Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"minamo zei: mocht je wel bad gaan, onthoud 2 dingen: het is nep, en het gaat weer over Klik om te vergroten... Dat is een heel goed streven, hopelijk weet jij dat zelf ook nog. Rammelslakje Klik om te vergroten... Mocht je nu bang zijn om Bad te gaan, neem dan gewoon een vriend mee die niets neemt dan kan hij altijd voor je zorgen"
"Ik heb wel als ik lachgas gebruik dat ik in een trip zit en dan ineens allemaal deja vu's krijg. Of ik hoor muziek of stemmen of er gebeurt iets wat ik al 1 of 2 keer eerder heb mee gemaakt, en alleen als ik lachgas gebruikt heb dan snap ik waar het vandaan komt.. Hebben meer mensen dit?"
"Prodigy - Lowlands 2005 - Live opname 3 voor 12"
"Wiet word ik moe van en wil ik alleen slapen, Van hasj word ik heerlijk actief en na ongeveer 45 min a 1 uur word ik heerlijk mellow en dan is het tijd om nog 1 te roken. En wiet vind ik gewoon vies om te roken :P"
"Rook geen wiet, alleen Hasj Ice Marrok"
"lol 1 bericht gepost, gelijk ban :P"
"Nog meer blowen tot dat je out gaat, heb je ook geen vreetkick"
"Gewoon lekker douche met je meisje en dan komt alles goed, hasj joint er voor roken en dat ding doet et wel weer hoor :P"
"Ik weet man"
"Als bier drinken en blowen nu ook een sport wordt. Dan sporten we wat aan met zijn alle :P"