Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is gewoon te bestellen, alleen houd wel rekening met flinke bijkomende kosten met betrekking op invoerrechten. Dit kwam er bij een goede vriend van mij namelijk bij. Dit was overgens wel in Nederland dus hoe het in Belgie zit weet ik niet."
"niet versnijden gewoon lekker puur laten als je et mij vraagt"
"Wat ik doe als ik heel erg trek krijg in een lijn speed maar er eigenlijk helemaal geen zin heb in de gevolgen daarvan is even heel diep in gedachte terug gaan naar hoe het ookalweer is als ik het toch doe. En dan vooral het gevoel wat ik heb als ik het toch doe en me dan schuldig voel. Het zal waarschijnlijk niet in 1 keer lukken om helemaal te stoppen, maar dat moet je ook niet van jezelf eisen. Als je het elke keer maar bijvoorbeeld een uurtje uitstelt heb je al een succes geboekt."
"maatje van me heeft et wel is gerookt stonk naar verbrand plastic en hij werd er niet goed van"
"ik vond het interesant en ben ernaar op zoek gegaan. via via gehoord waar een speed dealer woonde en toen is het balletje gaan rollen."
"wat snapte ik ookalweer?"
"Kijk eens op http://www.levente.nl/. Mischien word je daar wijzer van wat ADD precies is en je kan er ook een zelftest doen."
"lekker snaak naaken gelderse goeie"