Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jullik hier in twente Joling J.U Belly"
"Niet al te recht maar geloof me dat het een perfecte lijn zou wezen :P En anders begin je met de rechter"
"Klopt :P Kun je nagaan als alles goed fijn is maar zo groot neem ik ze niet hoor voor de duidelijkheid heheh Jullik 4 life _______________//"
"1.Maak 2 sealtje's klaar (Wel van een folder/flyer ofwat anders is het te dun en gaathet er doorheen als het te nat is) 2.Doe het natte pasta in je ene seal en stop hem weg in je tuk ofwat. 3.na 15/30 minuuten is het meestal wel droog en schraap je het eruit. 4.versnijd het en stop het in je andere seal wat niet gebruikt is."
"Biertje uiteraard"
"Wickey"
"Zodra je een nacht of 2 wakker bent kun je het wause gevoel en ook zeker de rare uitspraken meestal wel hebben ja :P Maar het is niet te vergelijken met xtc vind ik"
"Waar maak jij je sealtje's altijd van? Snowseal's of pak je gewoon een stuk papier en vouw je er daar wat van. Ik zelf doe het altijd met flyer's/folders etc Als het maar dik genoeg is om te laten drogen"