Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tekno"
"nou bij ons geen papier eerder klei achtige shit wilde maar niet drogen ,als te pasta is houik spiegeltjuh soms ff onder de warmte lamp in de douchuh maar als je dat met deze deed werd ie nog plakkeriger. bleef gewoon taai achtig vet vaag je kon er zelfs balletjes van draaien,ok het werkte wel een beetje maar hebben het maar in het drinken gegooid anders kon je alleen vette brokjes snuiven. diegene zei dat het nat geworden was in de vriezer ofzo want die was een keer half ontdooid ofzo . maar zal wel met iets vaag gemixt hebben ofzo. taai taai pep noemden we het maar tja was rond sinterklaas toen dus vast de pep aangepast ofzo :P"
"Marla Singer zei: ofzo... Klik om te vergroten..."
"ik ken ook iemand met adhd en die werd er ook idd rustiger van vrienden wilden dansen enz naar gebruik hij was lekker relaxed naar gebruik doe deze test is is gratis http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen succes"
"Marla Singer zei: FTW*TERRORGIRLY*FTW zei: Marla Singer zei: ofzo... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... 4x het "woord" ofzo in 3 zinnen ofzo. :P En doe wat aan die afschuwelijke nickname... Klik om te vergroten... tja stop woord soms en wat is er mis metmijn nickname?"
"idd een mopje die nergens op slaat ook al delen we niet dezelfde muzieksmaak , hoef je het nog niet af te kraken ja!!!!!!!!!!!!!"
"terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) en girly voor meisje dus niks raars aan toch"
"ja lang mischien wel dat zag ik ook wel maar ja val ik tenminste op al geloof ik da sommige dat juist irri vinden ofzo"
"ikzelf gebruik eerder uit verveling en is gewoonte geworden ofzo :-s maar ben een weeknd junk zeg maar bijna elk weeknd wel pep maar doordeweeks opzich niet met uitzonderingen na wat alcohol soms doordeweeks maar komt niet veel voor"
"3lijntues pep wat rose en bier"