Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"idd, dan kan je blijven doorgaan. eens de vlag gehesen is tog :P"
"In het begin kon ik "vrij" makkelijk 2 nachten wakker blijven, maar segenwoordig moeilijker en moeilijker. Het lijkt wel hoe langer je gebruikt hoe moeilijker het is om zo lang als vroeger wakker te blijven. ergens vrij logisch maar is toch een groot minpunt vind ik. laatste tijd 1 nacht wakker, de dag zien door te komen en dan als een blok in slaap"
"egt 2 weke haha als je door gaat ga je door zeg..., een mens heeft limieten weet je wel ga zo'n zever maar op een ander forum uitkramen hoor"
"de kans is groot dat het dexedrine is volgens mij. Als het opmerkelijk beter is dan andere speed dat je vroeger had. dit is namelijk 4x beter dan normale amfetamine alleen moeilijker te maken en dus niet zo vaak te verkrijgen. Weet ervan dat dat in nederland in omloop is of toch zeker geweest is. Grtz"
"vrouwen hebben normaal juist minder nodig dan mannen om hetelfde effect te bereiken. Behalve natuurlijk als de vrouw al langer speed gebruikt dan de man of speed van slechtere kwaliteit is dan die van de man. Wat ook een rol speelt is het lichaamsgewicht, weeg je 100kg heb je mer nodig voor hetzelfde effect dan iemand van 50."
"Hallo, kent er hier iemand van jullie Jef van Uytsel, een 28jarige Belg...? Ben zijn beste vriend en het nieuws is dat hij juist is opgepakt. Ik weet van hem dat hij hier mensen goed kende dus opgepast. Mensen die hem kende gelieve hierop te reageeren. Ik zit nu ook zonder en dat valt hardstikke tege... grtz en ik hoopop reactie!"
"het is niet mijn bedoeling om te stoppen... btw dat maak ik zelf wel uit wanneer ik ermee stop toch bedankt voor de aanzet"
"domzel zei: shit! waar moet ik nu mn drugs vandaan halen Klik om te vergroten... wie zoekt die vind!!"
"tegen de zenuwen zou ik het niet gebruiken, je wordt er net zenuwachtiger van, wegens het opgepept effect ervan. zelf heb je het misschien niet altijd door maar je doet er soms zenuwachtiger van dan je zelf denkt"
"klinkt me allemaal bekend in de oren. na dat je gestopt ben met je gebruik heb je wat last van extreme moeheid de eerste weken. Maar eens dat dat achter de rug is zal het je goed doen dat je gestopt bent! Veel succes toegewenst!"