Ik heb wel eens ergens gelezen, dat het effect van speed erg afhankelijk is van je verwachtingspatroon...Misschien verwachtte je er wel teveel van...
Maar desalwelteplus, goeie speed moet je toch echt wel voelen. Dat had ik al met gewone speed, en helemaal met de Dex..Binnen een half uurtje nadat ik een bommetje heb genomen, voel ik een heerlijke energie in mijn lichaam komen, en door mijn ledematen stromen. Ik krijg overal tintelingen en kriebels in mijn lijf, heerlijk. Ik begin te kletsen alsof mijn leven er vanaf hangt, en kan uren lullen over niks.
Ik wil van alles gaan doen, klusjes in en om het huis, poetsen, en kan helemaal in de computer opgaan. Sex is heerlijk, en slapen is er de eerste 24 uur niet bij. (met Dex dan..)
En dan natuurlijk ook nog negatieve kanten; ik kan bijna niet meer plassen, voel mijn hart af en toe flink bonken in mijn borstkas, slaap ook niet als ik dat wel zou willen, en heb af en toe moeite om een erectie te krijgen....Maar dat heb ik allemaal graag over voor de heerlijke positieve effecten.
Dus....of betere speed zoeken, of eens Dex proberen, die zit meestal rond de 70 % xuiverheid, succes gegarandeerd
Trouwens; als mijn vrouw te weinig speed/dex pakt, wordt ze er niet echt vrolijk van...In tegendeel, ze wordt chagrijnig en kribbig, en heeft nergens meer zin in. Als ze een hogere dosis pakt, alles ok!!
Heb je het trouwens gesnoven of geslikt, en hoeveel ongeveer?
Hemi