Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep geur...

Pep geur...

71 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jankert ...

het brandt zeker ook te veel ??

huilert ...

weet je wat ?

neem jij lekker een pepermuntje ...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
jankert ...
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg, als je zou zeuren dat het brandt is nog tot daar aantoe, maar dat het stinkt? Dude.. Je moet het sowieso laten drogen, anders krijg je het toch niet lekker gesnoven? Tijdens het snuiven houd ik tegenwoordig een dropje in mn mond, dat werkt wel een beetje tegen de smaak van de drip, maar je blijft het wel merken natuurlijk. Leer het waarderen, dan is het minder erg (:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Als je speed erg vind moet je nog dmt roken, dan stinkt naar verbrande autobanden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben de smaak van die chemische drap in mijn strot bijna gaan waarderen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind paddo's en ghb toch nog wel een stuk viezer dan speed.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#8
wtf..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stighar zei:
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lol, je beschrijft precies wat mijn vrouw ook altijd heeft!! :tearsofjoy: En ook dat laatste, snoepjes, wat te drinken, en dan denk je dat ie weg is, en dan krijg je ineens nog een klodder in je keel...bwuaa :kots:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
pep moet stinken!

ruikt het niet
hoef ik het niet

dat maakt speed speed

ja toch

ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah

een kenner weet het

En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha

ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
:kots: :kots: :kots:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
tipsyflipsy zei:
dat maakt speed speed
Klik om te vergroten...
Amfetamine maakt speed speed

tipsyflipsy zei:
ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
Klik om te vergroten...
Welke pep crisis?
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#12
tipsyflipsy zei:
pep moet stinken!

ruikt het niet
hoef ik het niet

dat maakt speed speed

ja toch

ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah

een kenner weet het

En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha

ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
:kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...
Je vind jezelf heel wat hé? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."