#1
nutsss zei:htweeoo zei:Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.
hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P

Ik doe een hele dag met een sigaret! Beter ook!
