen bewaren zonder dat er (veel) kwaliteit verloren gaat..
Maar laat er geen lucht bij komen want in de vriezer komt er dan ook vocht bij wat dus niet gezond is voor de pep..

Buiten de vriezer, dus gewoon in een kast (donker en redelijk koel) merk ik na een paar dagen dat de kwaliteit gaat minderen en dat het na een week gewoon troep aan het worden is
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Taat zei:
angie123 zei:
Kan het ook niet aan de manier van bewaren liggen? Ik heb het nu wel in de vriezer, maar hoelang kan je het bewaren? En als het een tijdje uit de vriezer is geweest, gaat de kwaliteit dan achteruit?
Klik om te vergroten...
In een luchtdichte zak in de vriezer opsluiten, dan zou je het mss wel een half jaar kunnen bewaren zonder dat er (veel) kwaliteit verloren gaat..
Maar laat er geen lucht bij komen want in de vriezer komt er dan ook vocht bij wat dus niet gezond is voor de pep..

Buiten de vriezer, dus gewoon in een kast (donker en redelijk koel) merk ik na een paar dagen dat de kwaliteit gaat minderen en dat het na een week gewoon troep aan het worden is
Klik om te vergroten...
Na een paar dagen?? die verhalen altijd.. ik heb er nog nooit wat van gemerkt als ik eens een vooraadje goeie pasta heb is die na 3 maanden nog altijd even rete sterk enkel gedroogd..
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[ik heb er nog nooit wat van gemerkt als ik eens een vooraadje goeie pasta heb is die na 3 maanden nog altijd even rete sterk enkel gedroogd..[/quote]

Ik heb alleen maar choco-pasta op vooraad helaas :confused: :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had ze maar niets aan... dan had ik tenminste nog iets veel leukers om naar te kijken :mrgreen:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na een paar dagen?? die verhalen altijd.. ik heb er nog nooit wat van gemerkt als ik eens een vooraadje goeie pasta heb is die na 3 maanden nog altijd even rete sterk enkel gedroogd..
Klik om te vergroten...
''Die verhalen altijd''
Nja dat kun jij vinden, maar als ik een week of meer mijn pep in de kast bewaar (afgesloten, donker en rond de 15°C) merk ik toch echt wel dat het slechter is hoor...

Ik weet niet of jij een kast met vrieskist thuis heb staan?
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb het iig nooit gemerkt.. heb het verschil nooit laten testen, maar het lijkt me sterk dat een deel amfetamine ineens oplost, dat lijken me eerder de reststoffen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."