Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wtf, het lijkt me nou niet echt prettig om wodka in myn youknow te krijgen.. prikt volgens mij ook als de tering. maar ja kotsen daarin tegen is ook niet fijn, dat die sletjes dan maar allemaal tamponnekes gaan stoppen, dan kan ik rustig party-en zonder af en toe IEEEE te gillen"
"Het heeft niks met het niet durven van te maken ik vind het gewoon totaal niet passen, wat voor vrouw ben je als je als een ongegineerde boer gaat lopen boeren en scheten"
"Toeter, pief, jointje, wietje, jan de hand schudden, happen naar pijnenburg, maar voornamelijk, pief."
"Appeltjes pep? Nee maar, ja het ruikt niet lekker en het brand en dat is lekker. Ik vind de smaak ook niet verschrikkelijk hoor, ik bedoel als ik iets gebruik wil ik er ook wel wat van merken ook, niet dat ik straks poedersuiker door mijn neus aan het raggen ben. (...ik wil dat het weekend is.. ik heb pep afgezworen, but it's timeeeee )"
"Doorvallers werken voor zover ik weet nog steeds mee aan het effect,"
"25 gram, das niet niks. wel een style avond gehad als ik dat zo lees, op het einde na dan natuurlijk. ... enneh, brok coke.. (L) whooo Ik heb laatst pep afgezworen, maar als ik dan zo buiten ben met wat mensen en er valt niks aan te komen, dan heb ik toch zoiets van "kijk of dat er iemand pep weet" je kent het wel, maar de laatste keer dat ik het had gebruikt had ik van 11 uur savonds gesnoven, en 6 uur smorgens pakte ik me laatste lijn, toen kreeg ik ONTIEGELIJKE maagzuur, ik had nog nooit maagzuur gehad van te voren dus wist niet wat me overkwam ik dacht ik moet kotsten, wat een misselijk gevoel is dat zeg.. Maar daardoor heb ik pep eeen beetje afgezworen dus, iemand hier hetzelfde meegemaakt ooit? en ook schrok ik me rot van de pepbult, bahhh :P"
"Nee ik weet ook wel dat het niet echt nut heeft, maar dat het aan het effect dat je op dat moment hebt, gewoon een heel klein beetje mee werkt. Bovendien, vind ik de smaak ook gewoon lekker"
"Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb? Hahahaha als ik mijn ouders op zou bellen "MAM, PAP IK HOU VAN JULLIE" dan komen ze denk ik direct mij zoeken omdat ze denken dat ik voor een trein wil gaan springen ofzo Ik heb nooit echt iets stoms gedaan, maar wel op een feestje met een groepje in de wc (ofja, badkamer) te gaan zitten en dan de deur op slot draaien omdat ik op de grond zat en bang was dat iemand de deur open deed en meteen ging kotsen ofzo, en als je op dat moment iets in je kop heb zitten dan moet het ook zo gaan anders voel je je eigen gewoon niet goed. Daarna kwam degene die het feest gaf vertellen dat we daar niet moesten zitten met de deur op slot, ja zonder slot op die deur wou ik daar gewoon niet zitten :P"
"Zou dat ook absoluut niet zien zitten, als hij dat graag zou willen dan kan die wegblijven ook"
"Ten eerste wil ik zeggen, dat ik het ja, laat ik het maar stom noemen, dat Angramar Temenos soort van erop aangekeken word dat hij geen kinderen wilt, maar ik neem aan dat na het lezen van zijn post iedereens mening daar wel op aan is aangepast? Ik vind het namelijk verantwoord. goed, afknappers.. Alles naar zichzelf draaien Stinken Lelijk gebit Lelijke schoenen Kinderachtig gedrag (Ik weet dat ik zelf niet zo oud ben, maar jongens blijven gewoon langer kinderachtig) Mama's kindjes (die met winkelen hun eigen kleding maat dus niet weten) (&zonvriendhebikdesondankstoch, typisch) Puisten Overtollig behaarde borst Smirnoff of breezer ofzo drinken, pak pleaaaase een biertje Altijd over drugs praten, kijk ik sta open om erover te praten don't get me wrong maar om nou in iedere zin het woord sos te zeggen pfff.. en verder weet ik niet :P oh, en ik wil nog zeggen, dat ik shaq rook! en volgens mij ziet iedereen bij een "shaq-wijf" iemand voor zich met een 70's broek of trainings broek, ofja, laat ik zeggen zo iemand met kleding van 20 jaar geleden en kort geknipt of onverzorgd haar met lelijke scheve gele tanden etc. hm, en dat is meestal ook wel zo, maar ik wil mijn eigen toch wel een beetje verdedigen haha want ik zie er namelijk totaal niet zo uit. maar ik scheld wel veel met kanker.. dat dan weer wel.. Ooooh, en nu ik dat hierboven zo lees, mij zal je NOOOIT betrappen op een "scheet" ofzo, ik neem het woord zelfs niet in de mond, ook zal je mij het woord "poep" nooooit horen zeggen, typen is makkelijker maar ik krijg het écht niet uit mijn mond. Verschrikkelijk trouwens, als vrouwen dat in het openbaar doen, of een kei harde boer laten midden in het centrum, nee, dat zal je mij ook niet horen doen :P"