Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Papier-pep"

"Papier-pep"

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#1
ipv weg te gooien had een enkeltje testcentrum een beter idee geweest, uiterlijke kenmerken en geur zegt gewoon zo verschrikkelijk weinig.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaaa ik snap volgens mij precies welke pep jij bedoelt..Heb zoiets ook wel ooit gehad
Zo'n doffe geur en smaak komt er vanaf..Niet echt de 'goeie' pepsmaak als het in je keel beland..
Heel lastig te kappen maar toch is het niet echt nat..Gwoon alles behalve verse pep lijkt mij, en iig geen goeie kwaliteit die ik toen had

Gelukkig ben ik daar vanaf nu en heb ik betere op het moment
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik herken t wel ja, vezeltjes pep word dat hier genoemd.
troep !!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik heb dat ook een keer gehad Marla, denk zo'n jaar geleden, heb het toen laten testen bleek 93% caf en 6% amf te zijn. Zag er ook een beetje geel uit, en dwarrelig... :(
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier is voor de moment ook niets goed te vinden. Hij ruikt NIET, hij smaakt amper en je kan er gewoon van slapen en je voelt amper iets :( :( :(

Liever die vuile smaak en niet kunnen slapen ja !!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Klik om te vergroten...

Applaus voor jezelf!!!!
C
CocaineFTWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben jaloers op je :grin:.
Ik moet nog regelen, oftewel even de ballen zoeken om het aan een collega van me te gaan vragen die regelmatig (elk weekend) gebruikt. Vind het toch nog beetje moeilijk, want ik vertrouw hem wel maar ben bang dat ie dadelijk gaat lopen doorlullen dat ik heb gebruikt ofzo (mn pa werkt bij het zelfde bedrijf!!). En zelf een dealer vinden is lastig om twee redenen. Ten eerste zit ik totaal niet in het circuit (geen vrienden die gebruiken), en ten tweede vind ik het behoorlijk onverantwoord om in de stad rond te gaan zoeken naar een dealer. Ik heb liever via-via zodat het betrouwbaar is (die collega gebruikt immers hetzelfde spul).
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeg gewoon dat je het voor een vriend haalt of iets en niet dat het voor jezelf is.
Aanspreken lijkt me toch niet zo moeilijk,om drugs spreek ik iemand sneller aan als dan om iets anders.
Zal wel met de wil te maken hebben.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
hier ook prima adressjes te vinden or, af en toe bij sommige nog wa rotzooi maar das vaak snel weer over:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
was gewoon bagger ..... veel cafeine weinig lekkere pep

:(
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand aanspreken is vaak het probleem niet hoor..
Maar in steden waar het op elke hoek te krijgen is loop je een groot risico op rommel..
Daarom kun je het beter bij een vertrouwd iemand halen..En als je die persoon dan kent en je wil liever niet dat hij erachter komt dat je gebruikt zeg je idd dat het voor een vriend ofzo is :wave:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#14
ruud128 zei:
Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!
Klik om te vergroten...

hmm nep-pep. denk replica-shit enzoo
gewoon antrampen
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja herkenbaar

heb het ook een keer gehad was bagger weet ook niet precies wat het was maar was niet tof
werkte amper en dan ook nog niet het gevoel wat je wil.
Ik kreeg alleen maar meer trek naar pep omdat het me gewoon peste omdat ik niet het gewenste gevoel kreeg.

Zelfs niet toen ik een beste lading naar binnen had gewerkt.

Het deed mij aan glaswol of glasvezel denken zo zag het er uit


Was het minste spul wat ik ook gekregen had.


:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou bij ons geen papier eerder klei achtige shit wilde maar niet drogen ,als te pasta is houik spiegeltjuh soms ff onder de warmte lamp in de douchuh maar als je dat met deze deed werd ie nog plakkeriger.
bleef gewoon taai achtig vet vaag je kon er zelfs balletjes van draaien,ok het werkte wel een beetje maar hebben het maar in het drinken gegooid anders kon je alleen vette brokjes snuiven.
diegene zei dat het nat geworden was in de vriezer ofzo want die was een keer half ontdooid ofzo .
maar zal wel met iets vaag gemixt hebben ofzo.
taai taai pep noemden we het maar tja was rond sinterklaas toen dus vast de pep aangepast ofzo :P :beer: :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
ofzo...
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
ofzo...
Klik om te vergroten...
:confused:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
En waarom laten jullie het niet gewoon testen? Ook al weet je dat de pep kut is, is het toch altijd goed om te weten hoeveel crap en hoe weinig amfetamine er in zit.. (En ook welke dealer je voortaan moet vermijden of er op aan kunt spreken)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
taai pep ..
appeltjes pep ..
roze pep ...
verzegelde pep ...
papier pep ...

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."