Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets aan

Niets aan

73 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
nutsss zei:
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.
Klik om te vergroten...

hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
xpressurself zei:
hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
Klik om te vergroten...
:wink:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
xpressurself zei:
hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
Klik om te vergroten...
:wink:
Klik om te vergroten...

And I won't fuckin believe it!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

Als je goede speed hebt en je legt zo'n lange lijn, dan ben je wel langer dan 3 uurtjes onder de pannen hoor!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.
Klik om te vergroten...

Bwhahah! :mrgreen:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Safire zei:
Heb je toevallig AD(H)D? Dan merk je alle typische speed dingen pas nadat je veel hebt gesnoven. Anyweez.. Ik zou idd maar blij zijn dat je het niet leuk vindt.. Speed is TE leuk..
Klik om te vergroten...

Lekker 9 pakjes wegroken met jou in no-time en dan balen als we weer eens naar de wc moesten, omdat wij tweetjes als trouwe adhd-tjes te lekker zaten. :hearteyes:
Kword tegenwoordig al dol na 1 hijs! :smoke: Ik doe een hele dag met een sigaret! Beter ook!
Maarre Angie, even O.T. ik denk dat je niet al te best materiaal hebt gehad.
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#7
xpressurself zei:
Rapido zei:
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...
hahahahahahahaha KUTSPEED

met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur
Klik om te vergroten...

dan heb jij godenpoeder denk ik, of je bent een overgevoelig tiepje :wink:
Klik om te vergroten...
een tijd geleden gaf ik twee maten 2 normale lijntjes, ook ongeveer de lengte van een sigaret
alletwee hun eerste keer..
de 1ste maat was 's morgens nog altijd wakker en had de nacht erna maar een paar uurtjes kunnen slapen
de 2de had die morgend maar 1 uur kunnen slapen en was de dag erna rond 1u 's nachts in slaap gevallen

mijn eerste paar keren kwamen ongeveer op hetzelfde neer
op dit moment moet ik wel wat meer snuiven maar eens het effect er is, voel ik het pas na een dikke 8 uur wat minderen...

dus jahh.. godenpoeder dan maar zeker? :tongueout:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Safire zei:
Speed is TE leuk..
Klik om te vergroten...

En de kater is voor later, en we nemen d'r nog een. ^_^ *zingt vrolijk mee met het lied dat ik net bedacht heb.

Ontopic :sunglasses:
Balen joh, dat het niet zoals gepland is gegaan. Alles is hier zo'n beetje al gezegd, en een andere briljante verklaring heb ik helaas niet in the pocket.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer anders ook eens echte amfetamine. En laat je niet beinvloeden door horrorverhalen die alleen iets over de persoon erachter zeggen en niet over deeps. Tuurlijk zijn er risico's maar er is geen excuus voor levenloos speedgebruik.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Probeer anders ook eens echte amfetamine. En laat je niet beinvloeden door horrorverhalen die alleen iets over de persoon erachter zeggen en niet over deeps. Tuurlijk zijn er risico's maar er is geen excuus voor levenloos speedgebruik.
Klik om te vergroten...

Probeer eens echte, was jij niet degene die 40% wel genoeg vond ? :tongueout:

Als je het helemaal niets vind zal het wel met de kwaliteit te maken hebben of ad(h)d ja. Verder is het wel zo dat veel mensen de eerste keer speed minder goed vinden dan de 10e keer. Na een paar keer is speed beter dan mdma :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou best kunnen. 40% lijkt me zeer degelijk maar er gaat niets boven een hoogwaardige dex.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rapido zei:
[een tijd geleden gaf ik twee maten 2 normale lijntjes, ook ongeveer de lengte van een sigaret
Klik om te vergroten...

De lengte van een sigaret.. is dat ongeveer de lengte die jullie normaal leggen? Ja ik weet t.. tis afhankelijk van van alles en nog wat, maar ben benieuwd naar wat nu ongeveer normaal is..

Gister trouwens 7 gram gekocht van een bij mij bekende en vertrouwde dealer (voordat iedereen zegt dat t slecht spul is..) maar t had weinig effect :( Heb daarom later nog salvia en wiet gerookt :mrgreen: Dat had wel het gewenste effect :openmouth:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Zou best kunnen. 40% lijkt me zeer degelijk maar er gaat niets boven een hoogwaardige dex.
Klik om te vergroten...

amen! :smoke:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.
Klik om te vergroten...

wat heeft verslaafd met effect te maken
eerder gewenning

ik geef toe aan mijn verslaving, maar ik heb altijd speed die wel degelijk werkt.

zeker als het ten grote van een sigeret is!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welke gek geeft er nou een lijn ter grootte van een sigaret aan iemand die het t voor t eerst doet.

Ik geef ze maximaal 100mg, leer t gevoel eerst maar kennen pas dan krijg je meer. Laat zien dat je een vent bent en dit aankan. Het ligt natuurlijk aan de speed, maar 30% is wel gemiddeld onder gevorderden (met minder kan je als dealer echt nie aankomen in mijn kringen).

Speed is voor mensen die ermee om kunnen gaan, en dat kun je gelijk aan iemand zien. Het heeft geen zin iemand helemaal met de kop vol chaos de wijde wereld in te sturen. Die shit moet je rustig aanpakken.

Net als dat ik hier rustig me woordjes in sneltreinvaart maar compleet geluidsloos intyp. :stoned:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
O, een muis, was ff vergeten dat ik die ook nog had idd :mrgreen:
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#19
laptop steez hier, maar dat vinger-schuif-dingetje vind ik niet leuk
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
3970 zei:
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi
Klik om te vergroten...

Nee Nee ik ben wakker hoor, maar niet door de speed :grin:

Ik heb geen ADHD, dus zal het zeker gewoon troep zijn dat ik heb gekregen (hartelijk dank hiervoor!!!) Ik snuif altijd een middelmatig lijntje. EN eigenlijk maar heeeeeeeeeeeel af en toe. Max één per week.

Kan het ook niet aan de manier van bewaren liggen? Ik heb het nu wel in de vriezer, maar hoelang kan je het bewaren? En als het een tijdje uit de vriezer is geweest, gaat de kwaliteit dan achteruit?

Ik gebruik regelmatig MDMA en dat gaat altijd prima, dus jammer dat ik geen positief gevoel krijg van dit.

Maar bedankt voor de leuke, positieve en geinige reacties. Ook al zijn er jammer genoeg een paar vaste DFfers afgevallen of verdwenen het blijft toch een gezellig en informatief forum :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."