#1
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.
Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.
lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.
lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.


