Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet goed pissen

niet goed pissen

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen
Klik om te vergroten...

ik heb dit ook, is echt zeer vervelend. dan ben je net gaan pisse en een 15min erna moet je weer.
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen en al denk je dat je dan klaar ben doe je je broek omhoog ga je uit de wc en dan opeens voel je je broek nat worden ik en een vriend van mij hebben dat zowiezo altijd en ik heb het ook al heb ik veel ritalin pillen geslikt :confused:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is dus de uitdrogende werking van speed?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik heb dit zelf ook, daarom stop ik em niet gelijk terug in m'n broek als ik klaar ben. En wacht ik tot echt alles eruit is. :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#5
of zo verschrikkelijk nodi moeten dat je het niet meer kunt ophouden doordat je het continu aan het uitstellen bent :P
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoevaak ik onder pep wel niet dacht "wow.. deze hoeveelheid moet een record zijn" ghehe :rock:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep zorgt ervoor dat je veel moet pissen ja, door overwerking van de nieren. Het moeilijk plassen komt geloof ik omdat je de "plasspier" niet kan ontspannen omdat die spier strak staat.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dat is erg vervelend, want elk kwartier naar de wc hupsen voor zes druppels is ook maar tijdsverspilling.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch zeik ik dan niet in m'n broek hoor,
maar bedankt voor je eerlijkheid :tearsofjoy:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb gelukkig nog nooit in mijn broek cq rok cq jurk geplast. :grin:

Ik heb eerder last dat plassen gewoon niet lukt :angry:

Beeeb
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Pep zorgt ervoor dat je veel moet pissen ja, door overwerking van de nieren. Het moeilijk plassen komt geloof ik omdat je de "plasspier" niet kan ontspannen omdat die spier strak staat.
Klik om te vergroten...

Pep zorgt er inderdaad voor dat je veel naar de w.c moet. De overwerking van je nieren kan je voorkomen door genoeg (water) te drinken. Het is een teken van uitdroging, en water helpt bij het reinigen van je nieren. Je plas moet gewoon bijna doorzichtig zijn niet donker! Het wordt donkerder door de afvalstoffen daarom stinkt het soms als chemisch afval!!
:wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSDmathXtc zei:
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen
Klik om te vergroten...

ik heb dit ook, is echt zeer vervelend. dan ben je net gaan pisse en een 15min erna moet je weer.
Klik om te vergroten...
+2

dan doe je je lul terug in je broek, en dan zou je eigenlijk weer kunnen gaan zijken...

of dan voel je dat je moet zijken en dan lukt het pas na 1,5 minuut...
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
LSDmathXtc zei:
hebben jullie dit ook weleens al heb je een paar lijntjes/bommetjes speed genomen dat je veel moet pissen
Klik om te vergroten...

ik heb dit ook, is echt zeer vervelend. dan ben je net gaan pisse en een 15min erna moet je weer.
Klik om te vergroten...
+2

dan doe je je lul terug in je broek, en dan zou je eigenlijk weer kunnen gaan zijken...

of dan voel je dat je moet zijken en dan lukt het pas na 1,5 minuut...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nou ook.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel moeten pissen is normaal.

En eerder nooit gehad, is iets van de laatste tijd. Dat als ik klaar ben en de slang wil binnenhalen er nog wat uitkomt.
Maar na wat oefening en heel lang afknijpen heb je daar vrijwel geen last meer van.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ik ook altijd, met coke ook...
En merk dat het de laatste tijd ook wel is gebeurd als ik al een dag niks op heb.
Misscien wat minderen :flushed:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel pissen wel, poepen ook.
Maar in de broek doen, dat gelukkig nog nooit. :)
Zou ook gelijk stoppen als het zover was :grin:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet veel naar de wc.
Maar ik plas niet in me broek :openmouth:
Wel eerlijk dat je het toegeeft :beer: .
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nooit speed gedaan, maar ik heb het ook gewoon als ik teveel zuip/smoke...
je voelt dan niet dat je aan t lopen bent zegmaar :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
k.evin zei:
Ik moet veel naar de wc.
Maar ik plas niet in me broek :openmouth:
Wel eerlijk dat je het toegeeft :beer: .
Klik om te vergroten...

Leuk dat je tegen jezelf praat jongen!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
k.evin zei:
Ik moet veel naar de wc.
Maar ik plas niet in me broek :openmouth:
Wel eerlijk dat je het toegeeft :beer: .
Klik om te vergroten...

Leuk dat je tegen jezelf praat jongen!
Klik om te vergroten...

Ja... Ik word ook een beetje ziek van die gozer... :smilingimp:
Check z'n berichten, er komt bijna niks zinnigs uit...

Maar het niet kunnen pissen of er een zooitje van maken is dus een herkenbaar probleem. Dit zit nou eenmaal in het pakketje van effecten. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat het na verloop van tijd minder word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."