Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Papier-pep"

"Papier-pep"

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik hier veel zie momenteel, is dat de pep na het drogen een beetje er uit ziet als platte, "kristalachtige vlokjes". Beetje papierachtig lijkt het soms wel. Na fijn hakken, wordt het een beetje "stoffig", er ontstaan dan echt zwevende deeltjes. Het ruikt een beetje naar rotte vis/zweet voeten en brandt zwaar in de neus. Naarmate het langer open ligt, verdwijnt deze geur steeds meer (blijft wel erg "prikken" in de neus). Van deze "speed" krijg ik dan vervolgens een licht onrustig/nerveus gevoel (niet lekker!), slapen en eten geeft geen problemen. Deze "speed" weiger ik inmiddels nog te gebruiken, zodra ik het herken, verdwijnt het in de prullenbak en kan ik weer een dealer schrappen uit mijn steeds korter wordende lijstje...

Herkenbaar?




(Had dit stukje ook al in een ander topic gezet, maar omdat ik daar geen respons op mijn vraag kreeg, dan maar even een apart topic).
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vermoed dat ik ook soortgelijke pep heb liggen hier.. Zal een dezer dagen eens proberen een foto te maken.. Sample is inmiddels ingeleverd, ben wel benieuwd.

Het is vrij zwakke pep, misschien dat het is versneden met iets anders dan caffeine.. Het ontneemt de eetlust niet echt en geeft ook niet het echte peppie energieke gevoel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat weet ik ook wel, ik ben een hele ervaren gebruiker. Zo ervaren dat ik inmiddels zelf zeer goed kan inschatten uit hoeveel procent amfetamine mijn pep bestaat en of er cafeine in zit of niet. Mijn vraag is alleen of er meer mensen deze "papier-bagger" tegenkomen of niet...

Het iig geval geen speed en wat het wel is interesseert me verder weinig, want ik stop het bij voorbaat al niet meer in mijn lichaam.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je 't al laten testen???
Je hebt kans dat een paar grote jongens bij jou in de buurt het brilliante idee hebben gekregen om de speed na productie gelijk te versnijden met bijvoorbeeld (chinese :confused: ) conserveringingmiddellen, gedroogde dierlijke vetten, melkpoeder, metaal-oxide's of whatever, (alles voor een €-tje meer winst :kots:) in plaats van het gebruikelijke (duurdere) cellulose(papier), zetmeel etc.
Die geur is wel heel typisch, ik zal het eens navragen...
Nog bedankt voor je reply :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaaa ik snap volgens mij precies welke pep jij bedoelt..Heb zoiets ook wel ooit gehad
Zo'n doffe geur en smaak komt er vanaf..Niet echt de 'goeie' pepsmaak als het in je keel beland..
Heel lastig te kappen maar toch is het niet echt nat..Gwoon alles behalve verse pep lijkt mij, en iig geen goeie kwaliteit die ik toen had

Gelukkig ben ik daar vanaf nu en heb ik betere op het moment
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik herken t wel ja, vezeltjes pep word dat hier genoemd.
troep !!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik heb dat ook een keer gehad Marla, denk zo'n jaar geleden, heb het toen laten testen bleek 93% caf en 6% amf te zijn. Zag er ook een beetje geel uit, en dwarrelig... :(
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier is voor de moment ook niets goed te vinden. Hij ruikt NIET, hij smaakt amper en je kan er gewoon van slapen en je voelt amper iets :( :( :(

Liever die vuile smaak en niet kunnen slapen ja !!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Klik om te vergroten...

Applaus voor jezelf!!!!
C
CocaineFTWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aking zei:
Ik had gewoon weer prima pep de afgelopen week :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben jaloers op je :grin:.
Ik moet nog regelen, oftewel even de ballen zoeken om het aan een collega van me te gaan vragen die regelmatig (elk weekend) gebruikt. Vind het toch nog beetje moeilijk, want ik vertrouw hem wel maar ben bang dat ie dadelijk gaat lopen doorlullen dat ik heb gebruikt ofzo (mn pa werkt bij het zelfde bedrijf!!). En zelf een dealer vinden is lastig om twee redenen. Ten eerste zit ik totaal niet in het circuit (geen vrienden die gebruiken), en ten tweede vind ik het behoorlijk onverantwoord om in de stad rond te gaan zoeken naar een dealer. Ik heb liever via-via zodat het betrouwbaar is (die collega gebruikt immers hetzelfde spul).
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeg gewoon dat je het voor een vriend haalt of iets en niet dat het voor jezelf is.
Aanspreken lijkt me toch niet zo moeilijk,om drugs spreek ik iemand sneller aan als dan om iets anders.
Zal wel met de wil te maken hebben.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
hier ook prima adressjes te vinden or, af en toe bij sommige nog wa rotzooi maar das vaak snel weer over:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
was gewoon bagger ..... veel cafeine weinig lekkere pep

:(
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand aanspreken is vaak het probleem niet hoor..
Maar in steden waar het op elke hoek te krijgen is loop je een groot risico op rommel..
Daarom kun je het beter bij een vertrouwd iemand halen..En als je die persoon dan kent en je wil liever niet dat hij erachter komt dat je gebruikt zeg je idd dat het voor een vriend ofzo is :wave:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#17
ruud128 zei:
Yow!

Heb em ook gehad geen rotte kloten waard die "vezelpep"!

Wat ik ook merk aan deze kanten laaatste tijd is dat het niet binnenkomt als je het snuift, een uur later snutten en alles komt er trug uit. nog iem ervaring mee misschien? ? ? begin al te denken dat het aan mij ligt... :beer:

Grtz!
Klik om te vergroten...

hmm nep-pep. denk replica-shit enzoo
gewoon antrampen
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja herkenbaar

heb het ook een keer gehad was bagger weet ook niet precies wat het was maar was niet tof
werkte amper en dan ook nog niet het gevoel wat je wil.
Ik kreeg alleen maar meer trek naar pep omdat het me gewoon peste omdat ik niet het gewenste gevoel kreeg.

Zelfs niet toen ik een beste lading naar binnen had gewerkt.

Het deed mij aan glaswol of glasvezel denken zo zag het er uit


Was het minste spul wat ik ook gekregen had.


:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#19
ipv weg te gooien had een enkeltje testcentrum een beter idee geweest, uiterlijke kenmerken en geur zegt gewoon zo verschrikkelijk weinig.
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou bij ons geen papier eerder klei achtige shit wilde maar niet drogen ,als te pasta is houik spiegeltjuh soms ff onder de warmte lamp in de douchuh maar als je dat met deze deed werd ie nog plakkeriger.
bleef gewoon taai achtig vet vaag je kon er zelfs balletjes van draaien,ok het werkte wel een beetje maar hebben het maar in het drinken gegooid anders kon je alleen vette brokjes snuiven.
diegene zei dat het nat geworden was in de vriezer ofzo want die was een keer half ontdooid ofzo .
maar zal wel met iets vaag gemixt hebben ofzo.
taai taai pep noemden we het maar tja was rond sinterklaas toen dus vast de pep aangepast ofzo :P :beer: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."