Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets aan

Niets aan

73 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
LOL.

Goeie speed zou je moeten voelen.
Probeer is wat andere of laat het is testen want dit ruikt naar caffeine..

Groeten
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rapido zei:
per ongeluk een hele gram opsnuiven is héél grappig maar nog meer dom/stoer

Belg? hahaha OK!
Klik om te vergroten...

en weer eens het bewijs voor wat voor shitcoke we hier in aanbieding hebbe
In 2006 was de gemiddelde hoeveelheid aangetroffen cocaïne 53%
bron wikipedia

Een letale dosis is die hoeveelheid waarboven in 50% van de gevallen de dood intreedt. De fatale dosis wordt door sommige medici geschat op 1,2 gram cocaïne na orale inname. De fatale dosis bij het in de ader spuiten van cocaïne of bij het inhaleren wordt geschat op ongeveer 750 à 800 mg. Een schatting van fatale dosis bij snuiven is niet bekend. De gemiddelde letale dosis van een cocaïne-injectie in de ader is ongeveer 500 mg
bron jellinek
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed is zo fucking lekker :hearteyes: Voor mij is het een gevaarlijk goedje heb ik helaas ondervonden vandaar dat ik het al een tijdje niet meer gehad heb maar het verlangen is nog steeds heeeeel groot. Ik hou het nu bij sos, ook lekker maar het haalt het echt niet bij het lekkere speedgevoel :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Berbe; als je nou eens wat vaker knipt en plakt, dan leest het voor ons een stuk makkelijker, zoals in je laatste post. Ook ik erger me mateloos aan het taalgebruik op dit forum. (en natuurlijk ook andere fora)

@iedereen; Speed is voor iedereen anders, en elke speedsoort is anders. Amfetamine, Dextroamfetamine, Fluoramfetamine, Methamfetamine, MDMA en alle onbekende soorten, het heeft allemaal een ander effect. Als je dan nog eens bedenkt dat veel dealers de pep versnijden, met allerhande minder lekkere goedjes, zoals caffeïne en paracetemol, dan kan het gewoon niet zo zijn dat iedereen hetzelfde lekkere gevoel heeft op speed. Verder speelt je lichamelijke gesteldheid, je verwachtingspatroon, en zelfs de setting erg mee in de beleving van de speed.

Mijn eerste keren speed waren erg lekker, erg druk, chaotisch, geweldig. Dat went vlug, in mijn geval. Daarna leerde ik Dex kennen, en dat was in mijn beleving 10x beter! Was, want ik wen blijkbaar nogal vlug aan allerhande soorten drugs....Ik gebruik trouwens wekelijks/twee wekelijks.

Ik ga nu Fluoramfetamine proberen, en dat zal wel weer een geweldig gevoel zijn voor me. Maar, zoals met alle andere amfetamines, went dat waarschijnlijk ook heel snel voor me. Ik heb dan ook besloten om de speed wat langer in de vriezer te laten liggen,omdat ik het effect gewoon minder leuk vind als ik het elk weekend gebruik. Ik hoop, dat als ik het een aantal weken niet gebruik, dat mijn ervaring dan weer fijn is, met alle kriebels, praatkicks, en insomnia zoals de eerste keren.

Hemi
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Phreakingout zei:
Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
Klik om te vergroten...

Dankjewel. Dat was wat ik even wilde weten.. Gewoon om een beeld te krijgen :)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omg niets aan speed :openmouth: di versta ik nou echt nie :confused:

Brol dus ...
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
^Nee ik snuif liever. :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
FUCK SPEED!!!
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fluoramfetamine begint me meer en meer aan te spreken
iemand die een goede beschrijving kan geven over het effect?
ik had ergens snel snel gelezen dat het speed en mdma is...
zou wel schitterend zijn
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
angie123 zei:
Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt!
Ik vind er gewoon niets aan!!!!!.

Ik krijg er geen rusch van.
Ik ga er niet door babbelen.
Ik word er niet actiever door.
Ik voel me niet ön top of the world".

Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer"
Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan :angry: )? Zijn er meer die dit herkennen?
Klik om te vergroten...


Je hebt dus gewoon troep gehad. Waarschijnlijk caffeine...
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja duidelijk troep!

Van goede speed merk je zeker wel iets... Na een goede dikke lijn (van de speed die ik momenteel heb --> getest op 71% :sunglasses: ) Ben ik zeker 20 tot 30 uur wakker :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Na een paar keer is speed beter dan mdma :)
Klik om te vergroten...

Never :wink:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
Wacky zei:
Na een paar keer is speed beter dan mdma :)
Klik om te vergroten...

Never :wink:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!

Mdma is zo'n Wereldse ervaring! Daar kan speed van zijn lange leven niet tegenop!

Speed is vaak wel lekker en in sommige situaties handig omdat je er zo actief van wordt, maar qua gevoel/ trip is mdma toch zoooooveel beter en fijner!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooit iemand teveel gehad / geprobeerd? Dan voel je er genoeg van... leuke downer dan ineens! :beer:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
van mdma
???
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neeeee pep natuurlijk!!! :mrgreen:
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja .......kreeg toen nogal gekke trekjes ik heb ze nog steeds haha
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rapido zei:
[een tijd geleden gaf ik twee maten 2 normale lijntjes, ook ongeveer de lengte van een sigaret
Klik om te vergroten...

De lengte van een sigaret.. is dat ongeveer de lengte die jullie normaal leggen? Ja ik weet t.. tis afhankelijk van van alles en nog wat, maar ben benieuwd naar wat nu ongeveer normaal is..

Gister trouwens 7 gram gekocht van een bij mij bekende en vertrouwde dealer (voordat iedereen zegt dat t slecht spul is..) maar t had weinig effect :( Heb daarom later nog salvia en wiet gerookt :mrgreen: Dat had wel het gewenste effect :openmouth:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."