Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep geur...

Pep geur...

71 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
N
NLSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout? :rolleyes:
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.) :sunglasses:
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt :confused:
w
wausskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu gelukkig minder moeite ermee omdak ik nu gwoon diep door blijf ademe totdak niet meer kan en dan direct een slok drinke. Ik heb me denk ik een andere snuifmethode aangeleert aleen zou ik niet kunne uitlegge hoe ik het eerst deed en hoe nu :grin: langer late droge heeft veel zin alleen als het door komt niet! Bedankt voor de vele positieve reacties en nu weet ik ook hoe jullie erover denke :grin:
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je het snuift, en even wacht , dan komt er zon RAAAANZIGE smaak in je bek.
GATVER.
wegspoelen met alcohool :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga er lichtjes van over mijn nek, maar als je dan denkt aan het effect dat het even later geeft : :hearteyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jossie90 zei:
Zeepbel zei:
Pwn3D zei:
Gestoord. :P
Klik om te vergroten...
Heel lichtjes maar... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is knabbelen op pilletjes XTC niet funest voor je gebit? :)

Pure cafeïne is trouwens echt verschrikkelijk goor; ls je dat lekker vind klopt er iets niet :grin:
Klik om te vergroten...

het voordeel van je pillen kapot bijten is dat het rapper werkt.
het nadeel is natuurlijk de smaak..
nuja het is het een of het ander hé :wink:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#6
VitamineX zei:
Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden! :wink: Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it! :wink:
Klik om te vergroten...

of je kan bommetjes nemen dan heb je geen last van de smaak :grin:
wel opletten dat hij niet blijft plakken in je keel en daar open komt... heb het zelfs al een keer gehad en het is egt geen aanrader! :rolleyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.
Klik om te vergroten...

Ja idd zo kan je het ook doen. In een discotheek vind ik het tog handiger om het kapot te bijten in je mond en dan in te slikken terwijl je aan het dansen bent, want als je heel de tijd naar het wc ofzo moet voor dat kapot te doen en alst er dan juist een hele rij staat mag je dan nog wachten voor je hem kan innemen... :P want de meeste pillen zijn nog redelijk hard zeker die redelijk dikke pillen dus denk niet dat je ze zo in brokkjes kan krijgen, wss wel in 2 halfjes of tenzij je veel macht hebt wat ik dus niet heb :P
Want in de dicotheek ga ik redelijk veel naar buiten om daar mijn strepen te leggen op mijn gemak met mijn vrienden op een verlaten plaatsje niet zo ver van de discotheek en als ik die pillen dan ook nog moet gaan pletten, benek meer met me dope bezig dan datek gefeest heb :P
Zowiezo ga ik veel naar buiten want binnen kan het soms egt om te bakken zijn en met al die rook ook, zeker als er veel volk is. jammer genoeg hebben ze hier geen waaiiers dicht bij de dansvloer.. wat wel verfrissend zou zijn :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem je het toch voor je uit gaat?
En als je enkele malen naar buiten gaat alleen om te snatsen vind ik dat je avond toch al behoorlijk word geleid door je dope..

Maar snap je punt, moet wel in een omgeving zijn waar het kan.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat er amfetamines inzaten??
Misschien gewoon die vieze chemische medicijn smaak?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet 't uitkoken met red bull, word 't lekker zoet van.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Debris zei:
Hehe, die geur wen je wel aan. Na een tijdje zul je 't lekker vinden.
Klik om te vergroten...

Jij misschien wel, maar ik kan er echt niet aan wennen..elke keer weer snoepjes eten, fris drinken, en toch nog kokhalzen :kots: Maar goed, dat hoort erbij voor sommigen :grin:
k
kok0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
kok0 zei:
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Klik om te vergroten...

Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
kok0 zei:
speed wat niet stinkt werkt naar mijn mening niet goed genoeg!
Klik om te vergroten...

Naar mijn mening heb jij niet zoveel verstand van speed.
Klik om te vergroten...

+1
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moet het ook laten drogen, nat ruikt het sowieso raar en kun je het beter ook niet snuiven tenzij je graag van die klodders in je neus hebt ipv fijn poeder.

Verder vind ik het het altijd een beetje naar stof ruiken.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is speed dude, het doet nou eenmaal pijn in je snufferd als je het snuift :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
wausske zei:
Hallooow mensse :grin:

Ik heb een vraagje over de geur en de smaak
van die vieze pep.
Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt
héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed
tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik
eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar
ik vind snuiven eigelijk toch relaxter :wink: !
Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen
door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten
liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven
heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk!
Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer
zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha :grin: !

Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske :wave:
Klik om te vergroten...

Afgelopen weekend stond ik met een meiske in antwerpen op een toilet speed te snuiven en toen moest ze kotsen van de geur. Was jij dat ? :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spuiten, dan ruik je het niet meer.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als het nog nat is of een beetje nat dan brand de vinylaceton ook wel erg, als je dat niet eerst laat verdampen tja dan doet het pijn. Natte pep snuiven of slikken is toch al ongezond, meer dan droge.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."