01-01-2024, 00:00#12Even een paar oliebollen halen.... als er dan wat wit op je neus zit, kan je altijd zeggen dat het poedersuiker is.
01-01-2024, 00:00#14In mijn kring word het altijd 'Taat' genoemd.. Heb ik hier nog nooit over gelezen vandaar ook mijn nickname
01-01-2024, 00:00#19pepperoni.. geen pepperonnie, maar lijtk er wel op kd8 dat ik de enige was.. :P speediewiedi, bende, ehm chill'n, snatsen etc.