#1
pepperoni.. geen pepperonnie, maar lijtk er wel op kd8 dat ik de enige was.. :P
speediewiedi, bende, ehm chill'n, snatsen etc.
speediewiedi, bende, ehm chill'n, snatsen etc.
PaRa[NL] zei:ga je mee een rondje lopen..
Wij snatsen.hans zei:Snatsen.
Ik snats.
Ik heb gesnatst.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."