Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Papier-pep"

"Papier-pep"

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
terror in je naam is toch vet cool, JWT
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
terrorgirly ?

klinkt als hooligan
klinkt als tokkie
klinkt als breezah sletje
klinkt als kanker
klinkt als no fear
klinkt als ik timmer je in elkaar
klinkt dus gewoon zwaar kut.

waarom niet aardbeitje ?
of liefhebster ?
of gewoon iets normaals ?

:wave:
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd een mopje die nergens op slaat
ook al delen we niet dezelfde muzieksmaak ,
hoef je het nog niet af te kraken ja!!!!!!!!!!!!!
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#4
terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) :grin:
en girly voor meisje :rolleyes:
dus niks raars aan toch :confused:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
hij is wel een beetje lang :P
hij gaat zelfs door je tekst heen:P
metje for the wakker
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja lang mischien wel dat zag ik ook wel maar ja val ik tenminste :sunglasses: op al geloof ik da sommige dat juist irri vinden ofzo :rolleyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) :grin:
en girly voor meisje :rolleyes:
dus niks raars aan toch :confused:
Klik om te vergroten...

Muziek ? Dat is geen muziek hoor.

Ik weet nog een mopje :grin:
Waarom zijn gabbers kaal ??
Omdat ze naar k#nker muziek luisteren :wave:

....Sorry voor deze nutteloze bijdrage
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DonnieDark0 zei:
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) :grin:
en girly voor meisje :rolleyes:
dus niks raars aan toch :confused:
Klik om te vergroten...

Muziek ? Dat is geen muziek hoor.

Ik weet nog een mopje :grin:
Waarom zijn gabbers kaal ??
Omdat ze naar k#nker muziek luisteren :wave:

....Sorry voor deze nutteloze bijdrage
Klik om te vergroten...
:rock: :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De pep die ik nu heb voldoet goed aan deze beschrijvingen. Het vervelendste vind ik er nog wel aan dat het wat moeielijker goed fijn te krijgen is. Ben twee keer zovaak als normaal neus aan het checken op mogelijk in het zicht gerolde korreltjes :beer: .
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik hier veel zie momenteel, is dat de pep na het drogen een beetje er uit ziet als platte, "kristalachtige vlokjes". Beetje papierachtig lijkt het soms wel. Na fijn hakken, wordt het een beetje "stoffig", er ontstaan dan echt zwevende deeltjes. Het ruikt een beetje naar rotte vis/zweet voeten en brandt zwaar in de neus. Naarmate het langer open ligt, verdwijnt deze geur steeds meer (blijft wel erg "prikken" in de neus). Van deze "speed" krijg ik dan vervolgens een licht onrustig/nerveus gevoel (niet lekker!), slapen en eten geeft geen problemen. Deze "speed" weiger ik inmiddels nog te gebruiken, zodra ik het herken, verdwijnt het in de prullenbak en kan ik weer een dealer schrappen uit mijn steeds korter wordende lijstje...

Herkenbaar?




(Had dit stukje ook al in een ander topic gezet, maar omdat ik daar geen respons op mijn vraag kreeg, dan maar even een apart topic).
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vermoed dat ik ook soortgelijke pep heb liggen hier.. Zal een dezer dagen eens proberen een foto te maken.. Sample is inmiddels ingeleverd, ben wel benieuwd.

Het is vrij zwakke pep, misschien dat het is versneden met iets anders dan caffeine.. Het ontneemt de eetlust niet echt en geeft ook niet het echte peppie energieke gevoel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat weet ik ook wel, ik ben een hele ervaren gebruiker. Zo ervaren dat ik inmiddels zelf zeer goed kan inschatten uit hoeveel procent amfetamine mijn pep bestaat en of er cafeine in zit of niet. Mijn vraag is alleen of er meer mensen deze "papier-bagger" tegenkomen of niet...

Het iig geval geen speed en wat het wel is interesseert me verder weinig, want ik stop het bij voorbaat al niet meer in mijn lichaam.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je 't al laten testen???
Je hebt kans dat een paar grote jongens bij jou in de buurt het brilliante idee hebben gekregen om de speed na productie gelijk te versnijden met bijvoorbeeld (chinese :confused: ) conserveringingmiddellen, gedroogde dierlijke vetten, melkpoeder, metaal-oxide's of whatever, (alles voor een €-tje meer winst :kots:) in plaats van het gebruikelijke (duurdere) cellulose(papier), zetmeel etc.
Die geur is wel heel typisch, ik zal het eens navragen...
Nog bedankt voor je reply :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaaa ik snap volgens mij precies welke pep jij bedoelt..Heb zoiets ook wel ooit gehad
Zo'n doffe geur en smaak komt er vanaf..Niet echt de 'goeie' pepsmaak als het in je keel beland..
Heel lastig te kappen maar toch is het niet echt nat..Gwoon alles behalve verse pep lijkt mij, en iig geen goeie kwaliteit die ik toen had

Gelukkig ben ik daar vanaf nu en heb ik betere op het moment
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik herken t wel ja, vezeltjes pep word dat hier genoemd.
troep !!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik heb dat ook een keer gehad Marla, denk zo'n jaar geleden, heb het toen laten testen bleek 93% caf en 6% amf te zijn. Zag er ook een beetje geel uit, en dwarrelig... :(
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier is voor de moment ook niets goed te vinden. Hij ruikt NIET, hij smaakt amper en je kan er gewoon van slapen en je voelt amper iets :( :( :(

Liever die vuile smaak en niet kunnen slapen ja !!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Klik om te vergroten...

Applaus voor jezelf!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."