Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pwn3D zei: Gestoord. :P Klik om te vergroten... Heel lichtjes maar..."
"Wou gewoon even mijn mening over speed kwijt... Het is inderdaad āleukā Maar het heeft echt wel kl*te nadelen, ik zit hier nu bvb, in de zetel, al een uur of 3 te lezen op dit forum, met constant opspannende spieren; mān vingers, kaken, benen, ⦠Koude rillingen, ⦠Ohja, en dan is er nog die F*CKING BUIKPIJN. Gisterenavond rond 21u dacht ik: āoch, ik ga maar 1 lijntje nemenā¦ā niet dus. Op tafel ligt een zakje speed.. het is nu 7u48. Waarschijnlijk ga ik na deze post nog een ālijntje kappenā. Om 11u moet ik vertrekken naar een vriendin, om inkopen te gaan doen. Ik weet dat ik zou moeten eten, maar ik krijg nog meer buikpijn met de gedachte er aan. Ik ga mijzelf toch verplichten straks iets zuivel-nest binnen te werpen.. Namiddag hoop ik me beter te voelen, even wat te rusten, want vanavond is er een te gek feestje in leuven, waar ik met vrienden naartoe ga, of ik me nu slecht voel of niet. Lets hope for the best ! Ik neem nu bijna een jaar speed. Enkel in het weekend. Elk weekend. Het 1e lijntje is meestal op vrijdagavond, en laatste op zondagochtend. Int begin is het allemaal geweldig, maar dan begint de buikpijn... En ja.. DAT is nu net het klote eraan: ik WEET dat die buikpijn komt, maar TOCH blijf ik speed gebruiken... Het is me enkele weken geleden gelukt om 6 weken te stoppen met speed, simpelweg door te breken met de mensen waar ik het samen bij nam. Ik was zo fier op mijzelf. Ik dacht dat ik het dat toch niet nodig had⦠En dan, een moeilijk moment, een tegenslag, en daar was die onweerstaanbare drang.. Nu alweer enkele weken int weekend speed.. Natuurlijk, nu, met de buikpijn, heb ik weer zo iets van: dit is de laatste keer. Ik weet het allemaal niet meer⦠Ik ga plassen.. hopelijk lukt het..."
"Het is nu zondag 7u28. Ben nog steeds niet gaan slapen. Lukt ook niet, i've tried... Mijn lichaam is OP. Jointje helpt ook niet, en ben de Seroquels thuis vergeten.. Dan nog maar even op internet.. Vriendin op wiens appartement ik nu zit, ligt zalig te slapen. Hoe doet ze dat toch.. Buikpijn is minder, maar dat is waarschijnlijk van de laatste 3 lijntjes die k gesnoven heb... Toch al even geleden. Voedsel heb ik al nietmeer gezien sinds vrijdagavond. Natuurlijk wel veel water en zuivelproducten. (lol, klinkt net alsof dat 'goed' is...) Om 10u gaan we 'opstaan', hebben een paar dingen te doen. Ik weet dat ik nu niets meer ga nemen.. Misschien dadelijk nog 1 kleintje, maar slapen zal ik deze avond zeker doen. @ ExceptionalInsight: ik kan wel tegen mijzelf zeggen dat ik het nietmeer ga doen. en dat lukt meestal van zondagavond tot vrijdagavond... Ik ga proberen vanaf nu, of euh, na die laatste lijn, te stoppen. En dit zeg ik nu niet voor jouw natuurlijk, maar voor mijzelf. Ik weet dat het niet goed is, ik voel me K*Tslecht.. Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag is het 15 Years Fuse hier in Brussel, en daar hebben we natuurlijk al tickets voor.. Ik voel me gewoon te zwak... te zwak om mijzelf te overtuigen dat ik er echt mee moet ophouden. @ Peterblaat: hmm.. ik krijg nu soms nog rillingen die zo zalig zijn.. En daarna, voel ik me inderdaad 'gesloopt'... Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn.. Peace."
"Alles is op.. ik voel mij leeg. Op. Ik ga mij dadelijk leggen, ben echt moe. Op dit moment 55 uur wakker. Heb net een klein potje rijstpap gegeten. Het eerste vandaag. Gisteren 3 youghurtjes. Dat zal nietmeer gebeuren... Eesje thx voor de raad... Ben echt blij dat hier mensen zijn die mij snappen, en raad kunnen geven. Slaapwel !!!! :P *EDIT: ondertussen bijna 18u.. ben nog niet in men bed geraakt. Heb ook niks meer bijgesnoven.. (ahnee, want het is op haha, allƩ, die vriendin wat bij me is heeft nog wel, maar k ga toch lekker niets vragen!!) Ben van plan rond 20:30 me bed in te kruipen.. Met een seroquelletje.. and again.. Slaapwel"
"Peterblaat zei: Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je koude poten kan krijgen van pep omdat de haarvaatjes in je voeten / handen zo hard samentrekken dat er weinig warm bloed meer door je huid stroomt. Klik om te vergroten... Trust me on this, it's a fact !! ELKE keer als k speed gebruik heb ik koude handen en voeten. Als ik mensen aanraak schrikken ze er altijd van !"
"Re: Usha zei: - Seroxat: geen goede ervaringen mee - Trazolan: oud middel dat helpt om te slapen, niet aan te raden als antidepressivum dus Klik om te vergroten... Ik neem al een jaar Seroxat, en vroeg mij af wat jij bedoelde met 'geen goede ervaring'. Ook neem ik sinds een maandje elke avond een Trazolan om te slapen, voorgeschreven door mijn dokter om te kunnen slapen ivm lichte afkick heroine.. greetz !"
"Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good"
"Miss J zei: Zeepbel zei: Toen ik het pas deed was het 1x per 2 maanden, dan na een paar maanden werd het 1x per maand, en nu de laatste paar weken is het elke week... i know, not so good Klik om te vergroten... Precies zoals het bij mij ook ging, waar ik nu spijt van heb... (Wel mooie herinneringen btw ) Klik om te vergroten... Hoe was het eigenlijk bij jouw 'afgelopen'? Hoe komt dat je er spijt van hebt? Ik besef dat het niet goed is, maar ik heb er ook nooit echt last van de dagen erna, dus waarom nie hƩ... maarja..."
"Miss J zei: Na 4 maand stoppen merkte ik dat ik me veel beter voelde, meer dingen ondernemen, socialer enz. De nadelen die ik merk zijn vooral vergeetachtigheid en HPPD verschijnselen... Klik om te vergroten... Vergeetachtigheid heb k al 3 jaar, sinds ik begon met antidepressiva.. dokter zei dat dit normaal is.. en wat is HPPD?"
"Ik heb het geluk dat ik van jongsaf aan goed tegen vieze smaken kan.. Dit heeft als effect, dat ik als ik echt te lui ben om een lijntje te leggen, ik gewoon men vinger in het zakje prop en dan zo lekker de speed van m'n vinger lik.. en ja, meeste mensen reageren daar wel wat vreemd op haha Evenals mijn XTC pillen vroeger, ik knabbelde deze altijd stuk :d Ghb, drink ik ook meestal puur, sommige is echt wel zurig, maar het gaat nog Peace !"