Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

65 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik het doe, dan zorgt de kater ervoor dat ik het niet 2 wekelijks doe, daarom heb ik voor maandelijks gekozen
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaak gebruik je speed? Dagelijks? Wekelijks? Maandelijks?

Ikzelf over het algemeen twee wekelijks, maar soms zondig ik wel is frequenter als twee wekelijks...
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Af en toe. Ik houd niet van dat wakker zijn wanneer de euforie allang weg is, dus ik doe het heeeel af en toe.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ghehe te vaak.. om de paardagen iig .. al zeker 2 jaar xD
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
heel af en toe... vind speed niet zo heel tof..... MDMA power!:P:P
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan weer niet een paar weken dan weer wat langer een tijdje.
Zeer schommelend,nu al ruim 3 maanden niks.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
tja zit er weer te vaak aan en het begint weer een vlucht te worden
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik mis nooit :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na een paar weken dagelijks alweer 3 dagen niet! Ik mis het :( :beer:

Het komt met vlagen, maar ach... nuchter zijn is ook weer eens iets anders :beer:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon heeeeeeel veel koffie drinken
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik doe het wekelijks. gwn elk weekend op een feestje.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
1/2 wekelijks (dex).. nooit door de week.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
1x in de 3 maanden was normaal, maar ik ben een week goed ziek ervan geweest en vind het effect niet zo super. Geef mij maar tripmiddelen!
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter123 zei:
Geef mij maar tripmiddelen!
Klik om te vergroten...


Groot gelijk heb je!

Al heb ik zeer veel moeite om van dingen af te blijven als ze zo makkelijk voor handen zijn :(
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik mis de optie nooit
W
Wasted_nymphLid
01-01-2024, 00:00
#16
laatste tijd te vaak.
speed is meestal mijn toevlucht als ik blut ben
niet dat ik dit leuk vind , integendeel, heb al wat tegenslagen gehad met speed. Heb altijd zo hard last van paranoiagheid, of komt dat eerder door de ganj?
want kheb hier gelezen dat je van teveel smoren vlugger paranoia komt.
greetz
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe maar maar een dubbele espresso als ik moe ben.
Speed is niets voor mij.
jcutter123 zei:
Geef mij maar tripmiddelen!
Klik om te vergroten...

Precies :mrgreen:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
laatste tijd te vaak :flushed:
denk nu een maandje of 4 sowieso elk weekend en doordeweeks ook wel eens om op te staan
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na maaaaaaaaaaaaaaandenlang dagelijks zit ik nu op een prettige frequentie van zo eens in de maand denk ik. En dan een grammetje of hooguit twee, dan kan ik me ook nauwelijks beheersen en geniet er vol van.

Erna heb ik dan ook geen moeite om te accepteren dat het 'op' is en zie het dan meer als een prettig 'uitje' dan dat ik het denk nodig te hebben om normaal te kunnen functioneren.

:smoke:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
^NSB'er!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."