@ Berbe; als je nou eens wat vaker knipt en plakt, dan leest het voor ons een stuk makkelijker, zoals in je laatste post. Ook ik erger me mateloos aan het taalgebruik op dit forum. (en natuurlijk ook andere fora)
@iedereen; Speed is voor iedereen anders, en elke speedsoort is anders. Amfetamine, Dextroamfetamine, Fluoramfetamine, Methamfetamine, MDMA en alle onbekende soorten, het heeft allemaal een ander effect. Als je dan nog eens bedenkt dat veel dealers de pep versnijden, met allerhande minder lekkere goedjes, zoals caffeïne en paracetemol, dan kan het gewoon niet zo zijn dat iedereen hetzelfde lekkere gevoel heeft op speed. Verder speelt je lichamelijke gesteldheid, je verwachtingspatroon, en zelfs de setting erg mee in de beleving van de speed.
Mijn eerste keren speed waren erg lekker, erg druk, chaotisch, geweldig. Dat went vlug, in mijn geval. Daarna leerde ik Dex kennen, en dat was in mijn beleving 10x beter! Was, want ik wen blijkbaar nogal vlug aan allerhande soorten drugs....Ik gebruik trouwens wekelijks/twee wekelijks.
Ik ga nu Fluoramfetamine proberen, en dat zal wel weer een geweldig gevoel zijn voor me. Maar, zoals met alle andere amfetamines, went dat waarschijnlijk ook heel snel voor me. Ik heb dan ook besloten om de speed wat langer in de vriezer te laten liggen,omdat ik het effect gewoon minder leuk vind als ik het elk weekend gebruik. Ik hoop, dat als ik het een aantal weken niet gebruik, dat mijn ervaring dan weer fijn is, met alle kriebels, praatkicks, en insomnia zoals de eerste keren.
Hemi