Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drent zei: Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag? Koele, donkere plek? Vrieskast? Klik om te vergroten... MDMA is ook zeer stabiel en heel lang houdbaar, ik gok dat 2c-b ook op een niet te heette / donkere plek en luchtdicht verpakt wel langer dan een jaar houdbaar is."
"Nouja, lichamelijke verslaving is toch wel goed gedefiniëerd lijkt me, dat effect is zo goed als bij iedereen gelijk. Geestelijke verslaving is wat moeilijker, vaak is het toch je mentale staat veranderen en je 'verslaafd' raakt aan de andere mentale staat. Dus bijvoorbeeld psychische problemen proberen te onderdrukken. Zo zie je soms dat mensen met ADHD/ADD onbewust aan zelfmedicatie doen om stilte in hun hoofd te krijgen. Ook traumatische ervaringen / problemen willen vergeten wordt vaak met drugs gedaan. Dan is het denk niet zozeer direct de drugs die verslavend is, maar dat die problemen verdwijnen in je hoofd erg verslavend is."
"Nee niet eens, wat voor programma was daar dan? Dit heb ik gewoon geheel zelf met mijn gezonde verstand bedacht."
"Ik herken dit wel. Heb zelf trouwens ook ADD, dus of dat er mee te maken heeft weet ik niet. Ik heb nooit veel gerookt, max 3x per maand. In het begin ging het altijd wel goed, vond het wel een toffe ervaring. Maar de laatste paar keren beviel me meestal niet. Ik word er lichtelijk paranoia van, als ik terug naar huis fiets (kom dan ooit iemand tegen, geen omgevingsgeluiden) hoor ik toch vaak soort stemvormingen in de geluiden van de wind oid. Echt angstig word ik er niet van, want het is niet te verstaan, maar duidelijk aanwezig. Ook vind ik het voor mij enorm geestvernauwend werken, sociaal zijn is dan voor mij echt niet meer mogelijk, zit heel erg in mezelf gekeerd. En de gedachte die er is blijft ook erg hangen en dat vind ik niet prettig, ik wil graag het gevoel hebben dat ik alles tegelijk kan voelen en begrijpen. Dat wiet geestverruimend is vind ik dan dus ook niet waar, ik vind het geestvernauwend. De dag erna voer ik sowieso ook geen flikker uit, nog een min puntje. Hasj heb ik dan wel iets betere ervaringen mee, daar word ik veel minder paranoia en trippend van."
"_Kat_ zei: VidaLoCa zei: Waarom spijt, als je wijs gebruikt. Klik om te vergroten... Lol. Kon dat maar met amfetamine. :P Helaas is het nooit wijs om je lichaam te intoxiceren met iets dat zo giftig is als amfetamine, 100 mg lijntjes of niet. Klik om te vergroten... Amfetamine is prima wijs te gebruiken, avondje los gaan en achteraf nog gewoon kunnen eten en toch binnen zeer korte tijd kunnen slapen noem ik wijs gebruik. Uiteraard de 'kater' die je krijgt aanvaarden."
"ipv weg te gooien had een enkeltje testcentrum een beter idee geweest, uiterlijke kenmerken en geur zegt gewoon zo verschrikkelijk weinig."
"Wat ik sowieso de kutste combinatie om te studeren vind is wel ritalin en koffie (cafeïne). Ik word daar vreselijk hyper van, ga zweten en vreselijk nerveus. Daarom denk ik dat normale pep (die bijna altijd versneden is met cafeïne) sowieso een kut idee is om te gaan studeren. Dat je veel goede verhalen hoort over studeren met ritalin/amfetaminen, is vooral door mensen die daadwerkelijk baat hebben bij ritalin (mensen met ADHD/ADD). Ik hoor erg vaak dat mensen al bij het nemen van 10mg ritalin (wat dus 1 tablet is) een erg speedy gevoel krijgen en dat leren dan erg slecht gaat. Nu is ritalin de ramp niet, want dat werkt maar ongeveer 3 uur. Het beste leren doe je toch echt met een frisse geest en 8 uur slaap per nacht. Die slaap is echt het belangrijkste! No-way dat je een nacht kan overslaan om door te kunnen leren, je neemt totaal geen stof meer op en je boek doorwerken wordt een regelrechte ramp. Dus als je nog nooit speed hebt gebruikt, doe het niet. De kans dat het uitdraait op een fiasco is gigantisch groot + verslaving erg om de hoek gaat kijken als je zo'n lange tijd aan de speed gaat."
"S-pietfriek zei: 6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam. Klik om te vergroten... Ik slaap wel eens 8 uur aan een stuk door hoor en ik wonderbaarlijk word ik iedere keer zonder problemen wakker ."
"Damn, 1 gram in één keer? Daar doe ik met mijn 76kg en 21+ toch wel zo'n minimaal 5 avondjes mee hoor. Less is more!, vooral met speed."
"Gister voor het eerst gedaan met uitgaan, 1 pilletje genomen. Ik vond het eigenlijk wel lekker gaan, prima partydrug als je niet teveel neemt. Kleuren waren heerlijk warm, lachkicks waren ook zeker aanwezig. Grote voordelen tegenover MDMA vind ik toch wel dat je er lichamelijk nog wel ok uit ziet. Geen grote ogen of tandengeknars. Ook dat je gewoon normaal kan eten, geen enorme dorst hebt en achteraf gewoon lekker makkelijk kan slapen zie ik als erg positief. Het ontbreken van de kater de volgende dag (nu dus) vind ik helemaal goddelijk! Ook kon ik het heerlijk sturen, als het nodig was, was ik voor mijn gevoel zo goed als nuchter en zo kon ik even later mezelf weer heerlijk laten gaan in het effect. Op het einde het geheel afgesloten met een kleine dosis ghb om het wat rustiger uit te laten werken, wat me prima beviel. De vaagheid was zeker aanwezig, maar niet te sterk dat ik me moest onttrekken uit het publiek. Dat zou met een dubbele dosis misschien wel gebeuren ja."