#1
terror in je naam is toch vet cool, JWT


FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore)![]()
en girly voor meisje![]()
dus niks raars aan toch![]()
DonnieDark0 zei:FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore)![]()
en girly voor meisje![]()
dus niks raars aan toch![]()
Muziek ? Dat is geen muziek hoor.
Ik weet nog een mopje![]()
Waarom zijn gabbers kaal ??
Omdat ze naar k#nker muziek luisteren![]()
....Sorry voor deze nutteloze bijdrage
.
) in plaats van het gebruikelijke (duurdere) cellulose(papier), zetmeel etc.
Aking zei:Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."