Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in de maag...

Speed in de maag...

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
vraagje,
ze zeggen dat speed in een bommetje dat dit niet goed is voor de maag
maar als je het opsnuift en je krijgt beetje een snotneus van, en trekt je neus op en je slikt het snot binnen... dan gaat het door je keel en daarna in je maag..
meningen aub
heb net beetje op en de shit brand in me keel
:rock:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
tja drugs is slecht :beer:

jaa als je veel,, maar dan ook VEEL bommetjes maakt kan t beschadigen aan de maagwand. maar af en toe valt de schade nog wel mee..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt tijdens het snuiven loopt het ook door naar je maag :) Maar sommige mensen, spugen deze speed slijm uit zodat het niet in je maag komt :wink:

Verder breng je bij snuiven schade aan aan je neus (en eventueel maag en verdeel je de schade) en bij bomen verneuk je je maag... In iedergeval veel zuivelproducten nemen voor en na het bommen. Dit zorgt voor extra slijm in je spijsverterings systeem wat de schade beperkt :)
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe het gewoon in je koffie, nooit problemen mee gehad
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar als het dan zo brand in de keel... is dit dan soms ook niet schadelijk? alleja voor de keel ook :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet gezond voor de keel. Oplossen in koffie / drinken zou ik ook niet doen, het is heel slecht voor je tanden. Die brokkelen dan binnen notime af als je pech hebt
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#7
De maagwand is gewend aan HCl dus een beetje amfetamine kan volgens mij helemaal geen kwaad. De binnenste slijmlaag van de maagwand wordt trouwens om de 4 dagen vervangen, dus als er toch lichte schade is duurt dit niet lang.
De neus daarentegen is niet beschermd tegen bijtende stoffen dus hier is de kans op schade veel reëler. Dus ik denk dat bommetjes minder ongezond is dan snuiven.


Dus het is afwegen: gezondheid of het fijne snuif-ritueel.
T
TheUniversGivesItAllLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
Klopt tijdens het snuiven loopt het ook door naar je maag :) Maar sommige mensen, spugen deze speed slijm uit zodat het niet in je maag komt :wink:

Verder breng je bij snuiven schade aan aan je neus (en eventueel maag en verdeel je de schade) en bij bomen verneuk je je maag... In iedergeval veel zuivelproducten nemen voor en na het bommen. Dit zorgt voor extra slijm in je spijsverterings systeem wat de schade beperkt :)
Klik om te vergroten...

spugen dit speedslijm uit? MAar als het nog brand in je keel, dan zal die speed nog best werkzame stoffen hebben wanneer je het doorslikt?

Vandaar ook soms die lekkere kriebels in je buik! (die ik met een speedcapsule sowieso heb!) :hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed is hoe dan ook en hoe je het ook gebruikt, of je nou plugt, snuift, of slikt, tis een rotzuur, maarr wel zalig,, na deze nacht weer vorlopig nit meer, vndaag lekker weze kotzen:P,, heb ik eignlijk nooit met pep,, niet zo erg als vandaag, en heb niks gegeten,, ach,, goed slapen moet goed doen(Y) :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mij brand het alleen in mijn neus, daarna als het los komt en in mijn keel terecht komt proef ik alleen die ranzige smaak..
Ik slik het wel gewoon altijd door, maar ik kan niet geloven dat de stoffen die dan nog echt werkzaam zijn je maag ernstig kunnen beschadigen, daarvoor zal je toch wel een hoop aantal jaren voor aan de speed moeten gaan..En als dat zover is heb je denk ik wel meerdere problemen dan je maagwand :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed heeft de nare eigenschap om zich vaker ergens in te bijten, door het chemisch spul. In de neus voel je dat, in de maagwand niet. Dat voel je pas als je daar een maagzweer krijgt. Een campsule biedt enige bescherming, maar niet de honderd procent
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed in de maag...
Klik om te vergroten...

...is't begin van een week geklaag.
...is toch beter dan een stuk in je kraag.
...en je loopt weer af als een kettingzaag.

the weekend has landed.yes!
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik had ooit een atoombom, en toen ging ik over mn nek, maar toen wassie al open en vermengd met maagzuur, mijn keel en de binnenkant van mijn mond vonden het niet fijn...
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
esthor,
ouch, lijkt me echt fking zotkomen
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paddoboy zei:
esthor,
ouch, lijkt me echt fking zotkomen
Klik om te vergroten...


ook zeker niet voor herhaling vatbaar, ik snuif liever gewoon!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben, en als je geen 5 bommetjes van 70% per dag dropt, en dit je leven lang doet is er weinig aan de hand..
Drugsgebruik is schadelijk, en ik heb liever mijn neus dan mijn maag naar de klote, maar als je goed blijft eten, drinken en slapen en niet jarenlang dagelijks gebruikt valt de schade enigzins mee
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb er in het verleden eens een keer een maagzweer aan overgehouden, voor mij geen speedbommen meer in mijn maag!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snuif ook veel liever..
Dus moraal van het verhaal: alles door die Nase
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ff offtopic: lol je nick :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ooit een maagzweer maar aan bommetjes toegeschreven. Bleek echter te komen door mijn ritueel voor het ontbijt een paracetemol te nemen.

Bleek trouwens sowieso niet gemaakt te zijn voor preventief gebruik whaha :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."