Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
heul af en toe, recreatief. :)
r
ricardoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Per dag ongeveer 1.5 gram
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het onderwerp gaat over hoevaak je speed gebruikt, niet caffeine :beer:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#4
alleen in het weekend en meestal wel elk weekend 1 dag doorhalen :)
1g.
af en toe is een paar weken stoppen hé.
heel goed te doen



grtz teo :wink: :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
gebruik het nog niet zo lang, maar het is echt een middel dat ik dagen achter elkaar doe, en dan weer een paar weken niet.. Just like the rest :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 tot 2 keer in de maand.
50 tot 100mg per keer.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricardo zei:
Per dag ongeveer 1.5 gram
Klik om te vergroten...


Typisch geval van verneukte pep. Of bèn je nou eenmaal zo'n beest?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paar keer per jaar :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Allolalie zei:
ricardo zei:
Per dag ongeveer 1.5 gram
Klik om te vergroten...


Typisch geval van verneukte pep. Of bèn je nou eenmaal zo'n beest?
Klik om te vergroten...
Hij is gewoon stoer JWT
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik het al een hele tijd dagelijks.... Gemiddeld zit ik aan een 5 g in de week (met een zwaar weekend erbij aan 6 à 7g), mijn weekends gebruik ik wel regelmatig om mijn roes uit te slapen (dan slaap ik gemakkelijk 24u aan één stuk door).
Ik krijg er wel het schijt van dat jullie direct iemand beginnen afbreken of uitlachen vanaf het moment dat iemand een hoeveelheid zegt die jullie ongeloofwaardig in de oren klinkt.
Iedereen die lang aan de rappen zit weet toch dat je eraan gewend geraakt?
In mijn beginfase kon ik van 1 lijntje gemakkelijk 48u opblijven en actief zijn.
Als ik nu hetzelfde lijntje van toen zou nemen dan kan ik na 5 min. in slaap vallen.
Iedereen reageert anders op pep, en dat heeft niets te maken met stoer willen doen.
s
sjors en sjimmieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
^NSB'er!!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen op grote feestjes. De lichamelijke verkrachting zorgt ervoor dat ik het niet bij elk feestje of weekend doe. Vind het een groot nadeel dat je conditie er zo van achter uit gaat...Sport nu weer 3x per week na een maand niet hebben gesport vanwege speed en ik merkte echt dat conditie achteruit was gegaan...of het kwam omdat ik maand niet ben gaan sporten natuurlijk haha, maar ja na speedgebruik in het weekend heb je echt geen zin om maandag weer op de crosstrainer te staan.... :grin: :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Hey jij vroeg hier niet zo heel lang geleden toch nog van alles over speed, je wilde i.p.v. van xtc tijdens feesten overstappen op de speed. Bevalt het een beetje?? :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjors en sjimmie zei:
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Klik om te vergroten...

Deze persoon heeft een ban.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:
Klik om te vergroten...

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:
Klik om te vergroten...

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Dat zijn de voordelen van speed idd, dat vind ik ook en vele met ons :grin:
Dat van je conditie valt volgens mij wel mee, gedurende zo'n feest ben je als het ware mega aan het sporten. Het herstellen daarvan duurt gewoon iets langer.
Je zegt dat je geen zin hebt om te sporten, dan ga je toch gewoon wel ondanks je geen zin hebt en sport je wat minder vaak dan 3x en wat minder intensief.

Ik ontspan de dag erna liever met een valiumpje (diazepam) :mrgreen:

Als je vragen hebt wat betreft het filteren PM je maar even.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb ook nooit zin om te fitnesse na pep, zoizo omdat me energie op is.. pas na 2 a 3 dagen na pep kan ik weer een beetje sporten.. en om uit te rusten na pep en te kunnen slapen, rook ik altijd een paar jointjes.. die dan ook erg lekker hard aankomen :hearteyes:

peace
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 keer gedaan blijkbaar iets teveel genomen zonder dat ik het wist... gellukig overleefd :) en ik denk nooit meer (a)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb zo mijn ups en downs, momenteel probeer ik het bij een paar keer per maand te laten.... Blijft te moeilijk voor me om het helemaal te laten voor wat het is....

P.S. met nu 81 stemmen in de poll, best een flink aantal regelmatige speedgebruikers hier op het forum eigenlijk.... Wist natuurlijk al dat het er best een aantal waren, maar toch wel grappig om er nu zo´n getal bij te zien. Met 81 mensen kun je toch best een aardig feestje bouwen... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."