Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep geur...

Pep geur...

71 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geur, kleur, smaak, structuur,prijs, het zegt allemaal helemaal NIETS over de soort en/of kwaliteit pep, daarvoor heb ik nu al genoeg verschillende soorten gehad. Het enige dat telt, zijn testresultaten en je eigen ervaringen ermee....

Ik heb nu sinds lange tijd weer goede speed gevonden, testresultaten tussen 71% en 73%, eigenlijk zou daar dus niets aan toegevoegd hoeven te worden om het op "echte" speed te laten lijken...maar hij brandt echt als de hel, en hij meurt het huis uit...Terwijl dat niet persé nodig was geweest, vorig jaar had ik een testresultaat van 74%; die rook wel sterk,maar brandde absoluut stukken minder. Ga dus niet teveel op je neus af, dat is geen goede graadmeter voor de kwaliteit.

Persoonlijk vind ik de geur van de meeste soorten speed verschrikkelijk; van de geur alleen al moet ik soms kokhalzen, laat staan dat ik hem in mijn neusholte heb hangen :kots:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luchtdicht inpakken helpt niet tegen de geur 3970?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Flameon; in een Tupperware bakje, of een aantal gripzakjes over elkaar, valt het wel mee. Maar zodra je wat te drogen legt.... :openmouth:

@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed meurt en smaakt gewoon verschrikkelijk, alleen maar beter dan blijf ik er tenminste vanaf... Die leuke katers wat je ervan krijgt idem, of het paranoia worden als je te lang wakker blijft... :grin: Nee, rotzooi :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
Klik om te vergroten...
alles wat in speed zit hoor je niet in je lichaam te stoppen eigenlijk...

kappen vind ik leuk om te doen, dus mijn speed is in ieder geval droog :wink:
N
NLSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout? :rolleyes:
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.) :sunglasses:
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt :confused:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu gelukkig minder moeite ermee omdak ik nu gwoon diep door blijf ademe totdak niet meer kan en dan direct een slok drinke. Ik heb me denk ik een andere snuifmethode aangeleert aleen zou ik niet kunne uitlegge hoe ik het eerst deed en hoe nu :grin: langer late droge heeft veel zin alleen als het door komt niet! Bedankt voor de vele positieve reacties en nu weet ik ook hoe jullie erover denke :grin:
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je het snuift, en even wacht , dan komt er zon RAAAANZIGE smaak in je bek.
GATVER.
wegspoelen met alcohool :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga er lichtjes van over mijn nek, maar als je dan denkt aan het effect dat het even later geeft : :hearteyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jossie90 zei:
Zeepbel zei:
Pwn3D zei:
Gestoord. :P
Klik om te vergroten...
Heel lichtjes maar... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is knabbelen op pilletjes XTC niet funest voor je gebit? :)

Pure cafeïne is trouwens echt verschrikkelijk goor; ls je dat lekker vind klopt er iets niet :grin:
Klik om te vergroten...

het voordeel van je pillen kapot bijten is dat het rapper werkt.
het nadeel is natuurlijk de smaak..
nuja het is het een of het ander hé :wink:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#12
VitamineX zei:
Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden! :wink: Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it! :wink:
Klik om te vergroten...

of je kan bommetjes nemen dan heb je geen last van de smaak :grin:
wel opletten dat hij niet blijft plakken in je keel en daar open komt... heb het zelfs al een keer gehad en het is egt geen aanrader! :rolleyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.
Klik om te vergroten...

Ja idd zo kan je het ook doen. In een discotheek vind ik het tog handiger om het kapot te bijten in je mond en dan in te slikken terwijl je aan het dansen bent, want als je heel de tijd naar het wc ofzo moet voor dat kapot te doen en alst er dan juist een hele rij staat mag je dan nog wachten voor je hem kan innemen... :P want de meeste pillen zijn nog redelijk hard zeker die redelijk dikke pillen dus denk niet dat je ze zo in brokkjes kan krijgen, wss wel in 2 halfjes of tenzij je veel macht hebt wat ik dus niet heb :P
Want in de dicotheek ga ik redelijk veel naar buiten om daar mijn strepen te leggen op mijn gemak met mijn vrienden op een verlaten plaatsje niet zo ver van de discotheek en als ik die pillen dan ook nog moet gaan pletten, benek meer met me dope bezig dan datek gefeest heb :P
Zowiezo ga ik veel naar buiten want binnen kan het soms egt om te bakken zijn en met al die rook ook, zeker als er veel volk is. jammer genoeg hebben ze hier geen waaiiers dicht bij de dansvloer.. wat wel verfrissend zou zijn :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem je het toch voor je uit gaat?
En als je enkele malen naar buiten gaat alleen om te snatsen vind ik dat je avond toch al behoorlijk word geleid door je dope..

Maar snap je punt, moet wel in een omgeving zijn waar het kan.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
loadrunner zei:
ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat er amfetamines inzaten??
Misschien gewoon die vieze chemische medicijn smaak?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#18
wtf..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stighar zei:
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol, je beschrijft precies wat mijn vrouw ook altijd heeft!! :tearsofjoy: En ook dat laatste, snoepjes, wat te drinken, en dan denk je dat ie weg is, en dan krijg je ineens nog een klodder in je keel...bwuaa :kots:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#20
pep moet stinken!

ruikt het niet
hoef ik het niet

dat maakt speed speed

ja toch

ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah

een kenner weet het

En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha

ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
:kots: :kots: :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."