Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paar keer per jaar :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allolalie zei:
ricardo zei:
Per dag ongeveer 1.5 gram
Klik om te vergroten...


Typisch geval van verneukte pep. Of bèn je nou eenmaal zo'n beest?
Klik om te vergroten...
Hij is gewoon stoer JWT
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik het al een hele tijd dagelijks.... Gemiddeld zit ik aan een 5 g in de week (met een zwaar weekend erbij aan 6 à 7g), mijn weekends gebruik ik wel regelmatig om mijn roes uit te slapen (dan slaap ik gemakkelijk 24u aan één stuk door).
Ik krijg er wel het schijt van dat jullie direct iemand beginnen afbreken of uitlachen vanaf het moment dat iemand een hoeveelheid zegt die jullie ongeloofwaardig in de oren klinkt.
Iedereen die lang aan de rappen zit weet toch dat je eraan gewend geraakt?
In mijn beginfase kon ik van 1 lijntje gemakkelijk 48u opblijven en actief zijn.
Als ik nu hetzelfde lijntje van toen zou nemen dan kan ik na 5 min. in slaap vallen.
Iedereen reageert anders op pep, en dat heeft niets te maken met stoer willen doen.
s
sjors en sjimmieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
^NSB'er!!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen op grote feestjes. De lichamelijke verkrachting zorgt ervoor dat ik het niet bij elk feestje of weekend doe. Vind het een groot nadeel dat je conditie er zo van achter uit gaat...Sport nu weer 3x per week na een maand niet hebben gesport vanwege speed en ik merkte echt dat conditie achteruit was gegaan...of het kwam omdat ik maand niet ben gaan sporten natuurlijk haha, maar ja na speedgebruik in het weekend heb je echt geen zin om maandag weer op de crosstrainer te staan.... :grin: :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Hey jij vroeg hier niet zo heel lang geleden toch nog van alles over speed, je wilde i.p.v. van xtc tijdens feesten overstappen op de speed. Bevalt het een beetje?? :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjors en sjimmie zei:
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Klik om te vergroten...

Deze persoon heeft een ban.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:
Klik om te vergroten...

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:
Klik om te vergroten...

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Dat zijn de voordelen van speed idd, dat vind ik ook en vele met ons :grin:
Dat van je conditie valt volgens mij wel mee, gedurende zo'n feest ben je als het ware mega aan het sporten. Het herstellen daarvan duurt gewoon iets langer.
Je zegt dat je geen zin hebt om te sporten, dan ga je toch gewoon wel ondanks je geen zin hebt en sport je wat minder vaak dan 3x en wat minder intensief.

Ik ontspan de dag erna liever met een valiumpje (diazepam) :mrgreen:

Als je vragen hebt wat betreft het filteren PM je maar even.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik het doe, dan zorgt de kater ervoor dat ik het niet 2 wekelijks doe, daarom heb ik voor maandelijks gekozen
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe vaak gebruik je speed? Dagelijks? Wekelijks? Maandelijks?

Ikzelf over het algemeen twee wekelijks, maar soms zondig ik wel is frequenter als twee wekelijks...
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Af en toe. Ik houd niet van dat wakker zijn wanneer de euforie allang weg is, dus ik doe het heeeel af en toe.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ghehe te vaak.. om de paardagen iig .. al zeker 2 jaar xD
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#15
heel af en toe... vind speed niet zo heel tof..... MDMA power!:P:P
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan weer niet een paar weken dan weer wat langer een tijdje.
Zeer schommelend,nu al ruim 3 maanden niks.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
tja zit er weer te vaak aan en het begint weer een vlucht te worden
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik mis nooit :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na een paar weken dagelijks alweer 3 dagen niet! Ik mis het :( :beer:

Het komt met vlagen, maar ach... nuchter zijn is ook weer eens iets anders :beer:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon heeeeeeel veel koffie drinken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."