Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep geur...

Pep geur...

71 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die smaak valt toch wel mee? Als er veel bewaking op een feestje rond loopt en er staat een lange rij voor de wc lik ik het gewoon van mijn vinger hoor? Het rare is dat als ik xtc ook maar 2 seconden in mijn mond heb ik al bijna moet kotsen..
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
ganja-farmer zei:
Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
Klik om te vergroten...

Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.

Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik las eerst hier altijd de verhalen van een vreselijk geur.
Dus het eerste wat ik deed is toen ik me eerste keer speed kocht (das tijd geleden) ruiken in het pakje.
Vind het niet vies ook niet extreem lekker,gewoon klaar voor de neus zonder gezeur.
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden! :wink: Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it! :wink:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
branden zegt niet alles, eind vorig jaar had ik pep van 73% en brande verschrikkelijk, bleek later ook een PH te hebben van 3, de pep die ik nu heb is ook ongeveer 73% maar met een PH van 7-8 en dus brand amper mits ie goed droog is.

Soms wordt bij bagger pep ook zuur toegevoegd dat het extra pijn doet en de gebruiker laat denken dat het sterk is.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
ganja-farmer zei:
Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
Klik om te vergroten...

Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.

Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..
Klik om te vergroten...

ik vind intussen dat die smaak er gewoon bij hoort, als ie door je keel zakt smaakt het al helemaal nergens meer naar, maar toch word ik daar wel vrolijk van.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geur, kleur, smaak, structuur,prijs, het zegt allemaal helemaal NIETS over de soort en/of kwaliteit pep, daarvoor heb ik nu al genoeg verschillende soorten gehad. Het enige dat telt, zijn testresultaten en je eigen ervaringen ermee....

Ik heb nu sinds lange tijd weer goede speed gevonden, testresultaten tussen 71% en 73%, eigenlijk zou daar dus niets aan toegevoegd hoeven te worden om het op "echte" speed te laten lijken...maar hij brandt echt als de hel, en hij meurt het huis uit...Terwijl dat niet persé nodig was geweest, vorig jaar had ik een testresultaat van 74%; die rook wel sterk,maar brandde absoluut stukken minder. Ga dus niet teveel op je neus af, dat is geen goede graadmeter voor de kwaliteit.

Persoonlijk vind ik de geur van de meeste soorten speed verschrikkelijk; van de geur alleen al moet ik soms kokhalzen, laat staan dat ik hem in mijn neusholte heb hangen :kots:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Luchtdicht inpakken helpt niet tegen de geur 3970?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Flameon; in een Tupperware bakje, of een aantal gripzakjes over elkaar, valt het wel mee. Maar zodra je wat te drogen legt.... :openmouth:

@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed meurt en smaakt gewoon verschrikkelijk, alleen maar beter dan blijf ik er tenminste vanaf... Die leuke katers wat je ervan krijgt idem, of het paranoia worden als je te lang wakker blijft... :grin: Nee, rotzooi :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
Klik om te vergroten...
alles wat in speed zit hoor je niet in je lichaam te stoppen eigenlijk...

kappen vind ik leuk om te doen, dus mijn speed is in ieder geval droog :wink:
N
NLSLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout? :rolleyes:
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.) :sunglasses:
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt :confused:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu gelukkig minder moeite ermee omdak ik nu gwoon diep door blijf ademe totdak niet meer kan en dan direct een slok drinke. Ik heb me denk ik een andere snuifmethode aangeleert aleen zou ik niet kunne uitlegge hoe ik het eerst deed en hoe nu :grin: langer late droge heeft veel zin alleen als het door komt niet! Bedankt voor de vele positieve reacties en nu weet ik ook hoe jullie erover denke :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ken bijna geen 1 drug waar een lekkere geur en/of smaak aan zit. Even door de "zure appel" heen bijten dus. Drugs zijn niet voor kinderen gemaakt, dus er zitten ook geen snoepgeurtjes en smaakjes aan...
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
jankert ...

het brandt zeker ook te veel ??

huilert ...

weet je wat ?

neem jij lekker een pepermuntje ...
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je het snuift, en even wacht , dan komt er zon RAAAANZIGE smaak in je bek.
GATVER.
wegspoelen met alcohool :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga er lichtjes van over mijn nek, maar als je dan denkt aan het effect dat het even later geeft : :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."