#1
Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout?
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.)
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt![:confused:]()
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.)
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt
Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen