Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
sjors en sjimmieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
^NSB'er!!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alleen op grote feestjes. De lichamelijke verkrachting zorgt ervoor dat ik het niet bij elk feestje of weekend doe. Vind het een groot nadeel dat je conditie er zo van achter uit gaat...Sport nu weer 3x per week na een maand niet hebben gesport vanwege speed en ik merkte echt dat conditie achteruit was gegaan...of het kwam omdat ik maand niet ben gaan sporten natuurlijk haha, maar ja na speedgebruik in het weekend heb je echt geen zin om maandag weer op de crosstrainer te staan.... :grin: :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Hey jij vroeg hier niet zo heel lang geleden toch nog van alles over speed, je wilde i.p.v. van xtc tijdens feesten overstappen op de speed. Bevalt het een beetje?? :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjors en sjimmie zei:
Wie o wie kan ons snel helpen aan snel.

wwwpuntsnelsneldenhaagapestaarthotmailpuntcom

wel snel en liefst in de buurt.
Klik om te vergroten...

Deze persoon heeft een ban.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
^ Bevalt het een beetje?? :grin:
Klik om te vergroten...

Fantastisch!! :grin: :grin: :grin: :grin:
Ik ben helemaal xtc af. Heb het nog een keer gedaan met combi speed, maar wat een rotspul is :xtc: eigenlijk. Was 2 uur kwijt van de avond in m'n hoofd, kon niet meer focussen, weet niet meer alles te herinneren en ik had een fucking klote dip!!

Speed:
Nog steeds dat overhééérlijke euforische gevoel van xtc alleen is het iets meer gedoseerd ipv "oh ik hou van je je bent de leukste ter wereld" is het "je bent echt leuk en ik hou van je"! :hearteyes: Het voelt ook "echter" dan xtc.

Ben geen uren meer kwijt van een feest. Herinner me alles nog in tegenstelling tot xtc.

Geen ranzige smaak meer in m'n bek van stukjes pil afbijten. Lekker speed in vloeitje, prima!

Ben vrolijk springkonijn ipv in m'n eigen wereld met m'n ogen dit.

Klets de oren van mensen af en weet nog waar het over gaat ipv dat ik maar als een dwaas blaat en niet meer weet waar het over gaat bij xtc

Nachtje overslaan vind ik niet erg lekker ontspannen met G-tje heel de dag, zo'n 5 uur na laatst genomen bommetje. En dan s avonds rond uurtje of 9 naar bed en klokje rondslapen om maandag zo lekker fris en fruitig weer te zijn.

Geen psychische kater meer!! Joepie!! Alleeen wat minder is vind ik dat m'n conditie er van achter uit. Heb dan zo hard gedansd dat ik dan heel de week geen zin meer heb om te gaan sporten...Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Oh ja en ik ga jouw filter methode om meer pure speed te verkrijgen eens toepassen ben heel benieuwd!!! :sunglasses: :sunglasses:

Maar dit is allemaal erg off topic haha... :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."