Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in de maag...

Speed in de maag...

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe het gewoon in je koffie, nooit problemen mee gehad
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar als het dan zo brand in de keel... is dit dan soms ook niet schadelijk? alleja voor de keel ook :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is niet gezond voor de keel. Oplossen in koffie / drinken zou ik ook niet doen, het is heel slecht voor je tanden. Die brokkelen dan binnen notime af als je pech hebt
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#4
De maagwand is gewend aan HCl dus een beetje amfetamine kan volgens mij helemaal geen kwaad. De binnenste slijmlaag van de maagwand wordt trouwens om de 4 dagen vervangen, dus als er toch lichte schade is duurt dit niet lang.
De neus daarentegen is niet beschermd tegen bijtende stoffen dus hier is de kans op schade veel reëler. Dus ik denk dat bommetjes minder ongezond is dan snuiven.


Dus het is afwegen: gezondheid of het fijne snuif-ritueel.
T
TheUniversGivesItAllLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Klopt tijdens het snuiven loopt het ook door naar je maag :) Maar sommige mensen, spugen deze speed slijm uit zodat het niet in je maag komt :wink:

Verder breng je bij snuiven schade aan aan je neus (en eventueel maag en verdeel je de schade) en bij bomen verneuk je je maag... In iedergeval veel zuivelproducten nemen voor en na het bommen. Dit zorgt voor extra slijm in je spijsverterings systeem wat de schade beperkt :)
Klik om te vergroten...

spugen dit speedslijm uit? MAar als het nog brand in je keel, dan zal die speed nog best werkzame stoffen hebben wanneer je het doorslikt?

Vandaar ook soms die lekkere kriebels in je buik! (die ik met een speedcapsule sowieso heb!) :hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed is hoe dan ook en hoe je het ook gebruikt, of je nou plugt, snuift, of slikt, tis een rotzuur, maarr wel zalig,, na deze nacht weer vorlopig nit meer, vndaag lekker weze kotzen:P,, heb ik eignlijk nooit met pep,, niet zo erg als vandaag, en heb niks gegeten,, ach,, goed slapen moet goed doen(Y) :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij brand het alleen in mijn neus, daarna als het los komt en in mijn keel terecht komt proef ik alleen die ranzige smaak..
Ik slik het wel gewoon altijd door, maar ik kan niet geloven dat de stoffen die dan nog echt werkzaam zijn je maag ernstig kunnen beschadigen, daarvoor zal je toch wel een hoop aantal jaren voor aan de speed moeten gaan..En als dat zover is heb je denk ik wel meerdere problemen dan je maagwand :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed heeft de nare eigenschap om zich vaker ergens in te bijten, door het chemisch spul. In de neus voel je dat, in de maagwand niet. Dat voel je pas als je daar een maagzweer krijgt. Een campsule biedt enige bescherming, maar niet de honderd procent

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."