Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in de maag...

Speed in de maag...

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed heeft de nare eigenschap om zich vaker ergens in te bijten, door het chemisch spul. In de neus voel je dat, in de maagwand niet. Dat voel je pas als je daar een maagzweer krijgt. Een campsule biedt enige bescherming, maar niet de honderd procent
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed in de maag...
Klik om te vergroten...

...is't begin van een week geklaag.
...is toch beter dan een stuk in je kraag.
...en je loopt weer af als een kettingzaag.

the weekend has landed.yes!
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had ooit een atoombom, en toen ging ik over mn nek, maar toen wassie al open en vermengd met maagzuur, mijn keel en de binnenkant van mijn mond vonden het niet fijn...
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
esthor,
ouch, lijkt me echt fking zotkomen
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddoboy zei:
esthor,
ouch, lijkt me echt fking zotkomen
Klik om te vergroten...


ook zeker niet voor herhaling vatbaar, ik snuif liever gewoon!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben, en als je geen 5 bommetjes van 70% per dag dropt, en dit je leven lang doet is er weinig aan de hand..
Drugsgebruik is schadelijk, en ik heb liever mijn neus dan mijn maag naar de klote, maar als je goed blijft eten, drinken en slapen en niet jarenlang dagelijks gebruikt valt de schade enigzins mee
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er in het verleden eens een keer een maagzweer aan overgehouden, voor mij geen speedbommen meer in mijn maag!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snuif ook veel liever..
Dus moraal van het verhaal: alles door die Nase
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ff offtopic: lol je nick :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ooit een maagzweer maar aan bommetjes toegeschreven. Bleek echter te komen door mijn ritueel voor het ontbijt een paracetemol te nemen.

Bleek trouwens sowieso niet gemaakt te zijn voor preventief gebruik whaha :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tis allebei even kut, lees uit je bol voor meer info over slikken of snuiven...

X
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp: ....wat een rotzooi :angry: :angry: :angry:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp: ....wat een rotzooi :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Misschien was het pasta dan kan dit nog goede speed zijn hoor. Was het net klei-achtig ?
Dan heb je pasta, die is meestal verser dan droge speed.

Hoe je dit droogt ;
Je strijkt het uit over een cd hoesje met bankpaart ofzo. Zet er een lamp op halfuurtje en je hebt droge speed klaar voor te snuiven. Ik heb altijd betere ervaring met pasta dan poeder. In pasta komen minder versnijdingsmiddelen. Dit kan wel, maar het proces is moeilijker.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
VidaLoCa zei:
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp: ....wat een rotzooi :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Misschien was het pasta dan kan dit nog goede speed zijn hoor. Was het net klei-achtig ?
Dan heb je pasta, die is meestal verser dan droge speed.

Hoe je dit droogt ;
Je strijkt het uit over een cd hoesje met bankpaart ofzo. Zet er een lamp op halfuurtje en je hebt droge speed klaar voor te snuiven. Ik heb altijd betere ervaring met pasta dan poeder. In pasta komen minder versnijdingsmiddelen. Dit kan wel, maar het proces is moeilijker.
Klik om te vergroten...

aha wat je mij nu zegt zal ik onthouden(over hoe je het droogt)...in ieder geval heeft de speed op zichzelf wel gewerkt,want het was de dag nadien 11 uur s'ochtends :beer: ,maar of het niet versneden was,betwijfel ik ,aangezien ik de dealer ken en hem kennende zal hij wel iets gemengeld hebben met de speed,toch bedankt voor de tip :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik droog het altijd door gewoon zo fijn mogenlijk te hakke de hele tijd,, iszo droog
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Taat zei:
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben.
Klik om te vergroten...

Precies. Als je het snuift dan komt het dus nog los in je keel. Dus niet alleen je neus maar ook keel en slokdarm beschadigen door snuiven. Ook de vele deskundigen op het gebied van genotsmiddelen bevestigen dit zoals op www.drugsinfoteam.nl e.d.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Taat zei:
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben.
Klik om te vergroten...

Precies. Als je het snuift dan komt het dus nog los in je keel. Dus niet alleen je neus maar ook keel en slokdarm beschadigen door snuiven. Ook de vele deskundigen op het gebied van genotsmiddelen bevestigen dit zoals op http://www.drugsinfoteam.nl e.d.
Klik om te vergroten...

jatog logisch ook, hebben er ook wel eens meerdere mensen last van gewoon bijna zwarte troep ophoesten?
weetniet of dit door pep of roken komt.. denk een mix van bijde :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
misschien dat als je een bommetje maakt dat die niet goed oplost, en een klein stukje van je maag aanvalt. terwijl als je snot enzo doorslikt komt het snot en de pep langs je keel, dat er ook speeksel enzo bijzit voordat het je maag bereikt.

ik vind in elk geval gewoon mooi lijntjes maken en opsnuiven veel leuker en makkelijker te doseren
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo,
vraagje,
ze zeggen dat speed in een bommetje dat dit niet goed is voor de maag
maar als je het opsnuift en je krijgt beetje een snotneus van, en trekt je neus op en je slikt het snot binnen... dan gaat het door je keel en daarna in je maag..
meningen aub
heb net beetje op en de shit brand in me keel
:rock:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
tja drugs is slecht :beer:

jaa als je veel,, maar dan ook VEEL bommetjes maakt kan t beschadigen aan de maagwand. maar af en toe valt de schade nog wel mee..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."