Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiets aan

Niets aan

73 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Phreakingout zei:
Een voor mij een normale hoeveelheid om mee te beginnen is altijd :

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

========== - dikte 0.40mm, lengte 30mm

Per neusgat eentje. Dan voel je het prima en lekker opkomen!

Ja zo iets dus ongeveer.
Klik om te vergroten...

Dankjewel. Dat was wat ik even wilde weten.. Gewoon om een beeld te krijgen :)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omg niets aan speed :openmouth: di versta ik nou echt nie :confused:

Brol dus ...
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Nee ik snuif liever. :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FUCK SPEED!!!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed moet je ook leren waarderen, net als alle andere goeie dingen in het leven :mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens ergens gelezen, dat het effect van speed erg afhankelijk is van je verwachtingspatroon...Misschien verwachtte je er wel teveel van...

Maar desalwelteplus, goeie speed moet je toch echt wel voelen. Dat had ik al met gewone speed, en helemaal met de Dex..Binnen een half uurtje nadat ik een bommetje heb genomen, voel ik een heerlijke energie in mijn lichaam komen, en door mijn ledematen stromen. Ik krijg overal tintelingen en kriebels in mijn lijf, heerlijk. Ik begin te kletsen alsof mijn leven er vanaf hangt, en kan uren lullen over niks.

Ik wil van alles gaan doen, klusjes in en om het huis, poetsen, en kan helemaal in de computer opgaan. Sex is heerlijk, en slapen is er de eerste 24 uur niet bij. (met Dex dan..)

En dan natuurlijk ook nog negatieve kanten; ik kan bijna niet meer plassen, voel mijn hart af en toe flink bonken in mijn borstkas, slaap ook niet als ik dat wel zou willen, en heb af en toe moeite om een erectie te krijgen....Maar dat heb ik allemaal graag over voor de heerlijke positieve effecten.

Dus....of betere speed zoeken, of eens Dex proberen, die zit meestal rond de 70 % xuiverheid, succes gegarandeerd :hearteyes:

Trouwens; als mijn vrouw te weinig speed/dex pakt, wordt ze er niet echt vrolijk van...In tegendeel, ze wordt chagrijnig en kribbig, en heeft nergens meer zin in. Als ze een hogere dosis pakt, alles ok!!

Heb je het trouwens gesnoven of geslikt, en hoeveel ongeveer?

Hemi
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#7
duidelijk troep gehad ja.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#8
angie123 zei:
Ik krijg er geen rusch van.rush WEL
Ik ga er niet door babbelen. WEL
Ik word er niet actiever door. WEL
Ik voel me niet ön top of the world". BEETJE
Klik om te vergroten...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je toevallig AD(H)D? Dan merk je alle typische speed dingen pas nadat je veel hebt gesnoven. Anyweez.. Ik zou idd maar blij zijn dat je het niet leuk vindt.. Speed is TE leuk..
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#10
zeker troep ik had het ook mijn eerste keer speed.
Ik wou er voor gaan dus ik leg 1/3 van een gram in een dikke lijn.

Ik traande en alles en heb 15 minuten iets gevoeld.
Gewoon Dafalgan/caffeine.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben niet echt een speed kenner maar een vriend van me gebruikt regelmatig speed. Daar pak ik zo af en toe wel eens wat van. Maar goeie speed merk je echt wel, ook in kleinere hoeveelheid :grin:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...
hahahahahahahaha KUTSPEED

met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spylacopa zei:
duidelijk troep gehad ja.
Klik om te vergroten...

precies
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rapido zei:
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...
hahahahahahahaha KUTSPEED

met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur
Klik om te vergroten...

dan heb jij godenpoeder denk ik, of je bent een overgevoelig tiepje :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.
Klik om te vergroten...

hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
xpressurself zei:
hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
Klik om te vergroten...
:wink:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
xpressurself zei:
hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P
Klik om te vergroten...
:wink:
Klik om te vergroten...

And I won't fuckin believe it!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
htweeoo zei:
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.
Klik om te vergroten...

Als je goede speed hebt en je legt zo'n lange lijn, dan ben je wel langer dan 3 uurtjes onder de pannen hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."