Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ken wel roze/rood achtige pep noemen ze hier appeltjes speed ...moet beter zijn dan gewoone zelf nog nooit gehad"
"Kan ook heb zelf nog nooit gehad gezien alleen kerel in de buurt had er over duzz weet er zelf niks van :P"
"Heb ook een kameraad die ook met ons mee snuift alleen ook veel bier drinkt dat begint in de middag met drinken in de avond begint ie met lijntjes en blijft door drinken en dan vaak rond 5 a 6 uur in de ochtend licht vaak teslapen waar we ook zijn op de gekste plekken en je krijgt hem dan moeilijk wakker vind zelf altijd irritant en hij wordt dan ook heel vervelend gaat alleen maar domme grappen maken gaat met eten enzz gooien en andere domme dingen"
"JA...van speed ga je soms veel praaten ..soms over dingen die nergens over gaan :P"