#1
Die smaak valt toch wel mee? Als er veel bewaking op een feestje rond loopt en er staat een lange rij voor de wc lik ik het gewoon van mijn vinger hoor? Het rare is dat als ik xtc ook maar 2 seconden in mijn mond heb ik al bijna moet kotsen..
ganja-farmer zei:Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
PepTalk zei:ganja-farmer zei:Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.
Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..

alles wat in speed zit hoor je niet in je lichaam te stoppen eigenlijk...3970 zei:@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."