Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Veel bier

Speed + Veel bier

59 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
snakevegaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als speed neem en daarna veel drink, kan ik meestal wel slapen.
Meestal heb ik nadat speed genomen smaakt een cola'tje goddelijk en de sigaretten worden de één na de ander opgerookt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
Klik om te vergroten...

Lekker bezig freek...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker man, pep en bier :hearteyes:
N
Nicky-grunnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ook een kameraad die ook met ons mee snuift alleen ook veel bier drinkt dat begint in de middag met drinken in de avond begint ie met lijntjes en blijft door drinken en dan vaak rond 5 a 6 uur in de ochtend licht vaak teslapen waar we ook zijn op de gekste plekken en je krijgt hem dan moeilijk wakker vind zelf altijd irritant en hij wordt dan ook heel vervelend gaat alleen maar domme grappen maken gaat met eten enzz gooien en andere domme dingen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, na de pep is bier drinken vaak wel lekker :grin: Maar op de pillen daarentegen..
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebben jullie dat ook, als jullie wat pep hebben gehad dat jullie zo'n ontiegelijke zin in pils hebben.
Ik wel in ieder geval en zuip dan ook altijd de nodige biertjes.

Maar in men achterhoofd speelt altijd alcohol + speed is slecht. Uitdrogen dood gaan blabla.

Hoe erg is het nu eigenlijk om te peppen en flink te pilsen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee daar heb ik dan nooit zin in :P
Het droogt je heel erg uit en ik denk dat het nog slechter is voor je hart dan speed alleen doordat alcohol een downer is en speed een upper.
Oftewel, je motor mag je dan niet erg meer.
Plus dat het voor je lever niet goed is, maar dat is met iedere drug(combinatie).

edit:
En alcohol ontspant spieren, speed spant ze aan,
kan de volgende dag er pijnlijk zijn althans voor mij dan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me een beetje zinloos om als je strak staat van de pep te gaan drinken, je voelt de alcohol denk ik niet meer. Als je het al gaat doen, blijf veel water drinken, en eet wat zouts. Als je al dronken bent zin krijgen in speed kan ik me al beter voorstellen, omdat door de alcohol je grenzen omlaag gaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
De combinatie heeft wel wat, alleen de kater is duivels.
't Geeft een tjsah, effect :beer:

't Voelt totaal anders dan coke en alcohol, dat werkt meer samen.
Pep en alcohol werkt langs elkaar heeft en geeft een vreemde doch lekkere strijd in je hoofd.
Maar de kater is het mij niet meer waard.

Dus ik heb er geen zin in als ik pep op heb.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
De combinatie is fijn. De kater niet. In welke mate het slecht is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar dat merk je achteraf wel :þ
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind het wel lekker, al moet het niet te veel alcohol zijn.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vroeger in mijn studententijd gruwelijke katers gehad van deze combinatie. Dus nu nooit meer:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik drink warsteiner alcoholvrij, smaakt goed, je kan een heel kratje leegzuipen op een avond( zonder extra belasting op je lever), als je maar wel op let dat je één of twee keer gaat pissen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij moet het niet per se alcohol zijn.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe mij maar een wijn, na mijn lijn!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Nee, ik wil altijd heel veel neuken.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
kan dat niet met een biersmaak?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
enige manier hoe ik kan slapen is door een sixpacky snel weg te drinken :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
supervet gevoel, een avond aan de pep is ook nog niet compleet zonder minimaal een sixpack
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, ik wil altijd heel veel neuken.... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."