Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Veel bier

Speed + Veel bier

59 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste combinatie die er is ! Pep maakt dat je een euforisch en actief gevoel hebt en de Alcohol zorgt ervoor dat je niet té strak gaat wezen en alsnog de slaap kunt vatten wanneer je dat wil :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink altijd bier na pep omdat ik er na verloop van tijd onrustig van word en bier helpt dan altijd om te kalmeren. 2-4 biertjes ofzo, nooit meer. Ik vind drinken als ik de pep nog goed voel lame, het effect vind ik erg wazig en niet prettig en bier smaakt gewoon ranzig dan. En de kater valt ook niet mee als je veel gaat drinken. Meestal neem ik gewoon GHB bij de pep en achteraf, dan drink ik nooit. En daar heb ik helemaal geen kater van ofzo, en GHB is nog leuker ook en combineert wel lekker.

Met coke is het wat anders, dan is het effect van de alcohol ook écht lekker :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De meningen zijn verdeeld, ik merk het al. Ik vind het ook de meest geniale combi (staat hierboven ook wel ergens, geloof ik), en inderdaad, in het geval van pep-brakheid de dag erna wordt dat meestal bestreden met een sixpackje bier. Bazencombinatie.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
op solar merkte ik ook dat bier er ook voor zorde dat ik iedere dag kon slapen
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zie het niet als een nuttige combinatie, ook niet als schadelijk, maar gewoon als lekker :smoke: !
Peukie erbij en ik ben gelukkig (onee ik ben al een week gestopt :rolleyes: )...
D
DeSarcastLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het een heerlijke combi, sterker nog, als ik stevig ga zuipen heb ik doorgaans pep nodig om het een beetje uit te houden :confused:

Na een nacht of twee wakker op pep is het helemaal lekker om te zuipen, dan valt het altjd zo lekker :hearteyes:

Het zal niet goed zijn voor je lichaam nee, maar dat zijn beiden stand alone ook niet...

Sterke drank overigens is een ander verhaal, dat vind ik sowieso niks en icm pep lijkt DAT me juist wél zonde.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
Ik heb wel eens sterke drank en speed gecombineerd :)
Ik was straalbezopen maar kon nog 'helder' nadenken en ik herinner me vrij weinig van die nacht.
Klik om te vergroten...

Yeah right :tearsofjoy:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Mosselman zei:
Beed en veel spier gaan voor mij niet echt samen.. Krijg alcohol na pep meestal net zo moeilijk naar binnen als een boterham pindakaas :(
Klik om te vergroten...

Hier nog een.

Ik vind alcohol dan echt helemaal niet te drinken. Zoete sapjes enzo dan juist weer wel.Tot op een zeker punt, want daarna komt al die zoetigheid weer mijn neus uit.

Beeeb
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dit weekend weer gedaan en was erg lekker
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Ik drink altijd bier na pep omdat ik er na verloop van tijd onrustig van word en bier helpt dan altijd om te kalmeren. 2-4 biertjes ofzo, nooit meer. Ik vind drinken als ik de pep nog goed voel lame, het effect vind ik erg wazig en niet prettig en bier smaakt gewoon ranzig dan. En de kater valt ook niet mee als je veel gaat drinken. Meestal neem ik gewoon GHB bij de pep en achteraf, dan drink ik nooit. En daar heb ik helemaal geen kater van ofzo, en GHB is nog leuker ook en combineert wel lekker.

Met coke is het wat anders, dan is het effect van de alcohol ook écht lekker :grin:
Klik om te vergroten...

^
Dit
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
clockcable zei:
Ik heb wel eens sterke drank en speed gecombineerd :)
Ik was straalbezopen maar kon nog 'helder' nadenken en ik herinner me vrij weinig van die nacht.
Klik om te vergroten...

Yeah right :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Op het moment zelf kan je nog helder denken voor je gevoel.
Je kan nog helder zien en normaal praten.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik drink eigenlijk al altijd al gewoon bier, in combinatie met speed, xtc
Ik doe het nu toch al zeker meer dan 5 jaar, en altijd zonder problemen... ik ken mezelf... ik drink natuurlijk ook af & toe gewoon een colatje... maar ik vind bier & speed, echt zalige combi.. maar niet als een echte noob beginnen combineren... Zorg dat je eerst weet wat de effecten zijn op jou, voordat je er bij zit te zuipen (en paar uur later begint te flippen/schuimen/in elkaar storten) Je belachelijk maken m.a.w.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb meestal veel trek in pep als ik veel pils heb gehad :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij moet het niet per se alcohol zijn.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doe mij maar een wijn, na mijn lijn!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Nee, ik wil altijd heel veel neuken.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
kan dat niet met een biersmaak?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
enige manier hoe ik kan slapen is door een sixpacky snel weg te drinken :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
supervet gevoel, een avond aan de pep is ook nog niet compleet zonder minimaal een sixpack
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, ik wil altijd heel veel neuken.... :rolleyes:
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb het ook hoor.. Als k leip van de pep ben moet ik er bier bij, of ghb maar dat is zo risicovol, anders voel k me zo rustig en geiriteerd... gebruik bier zeg maar als emulator op de pep :grin: :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."